GTT comptabel met Twingo ook andersom?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Douwe

Ik vraag me wat af ik weet dat je veel spullen van een GTT onder een Twingo kan zetten maar kan dat ook andersom?

Zou je bijvoorbeeld de velgen, weitec verlagingset (veren + dempers) van een twingo onder een GTT kunnen schroeven?

Nee ik ben niet direct van plan de Twingo te verkopen :p ik ben slechts opties aan het bekijken. Maar voor een goed bod is alles te koop :wink:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Velgen zal niet zo'n probleem zijn, verlagings veren/set wel. bij een twingo is alles net ff anders opgebouwd dus dat gaat neit werken. (volgens mij :wink: )
Tijn
Contacteer:

Douwe schreef:Ik vraag me wat af ik weet dat je veel spullen van een GTT onder een Twingo kan zetten maar kan dat ook andersom?

Zou je bijvoorbeeld de velgen, weitec verlagingset (veren + dempers) van een twingo onder een GTT kunnen schroeven?
velgen passen zeker, al is de bandenmaat van een gtt wel groter dan een twingo. Je zou eens aan paul (twingoturbo) moeten vragen hoe het met de dempers zit (voor dan he, achter past zeker niet.) want er staat me iets bij dat hij de dempers van een gtt gebruikt had, maar zeker weten doe ik het niet.
there is no spoon.
Rick D.

Tijn schreef:
Douwe schreef:Ik vraag me wat af ik weet dat je veel spullen van een GTT onder een Twingo kan zetten maar kan dat ook andersom?

velgen passen zeker, al is de bandenmaat van een gtt wel groter dan een twingo. Je zou eens aan paul (twingoturbo) moeten vragen hoe het met de dempers zit (voor dan he, achter past zeker niet.) want er staat me iets bij dat hij de dempers van een gtt gebruikt had, maar zeker weten doe ik het niet.
?? Volgens mij bedoeld hij andersom, dus de troep van een Twingo op een GTT :p

Maar waarom wil je de spullen van een Twingo op een GTT zetten????
Douwe

Ik ben aan het kijken wat ik ga doen (lang) sparen voor een GTT conversie of Twingo weg en GTT erin >-)

Maar ik kan dus alleen de velgen over zetten wat waarschijnlijk niet echt geweldig zal staan omdat ze maar 14" zijn (N)
H8bal

Douwe schreef:Ik ben aan het kijken wat ik ga doen (lang) sparen voor een GTT conversie of Twingo weg en GTT erin >-)

Maar ik kan dus alleen de velgen over zetten wat waarschijnlijk niet echt geweldig zal staan omdat ze maar 14" zijn (N)
Best gewoon alles wegdoen. Bij een gtt krijg je geregeld toch een hele hoop resem bij :wink:
Plaats reactie