colin mcrae 4

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Bennie

Wie kan er aan een kopie voor mij komen?? Betaal er natuurlijk voor!! Alvast bedankt!

Greetz Bennie
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Zal wel willen maar heb geen cd's
maar morgen ben ik jarig en wie weet krijg ik cd's :)
Dan kan ik hem zeker voor je branden :D
Jasper16v

furious_tuning schreef:Wie kan er aan een kopie voor mij komen?? Betaal er natuurlijk voor!! Alvast bedankt!

Greetz Bennie
Kom maar hale :p
Bennie

Maik (WOOFER) schreef:Zal wel willen maar heb geen cd's
maar morgen ben ik jarig en wie weet krijg ik cd's :)
Dan kan ik hem zeker voor je branden :D
Alvast gefeliciteerd haha!! Ja, zou gaaf zijn als da kan! Ken je pm-en als je een keer tijd hebt om te branden!?

Alvast bedankt!

Jasper: Emmen is een beeeetje ver om m te gaan halen :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Tuurlijk, deze week gaat wel lukken :)

ik pm je nog wel hoe of wat :)
Matijs
Contacteer:

SToRM666 schreef:Ik heb sinds een week een AMD64 3200+, 1gig RAM DDR400, Radeon 9800Pro 128mb, HD met Serial ATA :D En tot nu toe nog geen problemen met spellen gehad, hij kan zelfs FarCry met alles op very high draaien :p
:worship: :worship: :worship:
Bij mij gaat bij FarCry toch echt alles op low tot medium :( Mijn arme Thunderbird 1400 kan mijn GeForce 4niet tot grotere hoogten stuwen (U)
Voor Half-Life 2 zal ik toch echt moeten upgraden... FarCry vind ik niet echt boeiend. Ziet er wel mooi uit, dat wel.
Thierry

Ik vind het wel een goed spel hoor, soms is het alleen een beetje moeilijk.
Thierry

ff offtopic:
zijn er hier ook mensen die games spelen met een tft-monitor? Ik wil er namelijk ook een kopen, maar ik zou graag willen weten welke ik wel en welke ik beter niet kan kopen?
Matijs
Contacteer:

Ik mis het verhaal een beetje :@ Maar ik heb begrepen dat het verhaal in de handleiding staat ofzo, dus dat je er op die manier alleen van kan genieten als je het spel hebt gekocht.
Verder is het verhaal voor zover het in het spel te volgen is verbazend on-origineel.
Ik kan zo niet wachten tot HL2 uitkomt. HL is nog altijd het beste spel ooit. Laatst weer gespeeld, en het heeft zo veel sfeer. Voor die tijd was de verlichting zo fantastisch. De meeste spellen verwarren sfeer met duisternis. Farcry is ook weer zo'n spel dat je met de Gamma-correction op hoog moet spelen omdat je anders niet ziet waar je loopt.
Maar ik geloof best dat het er met een snelle computer en een DirectX 9 videokaart nog allemaal net ff beter uitziet :wink:
michel 16v
Contacteer:

SToRM666 schreef:ff offtopic:
zijn er hier ook mensen die games spelen met een tft-monitor? Ik wil er namelijk ook een kopen, maar ik zou graag willen weten welke ik wel en welke ik beter niet kan kopen?
als je een tft-scherm wil kopen, moet je er 1 halen met een zeer lage reactietijd.

de beeld opbouw is langzamer dan bij een normale monitor
Thierry

Dat lees ik ook overal ja, maar de meeste 19" schermen zijn 25ms. Er is er maar een die de 20ms haalt, de samsung syncmaster 193p. Ik denk dat ik die maar ga halen.
michel 16v
Contacteer:

me zusje heeft een 17" van samsung met 25 ms, maar kan je het nog duidelijk zien.

gewoon ff naar een zaakje gaan waar ze hem hebben staan als demo en ff testen met de muis.

als die dan hapert kan je er bij spellen wel last van hebben
Matijs
Contacteer:

Zeker bij spellen ga je het heel erg merken in je reactietijd. Voor gewoon desktop gebruik maakt het natuurlijk niks uit, dus het is maar wat je wil...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Een vriend van me heeft een 18" flatpanel bij zijn Dell besteld en dat werkt echt lekker. Ik merk bijna geen verschil met gewone monitoren. Als je er 1maal 1 hebt ben je er snel genoeg aan gewend, denk ik.
J. Reekers
Contacteer:

Thadarkraven schreef:Daar kan ik ze dus alleen maar vinden
van de oude versies maar niet van 4 of
het moet aan mij liggen :@
Zou je me anders evt de directe link kunnen
geven of de file naar me toe willen sturen
als je hem hebt gevonden ??? :worship:

Alvast bedankt
Grtzz Tony
:smoke:
Ik heb hem wel op mijn pc staan maar als je hem wilt hebben kan ik hem wel via msn overzenden. Ten minste die werkt wel op mijn pc met spel.
Thadarkraven
Contacteer:

Dank je Dank je Dank je maar ik zat
ff op een of ander spelforum en iemand
zocht m ook en die gene heb ik ff een
mailtje gestuurd of ie m al had en die
heeft m vervolgens vandaag via de mail
naar me toe gestuurd dus hij werkt :) (Y)

Alsnog bedankt
Grtzz Tony
:smoke:
Plaats reactie