Knipperlicht in spiegel?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Peter @ Malta
Contacteer:

Een hele tijd geleden was ik verwikkeld in deze conversatie:
Jeroen RS schreef:
Peter @ Malta schreef:
Jeroen RS schreef:ze hadden nieuwe dingen liggen dan blijf de spiegel zitten alleen het kapje dat gespoten is gaat eraf en daar komt een nieuw kapje op met knipperlicht er
Hmmm, werkt dat ook bij niet-Clio's? Ik weet dat een Clio dezelfde deurgrepen en zijknipperlichten heeft als mijn Scénic, dus zou dit misschien ook voor de spiegels gelden?
ze komen er voor verschillende merken en types. Voor de Clio had hij ze nog niet, maar die komen wel. Hij had ze nu voor de Citroen Pluriel liggen.
Weet iemand misschien iets meer hiervan? Ik ken de M3 spiegels met knipperlichten wel, maar die vind ik eigenlijk niet zo mooi op een vrij grote bak als een Scénic. Bovendien zie je er geen **** in. En het zou waarschijnlijk ook een stuk goedkoper kunnen zijn.

Merci,

- Peter

P.S. Ik ben weer terug in de EU! Nou kan ik bestellen zonder stomme invoerrechten te hoeven betalen. :)
Remi16v

De spiegels zijn perfect!Ik heb ze ook tis even wennen om dat ze iets kleiner zijn dan origineel maar is wel goed te doen! (Y)
Peter @ Malta
Contacteer:

Nou ja, Rasit zei dat je er geen **** in ziet. Maar ik vind ze echt niet uitzien, van die kleintjes, op een Scénic.

OK OK OK, van een Scénic maak je natuurlijk nooit een racemonster, maar wat subtiele optische tuning lijkt me leuk.

Ik kan me ook niet zo snel een paar zoektermen in Deutsch of Français bedenken om op die dingen te gaan zoeken...

- Peter
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb ze ook op mijn Clio,
-als de auto geparkeerd staat: super!
-Je ziet er geen fuck in als ie rijdt!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Plaats reactie