leg uit?????met foto dan vergelijkeAbel schreef:Heel mooi en snel gedaan..
1 min puntje vind ik aan de nieuwe wielkasten.. ze zijn niet gelijk
weet ikCorniels schreef:Check da :Wink:
-Ray- schreef:voor en achter bedoelt ie denk ik.
Pokke, nou zit ik er ook naar te kijken!patrick 21TURBO schreef:-Ray- schreef:voor en achter bedoelt ie denk ik.
nee je ziet links en rechts verschil,rechts zijn de voor en achterkant beiden zowat gelijk,en aan de linkerkant is de voorkant,het horinzontale deel(deurkant)korter dan de achterkant(bumper).
maar laten we dit zien als een schoonheidspukkel![]()
ik vindt em mooi en zelf gedane zaken vindt ik altijd het mooist,
foutjes of geen foutjes
dit is op de foto's misschien zo,maar dan is het een vals beeld,de linker en rechterkant zijn indentieke copie'spatrick 21TURBO schreef:-Ray- schreef:voor en achter bedoelt ie denk ik.
nee je ziet links en rechts verschil,rechts zijn de voor en achterkant beiden zowat gelijk,en aan de linkerkant is de voorkant,het horinzontale deel(deurkant)korter dan de achterkant(bumper).
maar laten we dit zien als een schoonheidspukkel![]()
ik vindt em mooi en zelf gedane zaken vindt ik altijd het mooist,
foutjes of geen foutjes
Leuk is het niet, maar je brengt het wel leukgille schreef:heb al ,mijn eerste stukjes van onderkant spoiler eraf.
moest verdekke uitwijken voor een bompa(oorlogsinvalide) met zijn keeshond(zo een lang werpig hond gedoe).
je ziet er nie veel van,maar wat er te zien is,is te veel,dus morgen eraf ,plamuren en opnieuw spuiten.
en zo blijf ik bezig![]()