Zahlungsweise
Bitte wählen Sie die gewünschte Zahlungsweise für Ihre Bestellung aus. Bitte wählen Sie:
Finanzierung CC-Bank
Nachnahme
Kreditkarte
Vor der Abbuchung treten wir noch einmal mit Ihnen in Kontakt
Vorkasse/Vorabüberweisung
Die Ware (Lagerware) wird versandt, sobald Ihre Zahlung bei uns eingegangen ist.
(Off-topic) Dus het kapje komt er toch op binnenkort?jj schreef:hoi
ben verleden week bij veban lelystad geweest voor de motorkap met clio bult
maar veban lelystad,kent reichard niet eens.en wil het ook niet doen
volgens veban komt het te vaak voor met opsturen dat de onderdelen al stuk binnenkomen

-
- Über-Spammer
als je er echt niet uit komt kan je altijd nog via ASP of Improve bestellen 

Improve-tuning(frans) is niet zo snelRoy schreef:Improve reageerd niet op e-mail. DieEngelsen trouwens helemaal niet. Heb al 20 keer naar Engeland gemaild maar nooit hoor je er wat van

Op zn site staat dat je het beste kan mailen omdat de telefoon waarschijnlijk niet altijd beantwoord word. En vroeger bestelde ik ook altijd via mail bij hem. Maar hij wil niks meer verkopen denk ik......
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Über-Spammer
Denk dat hij best wil verkopen, maar hij heeft gewoon ontzettend veel mail en gewoon een druk schema.
Tja engelse, die reageren helemaal traag jah.
Tja engelse, die reageren helemaal traag jah.

-
Hoi,
Je kunt in nederland bestellen bij Autobedrijf B en R in Deest. Gld. Zijn 2 vriendelijke jongens en importeur van reichhard. Ze zijn s'avonds bereikbaar tussen 19.00 en 21.00 en op zaterdag de hele gehele dag op het nummer 0487-570036.
Je kunt in nederland bestellen bij Autobedrijf B en R in Deest. Gld. Zijn 2 vriendelijke jongens en importeur van reichhard. Ze zijn s'avonds bereikbaar tussen 19.00 en 21.00 en op zaterdag de hele gehele dag op het nummer 0487-570036.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens mij moet je dan met een IBAN nummer werken?Juno schreef:Heeft iemand wel eens geld overgemaakt naar Reichard??
IK wil het overmaken, maar dan zegt "Mijn Postbank.nl" dat het rekeningnummer niet klopt!![]()
Ikke nie snappie.
</gok>