Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
robclio16V schreef:omdat hij altijd perse dat gedoe wil zien

Laatst gewijzigd door Johan op do 22 apr 2004 9:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen inhaalacties? Waar heb jij naar zitten kijken dan?Merijn schreef:Wat is er dit jaar leuker dan vorig jaar? Voorspelbaren races, geen inhaalacties en weinig spanning. Ik weet niet welke races jij hebt zitten kijken, maar 10 jaar geleden was het wel beter!
Enneh, je kan Calle misschien nog meenemen in de crossa. Hoeft 'ie niet op het roestgat te zitten

Weinig tot geen inhaalacties, ja...
Hier en daar gebeurde wel wat, maar om nou van echte spanning en sensatie te spreken gaat me echt veeeeel te ver! Sato heeft wat leuke dingen laten zien, Massa is lekker aan het scheuren, maar over het algemeen is het niet echt fantastisch.
Er moeten echt snel andere regels komen, want anders bloedt het binnen een paar jaar echt dood.
Hier en daar gebeurde wel wat, maar om nou van echte spanning en sensatie te spreken gaat me echt veeeeel te ver! Sato heeft wat leuke dingen laten zien, Massa is lekker aan het scheuren, maar over het algemeen is het niet echt fantastisch.
Er moeten echt snel andere regels komen, want anders bloedt het binnen een paar jaar echt dood.

nouja, een paar inhaalacties...heb de afgelopen races toch met veel meer plezier gekeken dan de afgelopen twee, drie jaar. Vooral in Bahrein, mooi dat je de leiding niet altijd zag, maar vooral de gevecht, leuk om Klien vanalles te zien proberen. Kijk, dat ferrari onbereikbaar is, tsja, zou t ook graag anders zien, maar ja...Dat is niet de fout van ferrari en ook niet van de regels, maar de fout van andere teams. Zij slagen er immer niet in om t beter voor elkaar te krijgen.
precies, stond je nog zesde op de grid als je een seconde langzamer was dan de polesitter...dat waren nog eens tijden. Pedro Diniz die met zijn Forti zich kwalificeerde met 8.9 sec afstand tot poleman HillMerijn schreef:Wat is er dit jaar leuker dan vorig jaar? Voorspelbaren races, geen inhaalacties en weinig spanning. Ik weet niet welke races jij hebt zitten kijken, maar 10 jaar geleden was het wel beter!

Laat ik het zo zeggen, 10 jaar geleden was er de mogelijkheid om te vechten voor een positie op bijna elk punt op de baan. Tegenwoordig zijn er maar hooguit 2 punten waar ingehaald kan worden en zelfs daar rijden ze elkaar van de baan. 

Ja dat noemen zo aerodynamica. Maar je hebt gelijk, als ze de regels voor spoilers e.d. wat strenger zouden maken zou het misschien wel weer mogelijk worden om op meer punten op de baan in de aanval te gaan.
Maar is het misschien slim om deze discussie even over te hevelen naar het ACT: Formule 1?
klik: ACT: Formule 1
Maar is het misschien slim om deze discussie even over te hevelen naar het ACT: Formule 1?
klik: ACT: Formule 1
goed,iemand nog iets ranzigs te vertellen...Aangezien F1verhalen niet meer mogen van meneer Matijs
We moeten t FNO topic toch hooghouden he 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
eigenlijk vindt ik het ook niet kunnen. hebben we eindelijk een serieus gesprek over een onzinnig onderwerp. moeten we onzinnig over een serieus onderwerp gaan doen. mathijs tis niet aardig zo 

Project: GTT Blue Sport
precies, nou moeten we die ranzige holverhalen van Fertig en consorten weer aanhoren...

Hoe is t met Bubba haas?? Is HIJ nog een beetje aardig voor je?
Ik heb onze zeer geachte Modder eter "Tom" eigenlijk al lang niet meer hier int topic gezien???? of lees ik daar overheen
??

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De volgende keer dat we tom zien moeten we ons eerst maar weer eens voorstellen. we zien of horen hem bijna niet meer sinds dat ie meeting coordinator is, of was het misschien door zn vrouwke??Jesper16v schreef:Ik heb onze zeer geachte Modder eter "Tom" eigenlijk al lang niet meer hier int topic gezien???? of lees ik daar overheen??

weet ik niet..heb m al een tijd niet meer gezien, wilde geen contact meer met me, hij verlangde terug naar merijn.Jesper16v schreef:Hoe is t met Bubba haas?? Is HIJ nog een beetje aardig voor je?
stelt een slecht voorbeeld dan zekerJohan schreef:ja sinds ie in het bestuur zit zien we em steeds minder. volgens mij mag ie niet meer van Chris in dit topic komen

Wie niet?!~Haas~ schreef:weet ik niet..heb m al een tijd niet meer gezien, wilde geen contact meer met me, hij verlangde terug naar merijn.Jesper16v schreef:Hoe is t met Bubba haas?? Is HIJ nog een beetje aardig voor je?

geen idee..vertel jij t me maarMerijn schreef:Wie niet?!~Haas~ schreef:weet ik niet..heb m al een tijd niet meer gezien, wilde geen contact meer met me, hij verlangde terug naar merijn.Jesper16v schreef:Hoe is t met Bubba haas?? Is HIJ nog een beetje aardig voor je?

ff omhoog halen hoor! ik schrok dattie al van regel 5 af was 

Heb geen ranzigheid meer 
Alleen dat Mirte het heel erg gezellig met jullie vond
haha
Trouwens, heb van de week die VPower van Shell eens getankt... moet eerlijk zeggen, goed spul hoor!
Mn auto rijd gewoon veel zuiniger erop (1 op 13/14) en mensen weten wel dat de mijne wat meer zoop eerst..
En hij trekt voor mn gevoel ook wat soepeler en wat sterker op (gevoel!
)
Weet trouwens niet of ik volgende week kan, koninginnedag is het dan en dan is Mirte jarig en zitten we in Amsterdam dus..

Alleen dat Mirte het heel erg gezellig met jullie vond

Trouwens, heb van de week die VPower van Shell eens getankt... moet eerlijk zeggen, goed spul hoor!
Mn auto rijd gewoon veel zuiniger erop (1 op 13/14) en mensen weten wel dat de mijne wat meer zoop eerst..

En hij trekt voor mn gevoel ook wat soepeler en wat sterker op (gevoel!

Weet trouwens niet of ik volgende week kan, koninginnedag is het dan en dan is Mirte jarig en zitten we in Amsterdam dus..

nee, heb geen ranzigheid meer...Rory schreef:Heb geen ranzigheid meer
En hij trekt voor mn gevoel ook wat soepeler en wat sterker op (gevoel!)
en dan kom je daar mee !!!
die VPower is voor in je tank, man !
niet voor op je leuter...
hij trekt voor mijn gevoel soepeler...
jeetje, gebruik je verstand eens

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en jij vond het vast niet erg om te filmen.

Deze kwam ik "toevallig" tegen bij volkomenkut.com 

@Ferdy: 
weet nog niet of ik vrijdag kom, tis dan koninginnedag ennuh...tsja, weet niet of ik dan in staat ben te komen, laat staan of ik uberhaupt in nijmegen/malden ben.
En tsja, moet ook nog wat inbouwen van rob, dussuh...genoeg te doen

weet nog niet of ik vrijdag kom, tis dan koninginnedag ennuh...tsja, weet niet of ik dan in staat ben te komen, laat staan of ik uberhaupt in nijmegen/malden ben.
En tsja, moet ook nog wat inbouwen van rob, dussuh...genoeg te doen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de helft staat dan al op speed. dus is het wel verstandig om een meeting te organiseren??? ik weet niet of ik dan kom of niet.~Haas~ schreef:weet nog niet of ik vrijdag kom, tis dan koninginnedag ennuh...tsja, weet niet of ik dan in staat ben te komen, laat staan of ik uberhaupt in nijmegen/malden ben.
WORD!!!Frits schreef:de helft staat dan al op speed. dus is het wel verstandig om een meeting te organiseren??? ik weet niet of ik dan kom of niet.~Haas~ schreef:weet nog niet of ik vrijdag kom, tis dan koninginnedag ennuh...tsja, weet niet of ik dan in staat ben te komen, laat staan of ik uberhaupt in nijmegen/malden ben.
Vanavond dan maar?