Ik wil heel graag ld worden van RTC maar ff een paar vraagjes die contributie is dat per jaar? (ik neem aan van wel eigenlijk) en wordt dat automatisch van je rekening afgehouden of krijg je acceptgiro ?? en zijn er verder nog belangrijke verplichtingen die ik moet weten ??? wie helpt mij ff alvast bedankt
Greetz
wil lid worden maar heb een paar vraagjes
Druk even rechtsboven op het knopje "LID WORDEN", en lees mee:

Renault Tuning Club schreef: Wat zijn de pluspunten van een lidmaatschap?
Je vindt van alles op de site:
Technische informatie, zoals afstelgegevens en aankoopadviezen.
Meetingverslagen met fotos.
Rij impressies van nieuwe modellen.
De Statuten en hetHuishoudelijk Reglement van de club.
Een samenvatting van de financiële staat van de club, zodat je weet waar je knaken heen gaan.
Een kalender met data van aankomende meetings (wel en niet RTC).
Een overzicht van de beschikbare merchandise.
Ok, maar wat krijg je nou als je lid wordt? denken jullie natuurlijk.
Ten eerste natuurlijk wordt je deel van de vetste en meest actieve Renault Club van Nederland.
Een Lid krijgt een ledenpas, hiermee krijgt hij of zij (graag zelfs) korting bij bedrijven waar een speciale regeling geld m.b.t de RTC(oja, en het is een stoere pas, niet zon flut videoland dingetje).
Een lid heeft de mogelijkheid tot het kopen van merchandise.
Besloten meetings zijn alleen voor leden toegankelijk.
Toegang tot de besloten gedeeltes van de clubsite.
Een periodieke nieuwsbrief, deze in digitale vorm.
Een lid ontvangt een welkomstpakketje. Hierin zal hij een handleiding vinden voor het gebruik van de clubsite, en een kentekenplaathouder met Renault Tuning Club opdruk. De exacte samenstelling van het pakketje is nog een surprise natuurlijk.
De clubpas wordt periodiek toegezonden, omdat deze goedkoper zijn te drukken in grote oplages.
Lid worden:
De contributie is vastgesteld op 23,- (Fl. 50,69).
Een nieuw lid betaald naast de contributie ook eenmalig het inschrijfgeld van 12,- (Fl. 26,44).
De enige manier om lid te worden is via het internet.
Een persoon is pas lid op het moment dat het inschrijfgeld en de contributie is gestort op de clubrekening. Op dat moment heeft hij dus ook toegang tot het afgeschermde gedeelte van de clubsite.
Je dient dus 35,- over te maken op :
Bankrekeningnummer 38.71.03.546
t.n.v. Renault Tuning Club
Den Haag
~onder vermelding van je volledige naam~

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
In het begin van het jaar sturen wij een accept giro naar je toe om je lidmaatschap te verlengen. De eerste keer, moet je 35 over maken dat is 12 inschrijfgeld en 23 contributie.clio-sport schreef:Ik wil heel graag ld worden van RTC maar ff een paar vraagjes die contributie is dat per jaar? (ik neem aan van wel eigenlijk) en wordt dat automatisch van je rekening afgehouden of krijg je acceptgiro ?? en zijn er verder nog belangrijke verplichtingen die ik moet weten ??? wie helpt mij ff alvast bedankt
Greetz
De contributie is per jaar, verdere verplichtingen

.:: TurboPowerr ::.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ghehehe, da's op zich geen verplichting toch? Maar als lid doe je dat toch wel, 't is daar veel te gezellig om niet te komenTino schreef:verdere verplichtingen, ja regelmatig op meetings verschijnen

Wel belangrijk hoor, een G-kracht-meter in je autodennisvr schreef:en de pluchen dobbelstenen?

Slalomwedstrijd wie zijn dobbelstenen het hoogst krijgt gezwiept

-
Heej mensen
oke dan ik en mijn clio 1,8 16v worden LID
oke dan ik en mijn clio 1,8 16v worden LID

Die vossestaart en pluche dobbelstenen trokken je over de streep zeker 

-
Ja tuurlijk wie wil dat nou niet in zijn auto pluchen dobbelstenen en een vossenstaart aan je sleutelbos

-
of een setje van binnenuit verstelbare voorwielen