Dat maakt niet uit. Ze staan er toch nog wel tot een uurtje of 12 's nachtslenny_R schreef:oww jah voordat ik het vergeet... urrtje of 19:00/20:00???
dan is het in ieder geval nog mooi licht...
Friday Nightmeeting Groningen.
-
20.00 uur dan maar 

Moeten natuurlijk de Renaults een beetje mooi bij elkaar hebben staan!Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat maakt niet uit. Ze staan er toch nog wel tot een uurtje of 12 's nachtslenny_R schreef:oww jah voordat ik het vergeet... urrtje of 19:00/20:00???
dan is het in ieder geval nog mooi licht...
8 mei sontplein groningen (ikea)
------------------------------------------
zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
onzeker:
[img]http://members.home.nl/eteuben/8meiflyer.JPG[/img]
-
Ik ga denk ik ook ff kijken. 

Renault 5 GT Turbo "EVO"
8 Mei........ Houseparty Zuidbroek !!!!
Maar ik kom wel even langs. Uh er rijden hier nog wat renault rijders... die ga ik ook even uitnodigen.
Hoe groter de opkomst hoe beter natuurlijk.
Maarre nog wat .... we hebben het over 8 uur... zou er dan nog een parkeerplaatsje over zijn ?
t'Was maar een vraagje......
Maar ik kom wel even langs. Uh er rijden hier nog wat renault rijders... die ga ik ook even uitnodigen.
Maarre nog wat .... we hebben het over 8 uur... zou er dan nog een parkeerplaatsje over zijn ?
Laatst gewijzigd door Karin op zo 25 apr 2004 21:36, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Ruimte zat. Er kunnen meer dan 400 auto's staan.Karin schreef:8 Mei........ Houseparty Zuidbroek !!!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja, of maken dat ding! Rijde!iMAGE schreef:Ik begin weer actief te worden op dit forum, heb er een tijdje uitgelegen, en de renault 5 TS ook, de apk is zelf verlopen... zuchtje, maar ik denk dat ik wel even langs kom... op de fiets

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
- Karin
- evo - Clio 16V
onzeker:
- Anton/5alpineTurbo/1916v
+ waarschijnlijk .... 2 Clio's en nog een 5 GTX
zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
- Karin
- evo - Clio 16V
onzeker:
eyz karin, je kent me wel niet, maar ik ga ook die avond naar de eurohallen en deze meeting op sontplein, misschien is het leuk als we dan samen die kant op rijden???? ik ben er met vrienden..Karin schreef:8 Mei........ Houseparty Zuidbroek !!!!
a.s zaterdag ben ik er ook, bij de ikea, jij ook?? misschien dat we elkaar dan al tegenkomen..
gr lennart
misschien kom ik ff langsevo schreef:8 mei sontplein groningen (ikea)
zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
- Karin
- evo - Clio 16V
onzeker:
-
Hey, leuk Dolf! Neem je je Rsi ook mee?
Kweet niet of ik er as zaterdag ben .. is er dan ook wat te doen ? Misschien dat ik effe langs kom als ik tijd heb.lenny_R schreef:eyz karin, je kent me wel niet, maar ik ga ook die avond naar de eurohallen en deze meeting op sontplein, misschien is het leuk als we dan samen die kant op rijden???? ik ben er met vrienden..Karin schreef:8 Mei........ Houseparty Zuidbroek !!!!
a.s zaterdag ben ik er ook, bij de ikea, jij ook?? misschien dat we elkaar dan al tegenkomen..
gr lennart
Kweet nog niet hoe ik naar Zuidbroek ga.... ik denk taxi....... kan ik ook eens fijn meedoen ipv. bob spelen. Ik woon er niet zo heel ver vandaan ... misschien een optie om hier je auto te laten staan ??? Er is vorige x veel gesloopt........ Mail me anders maar even..
-
Elke zaterdag is er wat te beleven in Groningen.Karin schreef: Kweet niet of ik er as zaterdag ben .. is er dan ook wat te doen ?
-
Nope, jij woont in Schildwolde toch? Vlakbij die garage? Ik meende zoiets een keer gelezen te hebben. Soms als ik een stukkie ga touren kom ik er wel eens langs.Karin schreef:Maarre jij in Sappemeer..... ik vlakbij maar elkaar nog nooit gespot ?!
yepMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Hey, leuk Dolf! Neem je je Rsi ook mee?

-
Tof!turboman schreef:yepMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Hey, leuk Dolf! Neem je je Rsi ook mee?

Nee woon ik niet meer...... woon nu in OverschildMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nope, jij woont in Schildwolde toch? Vlakbij die garage? Ik meende zoiets een keer gelezen te hebben. Soms als ik een stukkie ga touren kom ik er wel eens langs.Karin schreef:Maarre jij in Sappemeer..... ik vlakbij maar elkaar nog nooit gespot ?!

-
Dat ligt vlak bij mekaar. Wat voor auto rij je?Karin schreef:Nee woon ik niet meer...... woon nu in OverschildMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nope, jij woont in Schildwolde toch? Vlakbij die garage? Ik meende zoiets een keer gelezen te hebben. Soms als ik een stukkie ga touren kom ik er wel eens langs.Karin schreef:Maarre jij in Sappemeer..... ik vlakbij maar elkaar nog nooit gespot ?!
Heb nu een Gte van '91. Blue Sport.Hij stond bij garage Kwant te koop. Daar doet mn moeders vriend de verkoop. Ik heb hem van een klant gekocht. Hij stond veel te duur voor de deur. Maar ik heb een mooie deal geslotenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat ligt vlak bij mekaar. Wat voor auto rij je?Karin schreef:Nee woon ik niet meer...... woon nu in OverschildMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nope, jij woont in Schildwolde toch? Vlakbij die garage? Ik meende zoiets een keer gelezen te hebben. Soms als ik een stukkie ga touren kom ik er wel eens langs.Karin schreef:Maarre jij in Sappemeer..... ik vlakbij maar elkaar nog nooit gespot ?!

Ik wilde hem al heel lang...... maar hij wilde hem eerst niet kwijt. En toen ie eenmaal te koop stond vroeg ie er een balachelijke prijs voor.
Maar ja de aanhouder wint

Karin schreef:Heb nu een Gte van '91. Blue Sport.Hij stond bij garage Kwant te koop. Daar doet mn moeders vriend de verkoop. Ik heb hem van een klant gekocht. Hij stond veel te duur voor de deur. Maar ik heb een mooie deal geslotenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat ligt vlak bij mekaar. Wat voor auto rij je?Karin schreef:Nee woon ik niet meer...... woon nu in OverschildMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nope, jij woont in Schildwolde toch? Vlakbij die garage? Ik meende zoiets een keer gelezen te hebben. Soms als ik een stukkie ga touren kom ik er wel eens langs.Karin schreef:Maarre jij in Sappemeer..... ik vlakbij maar elkaar nog nooit gespot ?!
Ik wilde hem al heel lang...... maar hij wilde hem eerst niet kwijt. En toen ie eenmaal te koop stond vroeg ie er een balachelijke prijs voor.
die heb ik daar ook nog te koop zien staan, ik kom namelijk dagelijks door overschild heen als ik naar ten post ga..
er staat trouwens ook al tijden een clio williams te koop, voor veels te veel geld...
grtz lennart
-
zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
- Karin
- evo - Clio 16V
- Robert - R19 16v
onzeker:
Ik neem ook nog een paar maten mee met Honda CRX en Peugeot 205 1.9 GTI.
zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
- Karin
- evo - Clio 16V
- Robert - R19 16v
onzeker:
Ik neem ook nog een paar maten mee met Honda CRX en Peugeot 205 1.9 GTI.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
[img]http://members.home.nl/eteuben/8meiflyer.JPG[/img]
Die is van een klant..... kan wel wat vanaf ...... Die rode clio is nu van mn broertje.lenny_R schreef:Karin schreef:Heb nu een Gte van '91. Blue Sport.Hij stond bij garage Kwant te koop. Daar doet mn moeders vriend de verkoop. Ik heb hem van een klant gekocht. Hij stond veel te duur voor de deur. Maar ik heb een mooie deal geslotenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat ligt vlak bij mekaar. Wat voor auto rij je?Karin schreef:Nee woon ik niet meer...... woon nu in OverschildMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nope, jij woont in Schildwolde toch? Vlakbij die garage? Ik meende zoiets een keer gelezen te hebben. Soms als ik een stukkie ga touren kom ik er wel eens langs.Karin schreef:Maarre jij in Sappemeer..... ik vlakbij maar elkaar nog nooit gespot ?!
die heb ik daar ook nog te koop zien staan, ik kom namelijk dagelijks door overschild heen als ik naar ten post ga..
er staat trouwens ook al tijden een clio williams te koop, voor veels te veel geld...
grtz lennart
-
zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
onzeker:
- Bas Blue Sport/Monique? / Blue Sport of Clio RSI

zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
onzeker:
- Bas Blue Sport/Monique? / Blue Sport of Clio RSI

-
zeker:
- Marcel (Mr. Bacardi Cola) - Swift of iets anders
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
- Karin
- evo - Clio 16V
- Robert - R19 16v
onzeker:
- Bas/Monique - GTT blue sport of Clio rsi
Wel ff het goede lijstje quoten Bas
zeker:
- Marcel (Mr. Bacardi Cola) - Swift of iets anders
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
- Karin
- evo - Clio 16V
- Robert - R19 16v
onzeker:
- Bas/Monique - GTT blue sport of Clio rsi
-
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:8 mei sontplein groningen (ikea)
zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
- Karin
- evo - Clio 16V
- Robert - R19 16v
onzeker:
- Bas/Monique - GTT Blue Sport of Clio RSI
Snorry.....
Als het mee zit wordt de Clio dinsdag gekeurt en mag die na een rust periode van 3 jaar weer rijden.
Moeten dan nog wel een paar dingen aan gebeuren (o.a. spuiten), maar dat is voor latere zorg.
Ik plaats hem nog maar een keer!
Als iemand vanuit midden/zuiden wil meerijden?
Bij Hoogeveen sluit weer een groep aan en bij Spier (Shell) ook!
[img]http://www.staytunedijsselland.nl/image ... ningen.gif[/img]
Als iemand vanuit midden/zuiden wil meerijden?

Bij Hoogeveen sluit weer een groep aan en bij Spier (Shell) ook!
[img]http://www.staytunedijsselland.nl/image ... ningen.gif[/img]
schop