Zag er strak uit!

Iemand van het forum?
Staat er altijd, voor dat deze er altijd stond, stond er altijd en GTTRobertR19 schreef:Vanmiddag bij Grain plastics in Leeuwarden.
Willi blauwe Clio16V
Kenteken = PS-??-??
marcel16v schreef:Zojuist gespot:
- Lokatie: Winschoten, Beersterweg, achter de Leenbakker
- Model: GTT Blue Sport
- Kenteken:
- Kleur: ?
- Staat: Zeer netjes
- Tuning: geen te zien
Kom ik vanmorgen bij mijn auto, zit er een briefje onder. Ik dacht eerst dat er iemand er tegenaan was gekomen met een winkelwagentje ofzo. Gelukkig was het een briefje van Remi! Het was net ook weer super om er in te rijden!Remi16v schreef:Gespot bij parkeer plaat "mare"de auto van "Donleben!"Suppppeeeerrrr om je wagen weer te zien
Nope, dit was een GTT, als ik mij niet vergis komt deze uit Veendam (is vlakbij Winschoten), stond een tijdje geleden ook te koop.Bas Blue Sport schreef:marcel16v schreef:Zojuist gespot:
- Lokatie: Winschoten, Beersterweg, achter de Leenbakker
- Model: GTT Blue Sport
- Kenteken:
- Kleur: ?
- Tuning: geen te zien
Was dit geen GTE?
Stond een tijd terug nl. een GTE in die buurt te koop.
is er dan toch een dubbelgangermarcel16v schreef:
- Lokatie: Centrum Stadskanaal
- Model: Clio S
- Kenteken: ?
- Kleur: - Grijs
- Tuning: 16v motorkap, gepoten bumpers, ander uitlaatje
heb ik ook al een paar keer gespot, deze ziet er echt heel netjes uit niets voor jou?Anton (R1916V) schreef:22-4 rond +/- 10uur
Havenplein Zierikzee
fluor oranje R5 GTT
Staat was zeer netjes
leuke velgies
kuipstoeltjes
op voorruit sticker "speed freaks"
etc.....
Zou mooi zijn maar denk niet dat ie voor een vrienden prijsje weg doet.Jordi - Clio 16V schreef:heb ik ook al een paar keer gespot, deze ziet er echt heel netjes uit niets voor jou?Anton (R1916V) schreef:22-4 rond +/- 10uur
Havenplein Zierikzee
fluor oranje R5 GTT
Staat was zeer netjes
leuke velgies
kuipstoeltjes
op voorruit sticker "speed freaks"
etc.....
Dat is denk ik de oude GTT van JJ.Marc schreef:Zojuist om 16:45 op de A15 ri. Rotterdam, tussen Tiel en Wadenoyen:
GTT Blue Sport
redelijk origineel op Williams velgen na,
zat een jongen in met een oudere man
Heb verder niet veel gezien want ik had veel haast, moest voor 5 uur nog iets halen bij de winkel. Ik reed zelf ook in m'n GTT dus ben even afgeremd, gezwaaid (kreeg handje terug) en weer doorgeblazen
.
Cheers
Tim schreef:Vandaag gespot in ijmuiden tegenover Cafe telstar
Renault express
Kleur:creme/vanile
kenteken:34-BJ-XS
staat:![]()
tuning:leuke velgen,iets aan voorkant gedaan
bijzonderheden:was een bedrijfswagen van mexs(tuning???)of zoiets zag er erg leuk uit![]()
S'middags in de cronjestraat in ijmuiden reed er nog een grappig 5je voorbij beetje verlaagd en gtt skirt+bumpers volgens mij ,reed volgens mij ook nog een bekende in van het forum.
Misschien heb jij ook een dubbelgangerJasper16v schreef:Was ik niet, wat waren de kenmerken?Rick D. schreef:Gespot op de weg van Wijngaarden naar Sliedrecht rond 16.15
(volgens mij) Jasper16v
@Jasper: Nette achterlichten
Same Here, alleen niet meegeredenR(ay)Si schreef:Vandaag een zeer mooie RSi gezien![]()
![]()
Ohw...en in meegereden ook