Ik ben op vakantie, anders had ik wel gewild

dat zijn niet van die grote evenementen, op automaxx staat iedereen er en alleen op speed is er een soort van "selectie". waar jij op doelt is die onzinnige show van laatst op zandvoort ofzo.Tom schreef:persoonlijk ben ik nooit vóór die regel geweest. Daarnaast zijn er jaarlijks enorm veel tuningshows waar men tegenwoordig zijn of haar auto tentoon kan stellen, en blijkbaar is daar niet altijd interesse voor.
Ben het volledig met je eens Ray! Het is leuker om ieder jaar een ander de kans te gunnen ommet zijn/haar auto bij de clubstand te staan.-Ray- schreef:ik vind dat een ander ook een kans moet krijgen, dus dit jaar geen twingo turbo en 5 alpine, maar een andere twingo en een RSi bijvoorbeeld
Er zijn al diverse mensen geweest die aangeboden hebben dat ze met hun auto willen staan bij speed. (Frits, John B, Remi16v) Is er vanuit het bestuur contact met hun opgenomen?Chris schreef:Hele discussies maar nog maar weinig aanmeldingen..
ff de juiste, toch tom?Tom schreef:wat vinden jullie van dit lijstje?
Zaterdag
- Sfen 5 alpine
- Paul (twingo turbo)
- Douwe (Twingo)
- Maus (clio V6)
- Ray 5GTT DarkMobile
- Maurice (blauwe GTT)
- .... (19 16V)
- Hans (EBS turbo)
- Hugo 21 Turbo voor 100%
- Kevin (megane)
Zondag
- Sfen 5 alpine
- Ray 5GTT DarkMobile
- Ivo (GTT BS)
- Paul (twingo turbo)
- Maus (Clio V6)
- Maurice (blauwe GTT)
- .... (19 16V)
- Hans (EBS turbo)
- Bart V (19 16V cabrio)
- Emiel (19 16V cabrio)
Weinig aanmeldingenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Er zijn al diverse mensen geweest die aangeboden hebben dat ze met hun auto willen staan bij speed. (Frits, John B, Remi16v) Is er vanuit het bestuur contact met hun opgenomen?Chris schreef:Hele discussies maar nog maar weinig aanmeldingen..
Mijn auto is ook nog niet klaar. maar goed wanneer is ie dat wel??Remco T. schreef:Veel leden vinden dr auto nog niet helemaal klaar voor speed denk ikdaarom denk ik
Ik denk ook dat er momenteel keuze zat is, Tom is er druk mee bezig.John B schreef:Hak de knoop dan gewoon door want anders houd je discussies.
Volgens mij kan je met de mensen die zich nu aangemeld hebben best 2 dagen vullen.
En denk dat de meeste het niet 2 dagen van tevoren willen weten want er is meer in het leven dan speed !!!
1 en 2 Mei is speed zelf. en we camperen vanaf 30 april al daar.elwin81 schreef:wanneer is speed eigenlijk?
Misschein domme vrasag hoor, maar heb nog niet gekeken
Jep ben ik met je eens mijne is ook nog lang niet klaar.. die is zelfs een fase trug gegaanFrits schreef:Mijn auto is ook nog niet klaar. maar goed wanneer is ie dat wel??Remco T. schreef:Veel leden vinden dr auto nog niet helemaal klaar voor speed denk ikdaarom denk ik
GR.Frits
He waar ben ik geblevenTom schreef:hmmz, Ray en Sfen op zondag weg en zaterdag is Hugo weg gevallen. Ik zoek eigenlijk nog een strakke clio 16v of williams voor zaterdag en of zondag. Ik zal mijn eigen auto maar niet neer zetten. Als ik al het (verhitte) commentaar hier zo lees wordt me dat niet in dank afgenomen.
Zaterdag
- Sfen 5 alpine
- Paul (twingo turbo)
- Douwe (Twingo)
- Maus (clio V6)
- Ray 5GTT DarkMobile
- Maurice (blauwe GTT)
- .... (19 16V)
- Hans (EBS turbo)
- Kevin (megane)
- Frits (clio)
Zondag