ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
antoine
Car: Renault Clio III RS

Trust officieel sponsor van het Jordan Grand Prix Team in 2004

(23 april 2004) Het Europese Formule 1 seizoen begint dit weekend in San Marino en Trust International B.V. maakt bekend een sponsorcontract met het Jordan Grand Prix Team te hebben afgerond voor het seizoen 2004. Dordrecht (Nederland), april 2004 - Vanaf heden is Trust officieel sponsor van het Jordan Grand Prix Team. Gedurende het seizoen 2004 zal Trust herkenbaar op de EJ-14 van het Jordan team te vinden zijn, met het logo op de spiegels en op de voorvleugels van de auto's. Vandaag hebben Eddie Jordan, teameigenaar van het Jordan Grand Prix Team and Michel Perridon, C.E.O. van Trust International B.V. het sponsorcontract afgerond. "Onze ervaringen met de Formule 1 in 2003 waren ontzettend positief voor het bedrijf en daarom willen wij doorgaan in de autosport. Trust zal wederom het maximale resultaat uit deze sponsoring halen in de vorm van bijvoorbeeld promotionele acties op Europees niveau", aldus Perridon. Over de relatie met de teameigenaar zei Perridon: "De samenwerking tussen Eddie Jordan en mij verliep heel goed, wij zijn erg blij deze samenwerking te kunnen voortzetten in de vorm van een sponsorcontract voor het F1 seizoen 2004." Tijdens de laatste contractbesprekingen is het management van Nederlandse coureur Jos Verstappen aanwezig geweest en de uiteindelijke beslissingen van Trust om het team van Eddie Jordan te sponsoren zijn in goed overleg met hen genomen. Momenteel wordt met Trust gesproken over de mogelijkheden voor Jos Verstappen in de Formule 1.
TimV

Niemand fomule 1 gekeke :wink:.
Nou ik wel :D Renault deed het weer ok (Y) die lelijke ferrari achter hun gehouden(jammer genoeg niet allebei) die clown van een ralf van de baan gereden :lol: weer goed gereden door Alonso+Trulli (Y)
Gezocht: vraagbaak R5 GTT
Jasper16v

MS weer dominant he :D waar is de concurrentie....waar is Raikonen? :wink:
TimV

Jasper16v schreef:MS weer dominant he :D waar is de concurrentie....waar is Raikonen? :wink:
Nou die micheal kan beter stoppen wordt wel erg saai voor hem :lol: ,Raikonen was ergens achteraan toch :D .
antoine

gelukkig is er tijdens de meesten wedstrijden ook iets anders tedoen.Bv meetings (hint-->belgie),of andere wedstrijden.
Matijs
Contacteer:

Tim schreef:
Jasper16v schreef:MS weer dominant he :D waar is de concurrentie....waar is Raikonen? :wink:
Nou die micheal kan beter stoppen wordt wel erg saai voor hem :lol: ,Raikonen was ergens achteraan toch :D .
Nee maar Raikkonen had zelfs de finish gehaald... in de punten! (S) De wonderen zijn de wereld nog niet uit :lol:
En weer een ouderwets mooie plof van een Honda motor (F)
Verder niet echt op zitten letten, was mijn achterbumper aan het schuren :p
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Raikonen? Da's toch die gozer die dit doet toch?

[img]http://www.f1racing.nl/nl/photo.php/large/26173.jpg[/img]

:D :D
TimV

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Raikonen? Da's toch die gozer die dit doet toch?

[img]http://www.f1racing.nl/nl/photo.php/large/26173.jpg[/img]

:D :D
Mooie foto :D :lol: :D .
Chris@R5

Humor :D .

wel sneu voor die gozer.
Matijs
Contacteer:

Ja ik vind het ook wel zielig voor hem.

Je zou er bijna stil van worden :p :lol:

[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/kimi.jpg[/img]
Jasper16v

:lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Wat vind men hier nu van de actie van Schumacher op Montoya? Ik vond het echt weer een typische Schumacher-actie die bestraft had moeten worden. Maar nee, het is meneer Michael en dan moet dat allemaal maar mogen. F1 is zo corrupt als de tering! (N)
Marcel B.

Sponsor Har Muermans heeft een voorstel ingediend bij Sauber om Jos Verstappen alsnog in de Formule 1 te krijgen. De vastgoedondernemer heeft teambaas Peter Sauber een voorstel gedaan om een vergelijkingstest te houden tussen Verstappen en Giancarlo Fisichella. Muermans: "Hij heeft naar mijn voorstel geluisterd en zal mij spoedig mogelijk antwoord geven. Ik heb Sauber ook gezegd dat ik de rekening voor de vergelijkingstest zal betalen."

Muermans legt uit dat zijn voorstel inhoudt dat Verstappen één dag de kans krijgt om Sauber's C23 te leren kennen. Daarna zou de coureur in een tweedaagse test moeten bewijzen dat hij rapper is dan Fisichella. "Hoe kan Jos nu bewijzen dat hij sneller is dan Fisichella, als hij niet onder dezelfde omstandigheden en in dezelfde auto rijdt? Sauber zegt dat Fisichella in zijn ogen sneller is, maar ik denk dat Jos juist de overhand heeft. Zonder vergelijkinstest zullen we dat nooit weten.", verklaart Muermans

Peter Sauber heeft eerder al te kennen gegeven best gecharmeerd te zijn van Verstappen. Halverwege het seizoen 2002 was de Nederlander kandidaat voor een positie bij het Zwitserse team, als vervanging van Felipe Massa, maar de deal ketste af omdat Verstappen niet in de toenmalige wagen paste. In aanloop naar het huidige seizoen was er opnieuw de wederzijdse interesse, maar op voorspraak van motorenleverancier Ferrari werd (opnieuw) Massa naast Nick Heidfeld gezet.

Zucht...
Don't walk the grass... smoke it
Matijs
Contacteer:

Merijn schreef:Wat vind men hier nu van de actie van Schumacher op Montoya? Ik vond het echt weer een typische Schumacher-actie die bestraft had moeten worden. Maar nee, het is meneer Michael en dan moet dat allemaal maar mogen. F1 is zo corrupt als de t@ring! (N)
Ja de gebroeders Schumi waren weer ouderwets aan het gooien en smijten (N) :@ Gelukkig maar dat er geen schade werd gereden.
Merijn
Über-Spammer

Ik vind het eigenlijk wel jammer, want dan wordt er misschien eens wat van gezegd... :(

Merijn schreef:Wat vind men hier nu van de actie van Schumacher op Montoya? Ik vond het echt weer een typische Schumacher-actie die bestraft had moeten worden. Maar nee, het is meneer Michael en dan moet dat allemaal maar mogen. F1 is zo corrupt als de t@ring! (N)
In de reglementen staat dat een rijder 1 x van lijn mag veranderen om zijn positie te verdedigen. Dat is wat Schumacher ook gedaan heeft. Montoya had Schumacher nooit in kunnen halen op de manier die hij van plan was. Montoya reed al met 2 wielen in het gras. Dus Montoya moet niet zo janken.
Merijn
Über-Spammer

Dat geeft Schumacher nog niet het recht om iemand er op die manier af te drukken! Net zoals hij dat bij Alonso deed vorig jaar. Ik vind dat niet goed te praten! Nu niet, nooit niet!

En het vreemde is dat het altijd Schumacher is die dit soort acties pleegt en er niet voor bestraft wordt, terwijl anderen hier wel een waarschuwing voor krijgen. Beetje krom, is het niet?

Merijn schreef:Dat geeft Schumacher nog niet het recht om iemand er op die manier af te drukken!
Wie is er nu zo dom om in te halen aan die kant dan? Da's vragen om moeilijkheden.
Merijn
Über-Spammer

Nee, dat heet racen... Kansen moet je grijpen, anders kun je het wel vergeten. Zeker bij de start, want daar kun je de meeste plekken winnen, dus zul je daar alert moeten zijn.

Dat 1 x van je lijn afwijken heet ook racen. :p

Frank Williams: "Het was niet allemaal Schumi's fout"

"Als je Juan Pablo Montoya in wil halen tijdens de race, denk je dan dat hij je er gemakkelijk langs zou laten?" Dat is de vraag die teambaas Frank Williams hardop stelde als antwoord op de vraag of hij vond dat Schumacher zich misdroeg op Imola.

"Het zou niet eerlijk zijn om te zeggen dat het allemaal Schumachers fout is," meent Frank Williams. "Het is natuurlijk logisch dat Montoya het probeerde en ik ben blij dat het voor hem goed afliep en hij er niet afging. Maar je neemt gewoon veel risico als je iemand buitenom wil inhalen."

Ferrari-teambaas Jean Todt denkt er op dezelfde manier over en dat is voor één keer geen verrassing.

"Misschien moet Montoya eerst eens even nadenken voor hij gelijk wat schreeuwt."

Bron: www.f1racing.nl

Als de Schumi haters nu ook eerst eens even nadenken voordat ze gaan schreeuwen :wink:
Merijn
Über-Spammer

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat 1 x van je lijn afwijken heet ook racen. :p
Dat is wel heel makkelijk natuurlijk. Die regel geldt alleen bij blocken en niet bij ruimte laten natuurlijk! Je mag 1 keer van je lijn afwijken op een recht stuk bij een poging tot inhalen door een opponent, maar het wil niet zeggen dat je, wanneer je eenmaal van je lijn af bent geweest je lijn mag houden, zodat je daarmee iemand anders van de baan duwt. Dat zou wel heel leuke acties opleveren, denk ik. :lol:

Merijn schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat 1 x van je lijn afwijken heet ook racen. :p
Dat is wel heel makkelijk natuurlijk. Die regel geldt alleen bij blocken en niet bij ruimte laten natuurlijk! Je mag 1 keer van je lijn afwijken op een recht stuk bij een poging tot inhalen door een opponent, maar het wil niet zeggen dat je, wanneer je eenmaal van je lijn af bent geweest je lijn mag houden, zodat je daarmee iemand anders van de baan duwt. Dat zou wel heel leuke acties opleveren, denk ik. :lol:
Dat laatste wat je zegt is al wel een paar keer gedaan door Schumi, maar Montoya, Kimi, etc... hebben dat ook al een paar keer keihard terug gedaan bij Schumi.
Merijn
Über-Spammer

Niet op deze manier... No way! Ik heb JPM, Kimi of enig ander coureur nog nooit iemand het gras zien opduwen. Maar goed, misschien beter als we erover ophouden, want ik denk niet dat we het met elkaar eens gaan worden. :)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Vond het trouwens een best saaie race zondag, alleen tussen plaats 3 en 6,7 was het wel wat spannend, maar voor de rest, schaapjes die in elkaars kont loerden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Michel Meganefreak
Contacteer:

dankzij die ene actie van schumi en montoya was er tenminste iets om na te praten na de race

na deze actie drukte montaya ralf overigens ook in het gras :lol:

wat er zondag gebeurde was racen op en top en goed dat het gebeurd, wat ralf later deed bij alonso (geen ruimte laten) was wel verkeerd en gelukkig was ralf daar zelf de dupe van, zo niet dan was hij vast en zeker bestraft.

trouwens iedereen kan weer gaan zeiken op schumi, maar hij is gewoon de ultieme top op dit moment. De ferrari is onbetwist een goede auto, maar barrichello staat er niet telkens 2e mee wat 2 jaar terug wel het geval was. Het totale pakket waar de rijder nu weer een wat belangrijke rol inspeelt is nu doorslaggevend en daarom zie je in mijn ogen de 'echte' opstaan: Schumi, Button, Alonso, Trulli (in wat mindere mate maar toch), Montoya en Webber ook wel. Hiervan is Schumi nog steeds de maatstaf en dat zag je ook na de race, Button was vol respect en had echt zoiets van "gast hier kan ik echt nooit tegenop"

De strijd om de pole was van het weekend super, de race was na de start jammer genoeg een optocht zonder inhaalacties; maar overall vind ik dit best al een leuk seizoen :)
Merijn
Über-Spammer

Heeft iemand ook de 'felicitaties' van Montoya gezien richting Schumi? :) Schitterende vent, die Juan! (Y)
Jasper16v

Juan is wel lachen ja, vooral dat ene filmpje op internet waar hij tegen die camera-man aanloopt.

'You broke my fuckin head' :D
antoine

Jeroen
Contacteer:

Jos test voor Jordan

(05 mei 2004)
Vandaag paste Jos Verstappen in de fabriek van Jordan F1 een stoeltje, als voorbereiding op een ééndaagse test die zal plaatsvinden op 1 juni aanstaande. Raymond Vermeulen hield Jos gezelschap.

Er moeten geen overhaaste conclusies getrokken worden uit deze, voorlopig tijdelijke, terugkeer van Jos Verstappen in de Formule 1. Dat is althans de boodschap van Vermeulen. "Dit vloeit voort uit het eerdere gesprek dat onlangs in Dordrecht plaatsvond tussen Michel Perridon en Eddie Jordan, waar ook Ian Philips van Jordan en ik bijwaren. Het is goed om te zien dat Jos weer 'meters gaat maken'. Eens kijken hoe de test uitpakt, begin juni en dan zien we wel verder."

[img]http://www.verstappen.nl/picture/2004/s ... an2004.jpg[/img]

Ook Jos zelf is blij weer wat F1 sfeer te kunnen opsnuiven. "Ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten van die test. Dat zien we begin juni wel. Als het goed is test ik dan de gehele dag. Het stoeltje schuimen was vandaag even het belangrijkste. Het was rustig op de fabriek want de Jordan monteurs zijn al afgereisd naar Barcelona voor de komende Grand Prix. Ik ben wel blij weer meters te kunnen maken. Ik heb Eddie Jordan vandaag ook weer eens gezien. Nee, ik heb sinds de deal met Jordan afketste geen contact meer met hem gehad. Alle contacten liepen via Raymond Vermeulen. Ik was wel benieuwd hoe ze zouden reageren, vandaag bij Jordan. We hebben weer eens bijgepraat. Het was een prima dag." Over de prestaties van Jordan tot nu toe is Jos stellig: "ik kan daar niet over oordelen, ik heb dit seizoen niet in die auto gezeten. Ik kan daar misschien pas iets over zeggen na de testdag in juni. Ik ben in ieder geval blij dat ik weer in een Formule 1 auto kan rijden, dat is voorlopig het belangrijkste."

Iets dat ook onderschreven wordt door Eddie Jordan himself. "Ik vind het fantastisch dat Jos met deze test weer de aandacht krijgt in de Formule 1", aldus de Jordan baas. "Ook ben ik blij voor onze loyale sponsor Trust. Jos heeft nog steeds een toekomst in de Formule 1 wat mij betreft. Ik hoop dat deze test voor Jos positief uitpakt met betrekking tot zijn toekomst."

[img]http://www.verstappen.nl/picture/2004/s ... 4-vert.jpg[/img]

Tijdens de test van Jos op 1 juni zullen geen andere Jordan coureurs aanwezig zijn.
Victor

Heb altijd weer dubbele gevoelens met Jos.
Aan de ene kant is het volgens mij de grootste klootzak in het hele F1 circus en als hij rijdt, rijdt ie toch in een rotte skelter achteraan, te hopen dat t ooit een keer regent of er veel mensen om andere redenen uitvallen. (als ie zelf niet al aan t grintbakkenverkennen is)
Aan de andere kant laat ie nog wel es een leuke aktie zien en is t toch de enige NL in de F1.
PtrGte
Contacteer:

beter achteraan in de F1 dan vooraan bij het stoplicht op weg naar je werk voor 1500 bruto in de maand... :wink:
Jeroen
Contacteer:

Vette mixen met On board radio, Olav Mol en race geluiden over en van Verstappen

http://beam.to/josverstappen
Jasper16v

Victor schreef:Heb altijd weer dubbele gevoelens met Jos.
Aan de ene kant is het volgens mij de grootste kl%%%k in het hele F1 circus en als hij rijdt, rijdt ie toch in een rotte skelter achteraan, te hopen dat t ooit een keer regent of er veel mensen om andere redenen uitvallen. (als ie zelf niet al aan t grintbakkenverkennen is)
Aan de andere kant laat ie nog wel es een leuke aktie zien en is t toch de enige NL in de F1.
Beetje minder negatief kan ook wel...weet je wel hoe moeilijk het is voor een Nederlander om in een top auto te komen. Dan moet je eerder Rothengather af gaan zeiken. Waarom is het een klootzak? En de keren dat ie goed gefinished is komt echt niet omdat er 1o man uitvielen ofzo....
GTE 16v
Contacteer:

weetje hoe goed die kerel is man! hijs gewoon een regen rijder, en jah.. kwa auto's zit het hem niet echt altijd mee! hij vraagt meestal teveel van de auto!
Gesloten