je moet je hiervoor registreren??Matijs schreef:kweenie, moet hem nog installeren.

kan da ook zonder, wil geen spammails.
ook maar even aan mn downloadlist toegevoegtCorniels schreef:k gaat het ook ff downloaden...
denk niet dat dat spel zoveel van je pc verlangt, maar wat zijn de prestaties van jou pc?Hooliead schreef:weet iemand de minimale systeem eisen voor lfs?
Ik wil ook weleens gaan kijken wat het is.
Ben um nu aan t downe, benieuwd of het wat is. Is er misschien weer animo voor een RTC race?Droes schreef:ff nieuw linkje als je niet wil registreren:
http://www.gamershell.com/download_init ... 6213262.07
ff 10 sec. wachten en dan moet i normaal beginnen.
owja matijs thx, kwist totaal niet dat er een nieuwe demo was
Voor de liefhebbers van simulatiegames (race): Grand Prix Legends! Het spel is oud, uit 1998, maar met alle mods die ervoor te krijgen zijn kan het heel goed meekomen qua graphics. Qua physics en gevoel heb ik nog geen spel gespeeld dat zo goed is.Basic schreef:Merijn schreef:Nee, het is eindelijk eens niet zo'n smerig arcade spel, net als NFS en zo.haha
bij dat soort spellen moet je altijd ff oefenen voor je het kan
hmzz... nergens echt minimale systeem eisen gezien, maar dat moet wel lukken met wat je nu hebt, zo'n grafische knaller is het nou ook weer nietHooliead schreef:Ik heb een 1,8 Hhz processor geheugen van 256mb maar das shared met video (laptop)