Clio verlagen??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
ronald clio

Ik ben van plan mn Clio RSI te laten verlagen maar nu is mn vraag hoeveel?? 40mm of 60?
En zit die torsie-staaf altijd vastgeroest?? :(
antoine
Car: Renault Clio III RS

Prijstechnische gezien 40 mm , dit omdat je bij 40 mm niet perse andere schokdempers nodig hebt.Dus alleen andere veren en doorzettings vermogen :)
ronald clio

ja, zelf dacht ik ook aan 40mm.
Bij Wheelcenter zeiden ze alleen dat de torsiestaaf wel eens ernstig vastgeroest kon zitten.
Menno

Vaak valt 't wel mee. Als bij je Clio de afdekdopjes er nog op zitten heb je dikke kans dat je ze zo los trekt.
rev it like a rental
Eelko

Het helpt vaak ook als je een week voordat je gaat verlagen er WD40 opspuit. Dan krijg je hem vast wel los!
Succes
Steven
Car: M536

Nou maak daar maar een aantal weken van ;)
Anonymous

ronald clio schreef:Ik ben van plan mn Clio RSI te laten verlagen maar nu is mn vraag hoeveel?? 40mm of 60?
En zit die torsie-staaf altijd vastgeroest?? :(
Hallo Ronald,

Ik heb mijn RSi vorig jaar laten verlagen. Voor is ie 35 mm verlaagd met Intrax veren. Achter zo'n 25 mm. We hadden geen moeite om de torsie-staaf te verstellen. Mijn Clio is van 1996.

Hij rijdt zo strak genoeg en ik kan de heuvels nog goed nemen.
ronald clio

Nou t zal mij benieuwen of ze t gaat lukken met die torsiestaaf, hij zei dat t vaak tegenvalt en dat ie niet kan zeggen of ie er nu 1 of 6 uur mee bezig is..
Dus ik zie t zaterdag wel!
luminoll

Ik wil mijn RSi ook verlagen.
Hoeveel kosten de veren voor het verlagen van de voorkant?
Ik neus een beetje op het net maar zie nergens echt prijzen staan..

Grtz,
ronald clio

alleen de voorzijde verlagen kost 130,- E inclusief montage.
Is dus 40 mm.
En dan moet achter nog.. maar hoeveel dat kost weet ik niet! 8)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

ronald clio schreef:alleen de voorzijde verlagen kost 130,- E inclusief montage.
Is dus 40 mm.
En dan moet achter nog.. maar hoeveel dat kost weet ik niet! 8)
Waarom doe je het niet zelf?? scheelt toch weer een hoop $$.
luminoll

Ik wil het graag zelf doen. Daarom vroeg ik ook naar de prijs van de veren...exclusief montage :)
Weet iemand die?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

luminoll schreef:Ik wil het graag zelf doen. Daarom vroeg ik ook naar de prijs van de veren...exclusief montage :)
Weet iemand die?
Gewoon bellen naar een tuningszaak, moet je wel merk en de gewenste verlaging weten en ze geven je zo de prijzen.
Anonymous

Frits schreef:
luminoll schreef:Ik wil het graag zelf doen. Daarom vroeg ik ook naar de prijs van de veren...exclusief montage :)
Weet iemand die?
Gewoon bellen naar een tuningszaak, moet je wel merk en de gewenste verlaging weten en ze geven je zo de prijzen.
Ik was vorig jaar ongeveer 275 EUR kwijt voor het verlagen van mijn Clio (veren 35 mm en torsie verstellen).

Groeten,

Dennis
RonaldClio16v
Contacteer:

dennisrsi schreef:
Frits schreef:
Weet iemand die?
Ik was vorig jaar ongeveer 275 EUR kwijt voor het verlagen van mijn Clio (veren 35 mm en torsie verstellen).

Groeten,

Dennis
Hierbij zit ook uitlijnen neem ik aan?
Vergeet dat niet, mijn zus had haar ibiza laten verlaagen zonder uitlijnen toen kwam na een week of twee het ijzerdraad door de band heen.
AT YOUR SERVICE
ronald clio

ja, zelf doen kan wel...alleen ik werk niet meer bij de reno, en voor de deur heb ik geen ruimte.. :(
Dus dan maar naar wheelcentre.
Uitlijnen gaat binnenkort nog gebeuren.
Anonymous

RonaldClio16v schreef:
dennisrsi schreef:
Frits schreef:
Weet iemand die?

Groeten,

Dennis
Hierbij zit ook uitlijnen neem ik aan?
Vergeet dat niet, mijn zus had haar ibiza laten verlaagen zonder uitlijnen toen kwam na een week of twee het ijzerdraad door de band heen.
Ja 8-punts uitlijnen. Ik had het bij S-G in Numansdorp laten doen. Hij rijdt nog steeds top :)
ronald clio

voorzijde is nu verlaagd.
ziet er netjes uit, rijdt ook wat stugger en qua drempels valt t ook wel mee..
Achterzijde wordt volgende week verlaagd. :worship:
Douwe

Bij wheelcentre?
ronald clio

yepz!
achterzijde gaat morgen gebeuren!!
Plaats reactie