Ik zoek een GTT kenner. Ik ga komende vrijdag naar FNOldenzaal en wil daarvoor of desnoods daarna naar een GTT in Rijssen Overijssel kijken.
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?zoek=gtt
Ik heb iemand nodig die niet alleen de GTT op waarde kan schatten maar ook wat er aan gedaan is en kan zeggen of dat in verhouding staat met de waarde van m'n Twingo en wat daar aan gedaan is.
Als ik de auto wat vind en de auto is rekening houden met wat ik aan m'n Twingo besteed heb toch de moeite waard ga ik er nog goed over na denken of ik het wel of niet doe. Uiteraard als de waarde niet in de buurt van m'n Twingo komt + de ruim 2000 die aan de Twingo besteed heb voor de velgen, verlaging uitlaat etc. gaat het feest zowiezo niet door.
Wie o Wie?
Grtz Douwe
GTT kenner gezocht om een GTT te bekijken.
Deze betreffende 5 komt mij bekent voor volgens mij ,Kan het ook helemaal mis hebben hoor,Maar volgens mij stond deze 5 een jaar of wat geleden ook te koop bij een bedrijf ,en stond mij bij dat dat een GTE was...dus is mijn vraag nu ,is hij op kenteken ook een GT TURBO?? als het degene is,
bubbelfris??? 
mooi kleurtje!
zo1 stond er ook nog eens tijden geleden te koop als GTE, psies dezelfde voorbumpert en velgen, ook van die donker getinte ramen.
doe je wel ff het kappie open?
enne... waarom nou ineens een GTT? Twingo GTT niet meer interxant?

mooi kleurtje!

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik heb de aanbieder wat vragen gestuurd:
- is het een GTT op kenteken?
- wat is er zoal aan gedaan motorisch. (vervanging en/of gereviseerd?)
- en wat optisch?
- wat is de km stand?
- zijn er bepaalde beschadigingen roestplekken
- defecten?
- ben je eventueel bereid bij te betalen?
- is het een GTT op kenteken?
- wat is er zoal aan gedaan motorisch. (vervanging en/of gereviseerd?)
- en wat optisch?
- wat is de km stand?
- zijn er bepaalde beschadigingen roestplekken
- defecten?
- ben je eventueel bereid bij te betalen?
Laatst gewijzigd door Douwe op wo 5 mei 2004 17:36, 3 keer totaal gewijzigd.
hmm lezen Ray...
dan bedoelen wij allebij dezelfde Ray-Ray- schreef:bubbelfris???
mooi kleurtje!zo1 stond er ook nog eens tijden geleden te koop als GTE, psies dezelfde voorbumpert en velgen, ook van die donker getinte ramen.

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
het kenteken kan ik niet helemaal lezen maar het is volgens mij geen originele NL-er. hoeft niet erg te zijn hoor.
Laatst gewijzigd door Johan op wo 5 mei 2004 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Neuh ben gewoon mijn opties aan te bekijken een GTT conversie gaat me weer klauwen met geld kosten en eigenlijk wil ik het juist wat rustiger aan doen. Qua geld spenderen aan de auto. En dan is een GTT kopen goedkoper dan een GTT blok in een Twingo zetten.-Ray- schreef:bubbelfris???
mooi kleurtje!zo1 stond er ook nog eens tijden geleden te koop als GTE, psies dezelfde voorbumpert en velgen, ook van die donker getinte ramen.
ja en ga er dan eens mee rijden? je weet niet wat voor blok of complete GTT je koopt.
als je rustig aan wilt doen met geld en zuinig wil rijden met die 2000 per maand, koop geen GTT. je weet wat ik je verteld heb van het weekend? hoeveel geld er in een GTT gaat? tel uit je verlies...
als je rustig aan wilt doen met geld en zuinig wil rijden met die 2000 per maand, koop geen GTT. je weet wat ik je verteld heb van het weekend? hoeveel geld er in een GTT gaat? tel uit je verlies...
Kenteken is 94.Johan schreef:het kenteken kan ik niet helemaal lezen maar het is volgens mij geen originele NL-er. hoeft niet erg te zijn hoor.
Je weet echt niet wat je wilt hè Douwe..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
HH-ZD-26
1994 idd, mijn clio was HG en december 93.
1994 idd, mijn clio was HG en december 93.
Ik wacht eerst effe zijn antwoorden af en dan besluit ik of ik ga kijken. Maar als er ondertussen al iemand is die eventueel vrijdag mee wil zeg het gerust
En idd ik weet niet wat ik wil of eigenlijk weet ik dat wel een snelle auto alleen of dat momenteel verstandig is is maar de vraag
Maar ik hoor ook zeer veel verschillende verhalen over GTT's / GTT blokken. Een zegt prima auto/blok echt wel geschikt voor dagelijks vervoer ander zegt weer het tegen over gestelde

En idd ik weet niet wat ik wil of eigenlijk weet ik dat wel een snelle auto alleen of dat momenteel verstandig is is maar de vraag

Maar ik hoor ook zeer veel verschillende verhalen over GTT's / GTT blokken. Een zegt prima auto/blok echt wel geschikt voor dagelijks vervoer ander zegt weer het tegen over gestelde

Waarschijnlijk zal je als je een Gtt koopt , ook wel weer genoeg geld erin pompen,En het is natuurlijkl wel uniek he een Twingoturbo.. en het voordeel wat een Twingoturbo tegenover een 5 GTturbo heeft,Is de Aerodynamische vormgeving van de auto 

wat weegt een twingo eigelijk?
geloof iets van 815 kilo
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
voor nog geen 100kg meer rij ik mn clio. dat die dingen zo zwaar zijn.REMCO-X schreef:geloof iets van 815 kilo

Project: GTT Blue Sport
dat bedoel ik 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
785 kg leeg gewicht volgens auto trader, ben ik uit gegaan van de simpelste versie van het eerst model. en dat terwijl een basis 1.2 clio op een gewicht zit van, 826 kg. kies ik toch liever voor iets meer ruimte denk ikFrits schreef:voor nog geen 100kg meer rij ik mn clio. dat die dingen zo zwaar zijn.REMCO-X schreef:geloof iets van 815 kilo

Bij autoweek staat bijde enen 815 kilo ,en bij de andere weer 790 kilo???? Vaag
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gaat om de gewichten voor kentekenDouwe schreef:Mijn Twingo weegt leeg 750 kilo weet ik omdat hij een tijdje geleden op een weeg brug heeft gestaan
mijn 1.2 clio zit op 818 kg ipv 826 kgFrits schreef:785 kg leeg gewicht volgens auto trader, ben ik uit gegaan van de simpelste versie van het eerst model. en dat terwijl een basis 1.2 clio op een gewicht zit van, 826 kg. kies ik toch liever voor iets meer ruimte denk ikFrits schreef:voor nog geen 100kg meer rij ik mn clio. dat die dingen zo zwaar zijn.REMCO-X schreef:geloof iets van 815 kilo

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zitten dus allebei wel in dezelfde katogorie voor de wegenbelasting. maar met een clio heb je iets... meer ruimteJohn B schreef:mijn 1.2 clio zit op 818 kg ipv 826 kgFrits schreef:785 kg leeg gewicht volgens auto trader, ben ik uit gegaan van de simpelste versie van het eerst model. en dat terwijl een basis 1.2 clio op een gewicht zit van, 826 kg. kies ik toch liever voor iets meer ruimte denk ikFrits schreef:voor nog geen 100kg meer rij ik mn clio. dat die dingen zo zwaar zijn.REMCO-X schreef:geloof iets van 815 kilo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens de advertentie een aparte voorbumper, dus krijg je er een bij?Mrtn schreef:er zit geen originele voorbumper op! is van een gewone 5, de andere dus aan gort gereden??

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
uitkijken dus voor oude schade aan de voorkant. en of deze netjes is hersteld. nog een link naar dezelfde auto: http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/61823.htm