Heb je deels gelijk in. Ik ga ook niet voor 100 euro rechtsbijstand inschakelen.PtrGte schreef:tja cannonballman, je hebt misschien wel gelijk...maar als iedereen zo te werk ging, denk je dan dat Nederland er beter op wordt?, je krijgt straks alleen maar van die Amerikaanse praktijken, "see you in court" enzo ...terwijl de premies er niet om liegen, oftewel ZEKER gaan stijgen na dit jaar, als je ziet wat DAS Rechtsbijstand voor reclame maakt...
kortom het wordt steeds erger...
probeer er eerst zo uit te komen...zorg wel dat je alles inderdaad op papier hebt staan, maar stap niet om iedere scheet die dwars zit naar de rechtsbijstand...daar heb je echt niks aan...![]()
groeten
Vergeet niet (ik spreek uit ervaring) dat revisiewerkzaamheden ECHT iets anders is dan een foto toestelletje verkopen of een banaan...
als je begrijpt wat ik bedoel...![]()
fouten maken blijft menselijk, dus ga niet gelijk ieder bedrijf af zitten zeiken zonder dat je ze de kans geeft om het probleem op te lossen...
En inderdaad: fouten maken is menselijk
Maar geen enkele rechter gaat je gelijk geven als je de andere partij niet SCHRIFTELIJK in gebreke hebt gesteld en ze de mogelijkheid hebt gegeven ALSNOG hun fouten te herstellen.
En zeker iedereen maakt fouten, ik ook, dat staat buiten kijf. Daar gaat het ook niet om:
Het gaat erom hoe je je gemaakte fouten OPLOST