Zou je bijvoorbeeld de velgen, weitec verlagingset (veren + dempers) van een twingo onder een GTT kunnen schroeven?
Nee ik ben niet direct van plan de Twingo te verkopen

velgen passen zeker, al is de bandenmaat van een gtt wel groter dan een twingo. Je zou eens aan paul (twingoturbo) moeten vragen hoe het met de dempers zit (voor dan he, achter past zeker niet.) want er staat me iets bij dat hij de dempers van een gtt gebruikt had, maar zeker weten doe ik het niet.Douwe schreef:Ik vraag me wat af ik weet dat je veel spullen van een GTT onder een Twingo kan zetten maar kan dat ook andersom?
Zou je bijvoorbeeld de velgen, weitec verlagingset (veren + dempers) van een twingo onder een GTT kunnen schroeven?
?? Volgens mij bedoeld hij andersom, dus de troep van een Twingo op een GTTTijn schreef:velgen passen zeker, al is de bandenmaat van een gtt wel groter dan een twingo. Je zou eens aan paul (twingoturbo) moeten vragen hoe het met de dempers zit (voor dan he, achter past zeker niet.) want er staat me iets bij dat hij de dempers van een gtt gebruikt had, maar zeker weten doe ik het niet.Douwe schreef:Ik vraag me wat af ik weet dat je veel spullen van een GTT onder een Twingo kan zetten maar kan dat ook andersom?
Best gewoon alles wegdoen. Bij een gtt krijg je geregeld toch een hele hoop resem bijDouwe schreef:Ik ben aan het kijken wat ik ga doen (lang) sparen voor een GTT conversie of Twingo weg en GTT erin![]()
Maar ik kan dus alleen de velgen over zetten wat waarschijnlijk niet echt geweldig zal staan omdat ze maar 14" zijn