Mooie site

Das het deuntje uit de Taxi films
The Italian Job: het origineel is stoerderSToRM666 schreef:Ik heb overlaatst ook nog The Italian Job en Pirates of the Caribbean gezien, en dat waren waren leuke films
sommige (oude) tv's kunnen geen s-video signaal aan en geven ze zwart-wit beeld als je zo'n stekkertje op een scart plug propt en die in de tv doet...Matijs schreef:Moet gewoon werken natuurlijk...
Ik zou je niet zo 1 2 3 kunnen zeggen wat er aan scheelt, maar ik zou geen genoegen nemen met halve knutseloplossingen.
Ga maar eens speuren bij de instellingen van de Video overlay (fullscreen video) Dit moet ergens bij de advanced instellingen van je videokaart zitten (via de properties van de display en dan onder advanced het tabje van je videokaart).
Oja, en als je een GeForce hebt altijd Nvidea drivers gebruiken.
Maar ik kan kiezen tussen meerdere PAL instellingenmichel 16v schreef:je kan ook even naar de instellingen van de tv out kijken, die moet op PAL staan.
Dat wist ik niet.Marcel B. schreef: sommige (oude) tv's kunnen geen s-video signaal aan en geven ze zwart-wit beeld als je zo'n stekkertje op een scart plug propt en die in de tv doet...