Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanmiddag gespot op de Leonard Springerlaan te Groningen:
- Renault Clio V6 phase 1
- Kleur: zilver grijs
- Bijzonderheden: Deze V6 stond geparkeerd op het terrein van Martiniplaza
staat er nog steeds.

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanmiddag gespot op de Leonard Springerlaan te Groningen:
- Renault Clio V6 phase 1
- Kleur: zilver grijs
- Bijzonderheden: Deze V6 stond geparkeerd op het terrein van Martiniplaza
Dat was Roelandtwingo, die werkt bij Soestdijk buiten school om. Hier ook wel eens te vinden op het forum. Ga je altijd naar Soestdijk met je Clio?ClioCharly schreef:Klopt helmaal, dat was ik.Chris schreef:ClioCharley?Robert Clio S. schreef:Vandaag gespot bij Stam Soestdijk:
Clio 2.0 16v.
Kenteken: 19-F.-..
Op de achterruitjes aan beide kanten de sticker van Renault Tuning Club
Geblindeerde ramen, carbonstickers op de deuren tussen de zijruit van de deur en de achterste zijruit. En hele super dikke OZ wielen.
Toen ik daar weg reed in een leen Scenic (mooie auto trouwens een nieuwe) zag ik een zwarte Twingo (met RTC stickers) voorbij komen met behoorlijk wat leven uit de uitlaat
![]()
. Wie was dat dan??
Zijn naam is Haas...Chris schreef:Gister gespot op een parkeerterrein op camping Vinkenoord?! in Rosmalen, een witte Renault 9 met Bleu Sport wielen die meerdere malen om zijn as tolde op een grasveld.
RTC kenmerken? Jep, nummerplaathouder.
Heb je zijn dikke 5gte in het klein zien staan??- Zwarte GTE met RTC kenmerken, ik vermoed Ad.
Jij mag niet meer raden!speedline schreef:Zijn naam is Haas...Chris schreef:Gister gespot op een parkeerterrein op camping Vinkenoord?! in Rosmalen, een witte Renault 9 met Bleu Sport wielen die meerdere malen om zijn as tolde op een grasveld.
Het was iets donker op de camping..Corniels schreef:Heb je zijn dikke 5gte in het klein zien staan??- Zwarte GTE met RTC kenmerken, ik vermoed Ad.![]()
OF anders is die hem vergeten
die jongen werkt daar, en ik heb hem laatst een RTC sticker gegeven ( m'n laatsteTim B. schreef:Gister in Stadskanaal tegenover een benzinepomp op een parkeerplaats: Zeeeer mooie blauwe 5 GTT met goudkleurige velgen eronder....
dat te koop papiertje heb je goed gezienSteven schreef:Kep vrige week woensdag en donderdag nog 2 willy's gespot bij de sluis aan de kant van IJmuiden.
Allebei zeer netjes, de 2e had zelfs een te koop (?) papiertje op zijn raam wat ik kon zien.
Allebei ff gezwaaid
had ie oz f1 velgen eronder?? donkere ramen achter? die staat altijd in lisseCorniels schreef:Gister in Katwijk bij het hoornesplein.
renault clio 16v
williams blauw
vet verlaagd
zeeer nette staat (netjes gewassen ook)
en een achterberg stikker op de achterkant ...
Bekende van hier...?
Jup that was meRoyW schreef:dat te koop papiertje heb je goed gezienSteven schreef:Kep vrige week woensdag en donderdag nog 2 willy's gespot bij de sluis aan de kant van IJmuiden.
Allebei zeer netjes, de 2e had zelfs een te koop (?) papiertje op zijn raam wat ik kon zien.
Allebei ff gezwaaiddat was ik. jij reed in de grijze gtt neem ik aan
nee werk niet bij corus. me schoonmoeder heeft een viszaak op corus terrein. of een bmw 5 serie of een 3 serie. ben er nog niet helemaal uit.Steven schreef:Jup that was meRoyW schreef:dat te koop papiertje heb je goed gezienSteven schreef:Kep vrige week woensdag en donderdag nog 2 willy's gespot bij de sluis aan de kant van IJmuiden.
Allebei ff gezwaaiddat was ik. jij reed in de grijze gtt neem ik aan
Werk je bij Corus? Want jij hebt Ray ook al es gespot dacht ik? (ook een grijze GTT/witte 5 1.1).
Enneh wat wil je nu hebben dat je die willy verkoopt? Als ik het vragen mag...
euhmm, het waren van die meerspaaks velgen (d8 wel dat het oz was) de velgen zagen er uit als die zwarte clio die er pas nieuwe velgen onder heeft zitten...(hij heeft er pas een topic over gemaakt maar kan hem zo gauw niet meer vinden)RoyW schreef:had ie oz f1 velgen eronder?? donkere ramen achter? die staat altijd in lisseCorniels schreef:Gister in Katwijk bij het hoornesplein.
renault clio 16v
williams blauw
vet verlaagd
Bekende van hier...?
Ahum, ......Chris schreef:Gister gespot op een parkeerterrein op camping Vinkenoord?! in Rosmalen, een witte Renault 9 met Bleu Sport wielen die meerdere malen om zijn as tolde op een grasveld.
Vlakbij stond de nieuwe Clio16V van Rob, ziet er strak uit, zal hem van het weekend ff wat beter bekijken.![]()
Daarnaast stond de strakke GT van Johan, ook die hoop ik van het weekend ff wat beter te kunnen bekijken.
Op de camping zelf zag ik het volgende staan:
- Antraciete GTT met RTC kenmerken, vermoedelijk Ray wagetje.
- Witte GTT met RTC kenmerken, ik gok Rudo.
- Witte Twingo met RTC kenmerken, Edwin en Lisa?!
- Rode Twingo met RTC kenmerken, Douwe misschien?
- Zwarte GTE met RTC kenmerken, ik vermoed Ad.
- Williams met RTC kenmerken, waarschijnlijk Tom.
Dat waren ze wel, verders stonden er een hele hoop andere dikke bakken.
*kuch*Frits schreef:Ahum, ......Chris schreef:Gister gespot op een parkeerterrein op camping Vinkenoord?! in Rosmalen, een witte Renault 9 met Bleu Sport wielen die meerdere malen om zijn as tolde op een grasveld.
Vlakbij stond de nieuwe Clio16V van Rob, ziet er strak uit, zal hem van het weekend ff wat beter bekijken.![]()
Daarnaast stond de strakke GT van Johan, ook die hoop ik van het weekend ff wat beter te kunnen bekijken.
Op de camping zelf zag ik het volgende staan:
- Antraciete GTT met RTC kenmerken, vermoedelijk Ray wagetje.
- Witte GTT met RTC kenmerken, ik gok Rudo.
- Witte Twingo met RTC kenmerken, Edwin en Lisa?!
- Rode Twingo met RTC kenmerken, Douwe misschien?
- Zwarte GTE met RTC kenmerken, ik vermoed Ad.
- Williams met RTC kenmerken, waarschijnlijk Tom.
Dat waren ze wel, verders stonden er een hele hoop andere dikke bakken.
Dit was vrijdagavond, toen was je er nog niet toch?iwi schreef:*kuch*Frits schreef:Ahum, ......Chris schreef:Gister gespot op een parkeerterrein op camping Vinkenoord?!
als het die velgen zijn die onder een 2.0 16 rs zitten is het die uit lisse. is trouwens een williams achterbergCorniels schreef:euhmm, het waren van die meerspaaks velgen (d8 wel dat het oz was) de velgen zagen er uit als die zwarte clio die er pas nieuwe velgen onder heeft zitten...(hij heeft er pas een topic over gemaakt maar kan hem zo gauw niet meer vinden)RoyW schreef:had ie oz f1 velgen eronder?? donkere ramen achter? die staat altijd in lisseCorniels schreef:Gister in Katwijk bij het hoornesplein.
renault clio 16v
williams blauw
vet verlaagd
Bekende van hier...?
Het lezen is na zo'n weekend een stuk moeilijkerFrits schreef:Dit was vrijdagavond, toen was je er nog niet toch?iwi schreef:*kuch*Frits schreef:Ahum, ......Chris schreef:Gister gespot op een parkeerterrein op camping Vinkenoord?!
Had ik niet op gelet of het een willie was...als het die velgen zijn die onder een 2.0 16 rs zitten is het die uit lisse. is trouwens een williams achterberg
EUH ,IK WEET VAN NIKSspeedline schreef:Zijn naam is Haas...Chris schreef:Gister gespot op een parkeerterrein op camping Vinkenoord?! in Rosmalen, een witte Renault 9 met Bleu Sport wielen die meerdere malen om zijn as tolde op een grasveld.
dan reden er 2 vieze clio's in hhwR(ay)Si schreef:Net gespot, achter mij bij het kruispunt, bij het station, in hhw (snappie nog??)
- Zeer mooie zwarte Clio 16V
- iig van de club want hij toeterde als een gek![]()
- FFomhoog
En ja, ik weet moet me auto wassen maar ben ook net terug van vakantie