* CONTRIBUTIE IS VERWERKT *
mijn avatar werkt niet meer heb een foto op de nieuwe upload site gezet maar werkt niet omdat ik hem niet kan aanmelden bij mijn persoonlijke gegevens op de rtc site.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Jij hebt betaald?
-
Ik heb ook al betaald.
Heb toen te horen gekregen, dat ze het zouden oplossen, maar nu staat er nog steeds:
Je bent geen lid??
Heb toen te horen gekregen, dat ze het zouden oplossen, maar nu staat er nog steeds:
Je bent geen lid??
Renault 5 GT Turbo "EVO"
PM me even je lidnummer, kijk het na.
Robert, zoals sommige anderen was jouw naam ook niet gekoppeld aan je lidmaatschap, vandaar dat je nu even buiten de boot viel. Zie het verandering in profielen topic.
-
Ja, we hebben het samen even geregeld en nu staat er dat ik betaald heb.Riël schreef:Robert, zoals sommige anderen was jouw naam ook niet gekoppeld aan je lidmaatschap, vandaar dat je nu even buiten de boot viel. Zie het verandering in profielen topic.
Bedankt Riel

Renault 5 GT Turbo "EVO"
Heeeej waar is m'n cookymonster gebleven????
Gewoon contant gedokt hebben op een openingsmeeting in Breda bijvoorbeeld???? 

*houdt hand voor de mond* BULL*HOEST*SJITOllie schreef:[no offence mode]
Het valt me op dat veel probleempjes ontstaan door niet oplettendheid van de mensen zelf![]()
[/no offence mode]

-
wel betaald ik zal de datum opzoeken en deze morgen posten 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoe zit dit dan met mensen die op het afgelopen Franse Autosport Festival 08/2003 lid geworden zijn.
Ik sta ook op status niet betaald maar heb geen acceptgiro of wat dan ook gezien??
Tevens moet je me adres dan bij deze wijzige, dat stuur ik dan per PM
Ik sta ook op status niet betaald maar heb geen acceptgiro of wat dan ook gezien??
Tevens moet je me adres dan bij deze wijzige, dat stuur ik dan per PM
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
PM terug, komt in orde !
PM terug, komt in orde ! (dat hoort overigens bij de contributie van 2003)
-
Ik sta ook nog steeds als "niet betaald".
Ik heb het geld toch echt overgemaakt. Ik kan ook niet in het members gedeelte komen maar dat kon ik vorig jaar ook al niet
En ik heb nog steeds geen pasje. 
Ik heb het geld toch echt overgemaakt. Ik kan ook niet in het members gedeelte komen maar dat kon ik vorig jaar ook al niet

iedereen die als betaald staat krijgt een pasje. En wanneer heb je geld over gemaakt?
-
Voor mij is de boekdatum 01-03-2004.
-
Ik krijg nog steeds de booschap.
Je bent geen lid?
Je bent geen lid?
-
- Contacteer:
ik ook, terwijl ik toch al een aardig tijdje geleden de contributie betaald heb....ClioCharly schreef:Ik krijg nog steeds de booschap.
Je bent geen lid?
Stuur me beiden een pm met gegevens aub...
Zoals ik merk, voor sommigen is de koppeling van het forum aan de rtc-ledendatabase nooit gemaakt! De bedoeling is die mensen met behulp van dit topic nog even te vinden, dus PM me allemaal jullie gegevens dan ok?