Kom maar op met die foto's en filmjes.

Jah, ik was om half 5 thuis, en ben toen meteen kranten wezen lopen (was de eerste) en daarna maar weer even het bed ingegaan.Matijs schreef:Stonden de kranten al klaar toen je thuis kwam, Joost?![]()
Ik heb op het moment 1.3 Gb via het universiteitsnetwerk gedownload, kan dus nog wel eventjes kijken. Is één DVD (US New York - Los Angeles), een teaser, wat kleine filmpjes en de Jackass 1 uur aflevering. En ik heb (helaas) geen ruimte om het te hostenMatijs schreef:Van de rally van vorig jaar is een film op DVD uitgebracht (en die kejje dus downloaden)
http://www.bandmad.com/upload/product/large/966_30.jpg
Van 2001 (als ik het goed heb) Londen-St.Petersburg en terug is een aflevering van Jackass (1 uur, kejje ook downloaden), en een prachtige aflevering van Hot Wax met Ruby Wax (heb ik van tv, met een legendarisch interview met Damon Hill in een Lamborghini Diablo over het formaat van zijn lid)
Branden is denk ik de enige optie, link kan ik niet geven want die werkt toch niet, is namelijk intern netwerkMatijs schreef:Ejjj, die DVD van 2002 heb ik nog niet... Kan jij die voor mij branden?
Of geef me de link, dan DL en brand ik hem zelf wel. PM me maar even.
Olijnsma schreef:Dit is een Fiat
Ow.
Zeker, Skyline's rulenREMCO-X schreef:Wowwwwwwwwwwww die skyline is echt Superrrrr
Moment, dan zal ik die plaatjes even er uit vissen. Komt de rest laterVosje schreef:meer van dit soort plaatjes