Ik heb 2 dorpels verrot aan een 5je van m'n moeder.
Nu vraagt iemand (beun) tussen de 250 en 300 voor laswerk en nieuwe dorpels.
Aardig aan de prijs, maar is dit normaal?
[r5 dorpels] help! redelijke prijs om te laten lassen?
-
- Über-Spammer
valt mee, ik zou voor 2 dorpels 800 kwijt zijn.
maar misschien kan iemand anders je meer vertellen.
ps: hier zat wel spuiten bij.
maar misschien kan iemand anders je meer vertellen.
ps: hier zat wel spuiten bij.
Laatst gewijzigd door Maik (WOOFER) op ma 10 mei 2004 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Vindt het een beetje duur, tis dat ik niet in de buurt woon want zou 2 dorpels wel voor max. 200,- doen
dan wordt het een ander verhaal want ik heb geen flauw iedee wat die dingen kosten..........nou ben ik opeens duur

Overzet dorpels had ik beide voor 95 euro hier bezorgd. (dus alles inbegrepen) Die dingen zelf waren 38 euro per stuk als ik me niet vergis.
Te bestellen bij autoplaat drachten.
Als ik die prijzen zo hoor zou ik voor 150 euro een lasapparaatje kopen en zelf aan de slag gaan. ben je uiteindelijk al met al 300 euro kwijt maar heb je wel materiaal... Dat kan in de toekomst mooi van pas komen...
mzzls
Als ik die prijzen zo hoor zou ik voor 150 euro een lasapparaatje kopen en zelf aan de slag gaan. ben je uiteindelijk al met al 300 euro kwijt maar heb je wel materiaal... Dat kan in de toekomst mooi van pas komen...
mzzls
Hey das geen slecht idee. Zal het hier eens voor stellenBenny_R schreef:Overzet dorpels had ik beide voor 95 euro hier bezorgd. (dus alles inbegrepen) Die dingen zelf waren 38 euro per stuk als ik me niet vergis.
mzzls

probeer dan toch een beetje te kijken voor een goed las apparaat en niet zo'n kinzo geval die na 2x lassen er mee kapt.
dus iets meer dan 200 eurie uitgeven

Een lasapparaatje om wat plaat mee te lassen is echt zo gek duur niet.
Nouja ligt eraan waar je gaat. Als er een "cranenbroek" ( zie: http://www.cranenbroek.nl ) in de buurt ligt zou ik hem zekers daar halen. En altijd voor een mig/mag apparaat gaan. (dus op gas, met gasfles. En niet zo'n apparaat aan laten smeren wat draad gebruikt met het "gas" erin!!!) Ik heb hem daar voor 150 euro gehaald. Een easycraft 100. Het enige nadeel bij deze dingen is dat ie geen relaxde slag heeft daar branden de vonken wel eens in. Maar verder echt een relaxed ding!John B schreef:probeer dan toch een beetje te kijken voor een goed las apparaat en niet zo'n kinzo geval die na 2x lassen er mee kapt.
By the way: op Marktplaats staan ook ontzettend veel apparaten te koop!
ik was voor mijn gte, 2 dorpels 175 euro kwijt... 1 kant helemaal en de andere kant 3 plaatjes. dus jij zit opzich wel redelijk.. maar ik had het wel prof. laten doen.
Hoe vaak gebruik je dat lasapparaat ????Benny_R schreef:heb hem daar voor 150 euro gehaald. Een easycraft 100. Het enige nadeel bij deze dingen is dat ie geen relaxde slag heeft daar branden de vonken wel eens in.
want ik kan me er toch echt niks bij voorstellen.....ik blijf bij mijn uitspraak "geef dan iets meer uit voor een goed lasapparaat "