en mss ook wel een domme vraag!
hier in België vind je niet zo heel veel gtt's daarom dat ik zo'n ding wel zou zien zitten, maar aan de andere zijde, ik heb nog nooit in een gtt gezeten!
maar is hij wel praktisch? ik bedoel, kan je er met 4 volwassenen in? (das mijn belangrijkste vraag dus!) en kan je woofers kwijt in een gtt?
ff zeer praktische vraag!
Anders moet je eens naar de 9mei meeting in Sint-Niklaas komen he. Daar zul je wel genoeg GTT's zien 

supahgrass schreef: ik bedoel, kan je er met 4 volwassenen in? (das mijn belangrijkste vraag dus!) en kan je woofers kwijt in een gtt en een bla en een zus en een zo en schoonmoeder ook nog mee en de kleine ......

supahgrass schreef:en mss ook wel een domme vraag!
hier in België vind je niet zo heel veel gtt's daarom dat ik zo'n ding wel zou zien zitten, maar aan de andere zijde, ik heb nog nooit in een gtt gezeten!
maar is hij wel praktisch? ik bedoel, kan je er met 4 volwassenen in? (das mijn belangrijkste vraag dus!) en kan je woofers kwijt in een gtt?
Eigenlijk is een gtt nog tamelijk ruim, wat je van buitenaf niet zou zeggen

En in België zijn er toch een héél deel, maar je moet goed opletten

-
ja hehe bedankt voor de hartelijke welkom alvast
ja ben net 18 geworden ofzo en wil een auto'tje als ik m'n rijbewijs gehaald heb.
..binnen een paar maanden dus hoop ik.
ben wel al, mmmmz, 5 jaar op zoek nr de ultieme auto om mee te beginnnen.
kzit nu vast tussen: 1) golf 3 (te koop van maat, standaard maar limoenkleur)
2) gtt (alhoewel je niet gemakkelijk een goeie occassie vindt??!)
3) Alfa Romeo 145 (vind dit gewoon zalige wagentjes)
maar kwil er echt met 4 volwassenen inkunnen, havin' a partîh

ja ben net 18 geworden ofzo en wil een auto'tje als ik m'n rijbewijs gehaald heb.
..binnen een paar maanden dus hoop ik.
ben wel al, mmmmz, 5 jaar op zoek nr de ultieme auto om mee te beginnnen.
kzit nu vast tussen: 1) golf 3 (te koop van maat, standaard maar limoenkleur)
2) gtt (alhoewel je niet gemakkelijk een goeie occassie vindt??!)
3) Alfa Romeo 145 (vind dit gewoon zalige wagentjes)
maar kwil er echt met 4 volwassenen inkunnen, havin' a partîh

Hmm is wel tricky als eerste auto hoor...
Ik had er eigenlijk ook niet in moeten beginnen, maja na wat foutjes heb ik em toch we aardig onder de knie.
Vooral met nat weer moet je gewoon de knop 'sportief' uit je hoofd laten als je em niet gewend bent, want hij kan toch echt wel hard omkomen.
Verder is met 4 man + redelijk verlaagd drempeltjes etc. wel lastig. Maar het kan wel.
Ik had er eigenlijk ook niet in moeten beginnen, maja na wat foutjes heb ik em toch we aardig onder de knie.
Vooral met nat weer moet je gewoon de knop 'sportief' uit je hoofd laten als je em niet gewend bent, want hij kan toch echt wel hard omkomen.
Verder is met 4 man + redelijk verlaagd drempeltjes etc. wel lastig. Maar het kan wel.
Het spreekt voor zich dat optie 1 afvalt? 

je kan wel zien dat je nooit in een 5 hebt gezeten, anders was je er al lang al over uit 'of het nou een GOLF of een 5'je werd' 
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En dan koopt ie dus ........Corniels schreef:je kan wel zien dat je nooit in een 5 hebt gezeten, anders was je er al lang al over uit 'of het nou een GOLF of een 5'je werd'
een GOLF

Project: GTT Blue Sport