-
@Haas: Ik ben BLOEDserieus! Wil erg graag meedoen.
Met mn Renault 11 met 2 liter blok......SUPERsnel!!
En betrouwbaar...........En met afbrekende wielen.......
Kortom: SPEKTAKEL!
ik zou haast startgeld moeten KRIJGEN!
En die Willies, 16V's.....lamaar komen!
Met mn Renault 11 met 2 liter blok......SUPERsnel!!
Kortom: SPEKTAKEL!
ik zou haast startgeld moeten KRIJGEN!
En die Willies, 16V's.....lamaar komen!
-
Nieuwe schijven en blokken achter, van goede merken.
En dan achter wat minder remdruk gebruiken, dan kan het ZEKER niet meer mis gaan. (Yeah right, het blijft een reno.......
)
En filmpjes/fotos zijn ALTIJD welkom
leuk voor aan de muur!
En dan achter wat minder remdruk gebruiken, dan kan het ZEKER niet meer mis gaan. (Yeah right, het blijft een reno.......
En filmpjes/fotos zijn ALTIJD welkom

-
Nou, waarschijnlijk kan ik 29 april mn 11 weer aanzwengelen op Zandvoort
Gaat Haas voor me regelen
Ben al druk bezig het hokje in orde te maken. Komen achter Brembo schijven, Ferodo DS2500s en SKF lagers.
Als er nou WEER een wiel afbreekt krijgt 1 van die fabrikanten een rechtzaak aan zn broek!

Gaat Haas voor me regelen

Ben al druk bezig het hokje in orde te maken. Komen achter Brembo schijven, Ferodo DS2500s en SKF lagers.
Als er nou WEER een wiel afbreekt krijgt 1 van die fabrikanten een rechtzaak aan zn broek!
Gaat helemaal goed komen 
heb er nu al zin in!

heb er nu al zin in!

volgens mij is Canonballman aanwezig, en Visscher...meer weet ik ff niet...PtrGte schreef:zo maar weer even een koe uit de sloot trekken...
Want de HTS-Circuitdag komt er weer aan!!!
Datum: 29 April
lekker een dagje in de zon zitten, kijkend naar uitgerangeerde idioten in meestal te snelle auto's die allemaal denken dat ze ELKAAR uit kenne remmen...
dus spectakel gegarandeerd!!!!!![]()
misschien leuk om te weten of er nog meer RTC'ers die dag aanwezig zijn, al dan niet met circuitgebakje...
voor diegenen die niet weten wat een HTS circuitdag inhoudt: http://www.circuitdag.nl en zie voor jezelf!
groeten...
TOT DONDERDAG!!!
en ik uiteraard, alleen niet in de 21T maar in de chamade
@Canonballman:
loopt je scheurijzer al of nie?
hebbie nog steeds de 2 liter erin zitten of gaat de 1.7 turbo al van start donderdag?
loopt je scheurijzer al of nie?
hebbie nog steeds de 2 liter erin zitten of gaat de 1.7 turbo al van start donderdag?

-
Nee, loopt nog niet.....
Blok (1.8 T)hangt nog 3 kilometer van de auto vandaan
Moet effe haast maken...
Anders kom ik met mn 19 16v.
Zal wel nachtwerk worden vrees ik...
Blok (1.8 T)hangt nog 3 kilometer van de auto vandaan

Moet effe haast maken...
Anders kom ik met mn 19 16v.
Zal wel nachtwerk worden vrees ik...
ik zal ook van de partij zijn. Waarschijnlijk na een hoop geouwehoer toch racent...met een Rover 114 
Zie jullie donderdag allemaal wel
@Jeroen V: wat klinkt die chamade van je rauw zeg!

alleen jammer genoeg dat het niet de mijne is... , is van broer Visscher. Ik hou het bij de 21T, die is volgend jaar van de partij
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vet toch, zo'n Rover~Haas~ schreef:ik zal ook van de partij zijn. Waarschijnlijk na een hoop geouwehoer toch racent...met een Rover 114

En ik heb die chamade ook vorbij zien komen (ik stond er zowat naast) maar ik vind m wel errug vet

-
Met zon Zeerovertje kun je volgens mij ook wel plezier hebben
Gewoon gooien en smijten met dat ding, en in de laatste manche (als ie dan nog leeft) gewoon ALLES GEVEN!
Enne....vwb die Chamade.....Tis niet de bedoeling dat ik ingehaald wordt: laat dat duidelijk zijn.
En nee, ook niet door clios die turbine-toerentallen draaien Patrick!
hoop alleen wel dat mn Elfje af is. Blok hangt er bijna in. Dan morgen nog een dag de tijd voor:
-koelsysteem aan te sluiten
-uitlaat aansluiten
-intercooler fabrieken
-electronica fixen (dat zal het moeilijkste zijn.....)
wish me luck!
Enne....vwb die Chamade.....Tis niet de bedoeling dat ik ingehaald wordt: laat dat duidelijk zijn.
En nee, ook niet door clios die turbine-toerentallen draaien Patrick!
hoop alleen wel dat mn Elfje af is. Blok hangt er bijna in. Dan morgen nog een dag de tijd voor:
-koelsysteem aan te sluiten
-uitlaat aansluiten
-intercooler fabrieken
-electronica fixen (dat zal het moeilijkste zijn.....)
wish me luck!
-
Dan ben je denk ik de enige......MartijnG schreef:ik heb er wel vertrouwen in dat het op tijd gaat lukken
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Van hoe laat tot hoe laat is het ongeveer? En op zandvoort toch? Heeeeeeel misschien dat ik nog ff kom kijken, moet alleen op tijd terug in huis zijn.
GR.Frits
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
tnxMartijnG schreef:Het circuit gaat om 8 uur open, en is om 5 uur afgelopen...gepland dan tenminste he
Wie weet, kan er nu nog ff niets over zeggen..
Project: GTT Blue Sport
goed, circuitdag 2004 is meer dan geslaagd voor mijn kant. De Rover heeft zich zeer goed gehouden en heeft mij positief verbaasd. Wat kun je gooiten en smijten met dat dingetje zeg...en gewoon wielspin in de tweede versnelling
Op het rechte stuk en onder acceleratie ben je nergens met die frikandel, maar in de bochten: echt en dikke 10 
Voor anderen onder ons liep het iets minder fortuinlijk...de chamade van Jeroen heeft zijn laatste dagen gehad denk ik zo
Jammer, zonde!! Ik heb je nog wel een aantal keer op film staan, echter niet digitaal.
@ptrgte: ik begreep van martijnG dat jij er ook was, maar in welke clio reed jij dan? In die neongele of die rood met gele?
Het was iig een hele vette dag, op naar zolder in ??september??

Voor anderen onder ons liep het iets minder fortuinlijk...de chamade van Jeroen heeft zijn laatste dagen gehad denk ik zo

@ptrgte: ik begreep van martijnG dat jij er ook was, maar in welke clio reed jij dan? In die neongele of die rood met gele?
Het was iig een hele vette dag, op naar zolder in ??september??

dat is dus zoals Robhierboven al zei de neongele...(dies toch veel mooier dan die geel/rode cupclio~Haas~ schreef:goed, circuitdag 2004 is meer dan geslaagd voor mijn kant. De Rover heeft zich zeer goed gehouden en heeft mij positief verbaasd. Wat kun je gooiten en smijten met dat dingetje zeg...en gewoon wielspin in de tweede versnellingOp het rechte stuk en onder acceleratie ben je nergens met die frikandel, maar in de bochten: echt en dikke 10
Voor anderen onder ons liep het iets minder fortuinlijk...de chamade van Jeroen heeft zijn laatste dagen gehad denk ik zoJammer, zonde!! Ik heb je nog wel een aantal keer op film staan, echter niet digitaal.
Het was iig een hele vette dag, op naar zolder in ??september??![]()
![]()

Nou van hier uit mijn condoleances voor de Chamade van Visscher...

de crash zelf staat er niet op...maar dat de auto gehavend achteruit het circuit afrolt door de klap staat er wel op...dat is niet zo'n leuk gezicht...
maar goed...that's racing

verder lekker gebattled met de chamade van Visscher...
en een hoop lol gehad om ontelbaar veel crashes, met vaak een vrij groffe schade tot gevolg...lijstje:
Mercedes 2.3 16v --> halve meter korter aan de voorkant
BMW 320/325?--> koprol-->dak echt plat, ook bij bestuurder

Sierra 2.0-->rechts voor hoek eruit plus velg doormidden
Sierra cosworth v6 24v-->koppeling in 10 stukken!!!
(en die hebben ze daar in anderhalf uur vervangen!!!RESPECT!)
verder echt veel auto's met schade die bij een schadebedrijf zouden worden geschat op minimaal 1500 euro

maar goed...leuk dagje verder...mooi weer, kleverige slicks, olietemp van 140 graden (met nieuwe oliekoeler

Ik zit weer te lachen als ik me dat filmpje van 2000 voor de geest haal wat ze dan op school hadden lopen
Doooor 't gras

Doooor 't gras

Steven schreef:Shit was het gewoon vergeten, ik had wel ff langsgekunt
Enne is de Chamade van de Visschers in puin? Nee toch?
mwa
-
Ik reed mee met een R5 turbo maxi.......in mn dromen...Steven schreef:
Met wat reed the cannonball nou?
Lag namelijk te pitten overdag. Ben de hele nacht bezig geweest aan mn 11 (blok moest er nog in, en alles aansluiten etc.) uiteindelijk had ik het wel kunnen halen, als mn blokkie goed gelopen had. Maar hij liep dus nog niet goed. Nog steeds niet.
Slaat wel moeizaam aan, maar blijft vervolgens op een paar poten een sec of 3 a 4 lopen (in het gunstigste geval)
Dus effe onderzoeken waar het aan ligt. Ben smorgens nog tot 10 uur bezig geweest, en had toen eigenlijk ook geen zin meer om mn 19 aan te zwengelen (en gezien de vele schades maar goed ook, de 11 mag wel een deukje meer krijgen). Dus gaan

Volgende keer beter

Ga nou als de wiedeweerga dat blok goed aan het lopen krijgen, en dan nog een dagje ringen.
-
En @ Visscher:
Dat was denk ik je 'goede', 'dagelijkse' auto, niet?
Wel jammer, maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. Was ie nog wel rijdbaar/ heb je de rest van de dag nog kunnen rijden?
En hoe kwam het dat je eraf vloog?
Wel jammer, maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. Was ie nog wel rijdbaar/ heb je de rest van de dag nog kunnen rijden?
Ai ai, is niet mooi Paul.
Ziet er nog relatief fixbaar uit als ik het zo zie?
Cannonballman is weer prettig gestoord bezig als altijd
Hoewel ik moet toegeven ook wel eens tot diep in de nacht heb zitten sleutelen om me scooter weer lopend te krijgen.
Wordt je dan niet in dank afgenomen als je em dan in het holst van de nacht start en warm laat draaien
Ziet er nog relatief fixbaar uit als ik het zo zie?
Cannonballman is weer prettig gestoord bezig als altijd

Hoewel ik moet toegeven ook wel eens tot diep in de nacht heb zitten sleutelen om me scooter weer lopend te krijgen.
Wordt je dan niet in dank afgenomen als je em dan in het holst van de nacht start en warm laat draaien

Dat was idd wel m'n goede auto, maar niet mijn dagelijkse auto.canonballman schreef:En @ Visscher:
Ik heb al een 19 3deurs gehaald, en die ga ik circuit klaar maken. Vond het rijden namelijk erg gaaf.
Het is denk ik door een klapband gekomen, er zat een gat in de rechtervoor band. Met het aanremmen ging hij eigenlijk meteen 180 graden rond en voor de bocht al de banden in.
Daarna een band gescoord bij de plaatselijke banden zaak in zandvoort en allebei nog een heat gereden.
Helaas ging de drukgroep (denk ik) aan het eind van de 3 heat kapot, kon het vermogen niet aan denk ik, was ook een orginele megane koppeling...
Toch vonden we het zo gaaf, dat we het zeker vaker gaan doen.
Zal proberen, voor de mensen hier die meegereden hebben, de video digitaal om te zetten (als daar animo voor is) Altijd leuk om te hebben toch? Ook nog de laatste schadevrije meters van de chamade staan erop. En natuurlijk ikzelf in mijn razendsnelle
Rover 114 

@Reinier: Echt zonde dat je niet meer kwam, had t echt tof gevonden als je er was geweest, maar ja, wat niet kan, kan niet. Volgend jaar beter. Als het goed is is er in september weer een circuitdag, dan op Zolder. Zie ik je daar dan? 
@Ptrgte: stomme vraag, maar toch: reed jij de oprijwagen toen je t paddock op kwam rijden? Weet ik namelijk ook welk gezicht er bij de naam en auto hoort

@Ptrgte: stomme vraag, maar toch: reed jij de oprijwagen toen je t paddock op kwam rijden? Weet ik namelijk ook welk gezicht er bij de naam en auto hoort

YEP!~Haas~ schreef:@Reinier: Echt zonde dat je niet meer kwam, had t echt tof gevonden als je er was geweest, maar ja, wat niet kan, kan niet. Volgend jaar beter. Als het goed is is er in september weer een circuitdag, dan op Zolder. Zie ik je daar dan?

tja tis misschien niet wat je verwacht had...maar daar ging het uiteindelijk ook niet om he!
ik heb trouwens ook wel relaxte beelden (on board) van de clio @ 2.0 16v...staan momenteel op
DVD...iemand die die filmpies (of delen ervan) online kan knallen...??? staan wel leuke acties op