:evil:stelletje klootz#kken bij die kut gemeente waar ik woon (omg eindhoven) ben laatst met m'n bus (ford transit) op een paal + boom geknalt en als of dat en de schade(2000euro) nog niet erg genoeg was kreeg ik gisteren de rekening voor de boom + toebehoren iemand een gokje ??...........585 euro (daar had ik m'n gtt toch wel weer wat sneller voor kunnen hebben !) ...........dus ehh...nu zul je wel denken wat heb ik aan dit (zielige) verhaal .. ......niet op bomen knallen en anders zorgen dat je weg bent voor dat de smurfen(politie) komen ...helaas stond mijn bus met de vering aan de grond dus dat vlugt niet zo makkelijk. ..........LET DUS ECHT OP overstekende bomen zijn levensgevaarlijk !!!!!!!
Wat is dat voor iets weirds? Een boom kan je niet betalen, die plant je. Dan zeg je toch dat je die boom omzaagt en weer een nieuwe boom plant? Alsof een boom te repareren is
heb ik ook eens gehad, maar dan met een houten vierkante paaltje met een stoepje eromheen. Ik stond dus op dat paaltje, of dat paaltje stond in de auto... maar dat maakt niet uit.
Twas gelukkig dat ik casco+ verzekerd was, anders had ik ook voor die kosten opgedraaid!
Ene kant wel logisch, je brengt immers schade toe aan andermans eigendom
Vangrail is ook duur, ik ben dus ook snel doorgereje nadat ik er een mooie blauwe veeg op had gezet
Nu stond die vangrail al scheef en lag er in het gras meerdere diverse stukken auto (veel vw logo's! ).
Maja zul je net zien dat jij dan weer mag opdraaien voor de hele bende.
Dus hup zijscherm terugbuigen en gaan met die gehavende bak