Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Haas
Car: Megane RS

Johan schreef:ja haas zet die video maar ff op het forum. heeft trouwens nog iemand foto's gemaakt??
die video duurt meer dan 2.5 u en bestaat vooral uit onboard drift en probeeracties van een Sierra 2.0 en beelden van die auto op t circuit. NIet echt superinteressant voor de mensen hier denk ik...Maar zla proberen de renaults eruit te halen en online te zetten, evenals de foto's

Zet de stukjes van mijn tijdelijke racekanon ook wel ff online ;) :lol:
Haas

PtrGte schreef:
~Haas~ schreef:@Reinier: Echt zonde dat je niet meer kwam, had t echt tof gevonden als je er was geweest, maar ja, wat niet kan, kan niet. Volgend jaar beter. Als het goed is is er in september weer een circuitdag, dan op Zolder. Zie ik je daar dan? :p

@Ptrgte: stomme vraag, maar toch: reed jij de oprijwagen toen je t paddock op kwam rijden? Weet ik namelijk ook welk gezicht er bij de naam en auto hoort :D
YEP! :D

tja tis misschien niet wat je verwacht had...maar daar ging het uiteindelijk ook niet om he! :wink:

ik heb trouwens ook wel relaxte beelden (on board) van de clio @ 2.0 16v...staan momenteel op
DVD...iemand die die filmpies (of delen ervan) online kan knallen...??? staan wel leuke acties op :)
Ik had nix verwacht, dus dat valt alweer mee he ;) Was ook ff vergeten dat je ook bij mij op school zit...maf eigenlijk :lol:

Die filmpjes moeten online te krijgen zijn, ik heb geen webspace, maar ben wel zeer benieuwd.

Btw, die gevechten van jou met Visscher waren wel vet ja, heb vooral staan genieten bij Nissan :D
Haas

PtrGte schreef: lijstje:
Mercedes 2.3 16v --> halve meter korter aan de voorkant
BMW 320/325?--> koprol-->dak echt plat, ook bij bestuurder :( die gast zal volgend jaar niet meer inschrijven denk ik...of wel, maar dan wel MET rolkooi
Sierra 2.0-->rechts voor hoek eruit plus velg doormidden
Sierra cosworth v6 24v-->koppeling in 10 stukken!!!
(en die hebben ze daar in anderhalf uur vervangen!!!RESPECT!)
verder echt veel auto's met schade die bij een schadebedrijf zouden worden geschat op minimaal 1500 euro :lol: :lol: :lol:
Die Benz was echt vet btw, nog een mooie auto, snap niet datie m op t circuit heeft gelegd. Heb nog ff staan praten met die kerel, hij vond het driften met twee handen geen uitdaging meer (was te zien, wat was die vent goed!!). Hij wilde t met 1 hand, maar ja, dat ging dus goed fout...was een behoordlijke kleun.

Die bmw met vouwdak zeg maar, was van een kerel van t rallyteam...zal zich volgend jaar ook wel bedenken gok ik zo ;)
PtrGte
Contacteer:

bladiebladiebla
:wink:
Plaats reactie