robert001 schreef:rond vliegen

robert001 schreef:rond vliegen
stuur maargille schreef:ik heb er nog hoor,wie zet ze online???ant1 schreef:sorry ben een paar dagen weggeweest.Ik zie dat het al gelukt isgille schreef:wie kan er nog foto's online zetten????????????
Hakke heeft me wel aan't denken gezet erover,maar ik had dan zo de vraag van,waarom geen 21T voorschermen gebruiken,is volgens mij beter pasbaar,hebben we wat gepast en gemeten,en kijk het ziet er goed uit.bruno @af schreef:gepikt van HAKKEAbel schreef:ik bedoel hoe kwam je op het idee![]()
![]()
![]()
![]()
sideskirts,kofferspoiler ,front boven de lichte en achterbumper.ant1 schreef:[img]http://www.superkitcar.net/fotortc/gille/8.jpg[/img]
verklaar u nader
.....-kofferbakspoiler?-site-skirts-achterbumper oftewel wat zijn de eerst 2 dingen die daar hangen?
Daar zit de fout Gille ... een polyester Bumper nooit op meer dan 30° laten verwarmen ... had ik misschien moeten zeggen ...gille schreef:blijkt bij het bakken er luchtbellen op de spoiler kwamen![]()
![]()
oorzaak: bij fabricage van spoiler waarschijnlijk slecht laten harden,dus ja zullenw el zien of het weg trekt.foto's komen eraan
wat me daar aan stoort is mijn eigen domme schuld,patrick 21TURBO schreef: en ja wat met de achterschermen is weet ik niet maar daar zit ook iets wat je stoort.
yep hoorde ik ook al vandaag zeggen,nie te hard bakken('t zijn geen kiekes hebruno @af schreef:Daar zit de fout Gille ... een polyester Bumper nooit op meer dan 30° laten verwarmen ... had ik misschien moeten zeggen ...gille schreef:blijkt bij het bakken er luchtbellen op de spoiler kwamen![]()
![]()
oorzaak: bij fabricage van spoiler waarschijnlijk slecht laten harden,dus ja zullenw el zien of het weg trekt.foto's komen eraan
Heeft hoegenaamd niets met de kwaliteit van de polyester te maken . Je hebt in polyester altijd luchtbelletjes, maar door het opwarmen 'exploderen' deze als het ware ...
Dus, binnenkort bijwerken en opnieuw spuiten (zonder te bakken'
Heb die fout ook enkele keren gezien door onze carrossier![]()
Bruno
bruno @af schreef:Daar zit de fout Gille ... een polyester Bumper nooit op meer dan 30° laten verwarmen ... had ik misschien moeten zeggen ...gille schreef:blijkt bij het bakken er luchtbellen op de spoiler kwamen![]()
![]()
Heeft hoegenaamd niets met de kwaliteit van de polyester te maken . Je hebt in polyester altijd luchtbelletjes, maar door het opwarmen 'exploderen' deze als het ware ...
Dus, binnenkort bijwerken en opnieuw spuiten (zonder te bakken'
Heb die fout ook enkele keren gezien door onze carrossier![]()
Bruno
hij is live te bewonderen op de 1ste RCB meeting in Belgie op 9 mei,dus allen daarheenmike16v schreef:Erg gaaf!!! knap werk!