Dialogys

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Gesloten
ActiveX

Hallo,

Heeft iemand een kopie van dialogys voor de mac over voor een kleine vergoeding? Heb de windows versie geprobeerd te downloaden maar deze versie werkt niet op mijn pc.

Ik hoor het graag!~

Groetjes,
marko
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb Dialogys wel liggen, maar er is geen specifieke Windows/Mac versie, voor zover ik weet. Het is een multi-platform versie die ook op de Mac zou moeten werken.
Matijs
Contacteer:

PC versie vereist een java programma. Doe even een search, want er is een topic waar precies staat hoe je dat aan de praat moet krijgen.
Ik gebruik zelf ook nog de Mac versie, maar zo'n Mac emulator installeren op je PC is ook nog een heel werk...
Robert Clio S.

Merijn schreef:Ik heb Dialogys wel liggen, maar er is geen specifieke Windows/Mac versie, voor zover ik weet. Het is een multi-platform versie die ook op de Mac zou moeten werken.
Er is wel degelijk een verschil tussen Mac en Windows versie. En het cd'tje kan alleen op de Mac als het voor de Mac is, en omgekeerd. Het begon met een Mac versie, die is er nog steeds en wordt elke maand venieuwt, maar nu is er ook een pc versie.

Ik zal voor je proberen of ik effe gauw zo die cd's voor de Mac kan kopieren. Maar vandaag ben ik vrij, dus ik denk niet dat ik op m'n werk kom.
Clio 1.4 S strak in de lak!
Matijs
Contacteer:

Ben wel in de markt voor een nieuwe CD2 dan, met de laatste prijzen. Zit nu nog met prijzen van 2002, en die zitten er aan alle kanten naast...
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

tja dat het her en der in een topic genoemd wordt kan ik niet aan helpen, maar het is en blijft illegaal.

Dit topic gaat dus dicht.
Gesloten