michel 16v schreef:ckers, vooral het nivo was weer hoog

Het wordt echt FNO niveau, en dan de O van Oss

Daar is het ook altijd al zo
Vosje schreef:joost had zoals we al hadden verw8 cartrouble

Jep, kutrenault. Hij kan niet tegen water blijkt, ik vertrok om half 6 bij het Elektrotechniekgebouw aan de universiteit, ik rijd 150 meter en hij vind het niet leuk meer te rijden. Ik kijken, effe oilcheck, was die leeg... ik naar huis lopen, kom dus zeiknat aan, pak de olie, fiets terug (gaat sneller, en ja, die fiets past toch makkelijk achterin). Olie vullen, starten, accu leeg. WTF! Dat dubbele knipperlichten zoveel power eten
Goed, op zoek naar iemand met startkabels (wilde niet weer naar huis). Gevonden, starten starten starten nope werkt niet. Dan maar de wegenwacht bellen. Zit je daar anderhalf uur te wachten, in de auto, uiteindelijk was ik het zat en duwde ik de auto op een parkeerplaats, ging bij een "restaurant" naar binnen, vroeg telefoon, kreeg kopje koffie, komt die wegenwacht net aanrijden. Goed, ik naar buiten, starten ging al niet meer omdat ik de accu alweer leeggedraind had, hij heeft me wel goed geholpen! Ja met alle standaard problemen weet je alles al, hij wist dus ook erg snel dat het aan de ontsteking lag. Ik dacht ook wel zoiets (nat is nooit goed), maar je ziet zo weinig als je in de auto zit. Blijkt de bobine niet goed te zijn, en de bougies waarschijnlijk ook oud, en de kabels bagger. Ben ik weer mooi klaar mee, moet ik dus een bobine, 5 kabels en 4 bougies gaan scoren. Maarja, ook al staat de wagen te koop ik wil hem wel goed aan de volgende eigenaar afleveren. Dus ik ga dat mooi vervangen
Maarja wel weer een tegenslag van stomme Renault auto's. Het moet echt niet vaker voorkomen of ik zet m'n turbo ook te koop en stap over naar een wél betrouwbare auto. Clio 16V ofzo. Of ander merk, maar dat check ik wel.
Daarnaast is Nederland ook een kutland natuurlijk, de lente was al in januari, de zomer eind februari / april, en nu is het alweer herft. Een aantal bomen zijn ook al van slag en gooien al blaadjes op de vloer. Oke lekker -5 deze zomer, heeeerlijk.
Wie weet emigreer ik nog wel eens.