gtt serieus probleem

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
rubie

:(
ben ik nog maar ffe aan het rijden ,kom ik al het volgende tegen,

*donderdag avond :beetje prut bij mijn water
*vrijdag avond :nog meer prut bij mijn water
*zaterdag morgen :
gestart ,no problemo van de eerste keer
ffe toertje gemaakt en is serieus doorgestampt ,geen druk op mijn darmen ,niks hoge temp ,bolt nog steed netjes ,geen abnormale geluidjes................maaaaaaaaaaar kijk ik in mijn watervatje,olie en niet een beetje

*zaterdag ,kop gedemonteerd ,darmen gespoeld ,koppaking was niks aan te zien,
*zondag ,nieuwe kop erop,alles aangesloten en vroem no problemo startte als van tevoren
20 minuutjes laten draaien ,nu staat ie stil morgen maandag ffe bouten terug aantrekken en kleppen stellen

maar nu het volgende ,koppaking was volgens mij echt niks aan,dus weet niet echt of het probleem nu opgelost gaat zijn

*nieuwe radiator dus zou me verbazen moest die lek zijn binnen in en olie en water mengen
*kop binnenin gescheurd ????????weet ik pas als ie afgeperst is
iemand nog mogelijke oorzaken????????????????
kan zijn dat het nu opgelost is met nieuwe koppaking en kop maar ik heb zo mijn twijfels ,echt een raar gevalletje
peter5GTTurbo
Contacteer:

Dit had ik ook, alleen dan niet zoveel olie.
Heb de kop toen ff los gehaald en alles weer vast gezet en sindsdien geen problemen meer.
mark 5t
Contacteer:

dit probleem heeft Abel ook gehad en toen bleek er een heel klein scheurtje in de kop te zitten waardoor er waterbij de olie kwam.
lees zijn topic maar eens van: olie in water.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
rubie

hmmm heb zo is ffe zitten lezen,ik hoop dat het dat is.............ik had ook alleen olie bij het water in niks water bij mijn olie ,zelfs de olie stop was niks aan te zien geen smurie of dergelijke.........
cross my fingers we zullen zien
limburgio

turbo waterkoeling ins afkoppelen en culas laten afpersen, dan weet ge al meer
rubie

heb er nu een ander kop opgezet,die heb ik laten afpersen enzoverder dus die moet goed zijn
morgen is een ritje maken en dan nog is mijn koelwater spoelen,zit nu zo een of ander middeltje bij waar je 50 km mee moet doen en dan af laten ,hoop maar dat het die o ring onder de bus niet is ,want daar heb ik echt geen zin in
Plaats reactie