Volgende x (als ik welkom ben) sta ik voor de rtc!

Frits schreef:Tom ben je me vergeten of is mn clio niet interessant genoeg??
Hmz als een lid die komt er een heeft goed idee maar lijkt me niet de bedoeling om een auto van een niet lid er neer te zetten of een geleend van een dealerRenaultrob schreef:Is het misschien niet leuk om een Megane RS neer te zetten met Full Speed.
Ik weet dat er vandaag twee bij de van Marwijk groep zijn geleverd want daar werk ik, zal bij andere dealers ook wel zo wezen.
Greetz.
Robert - Jan
Teveel 5-jes en te weinig Clio's naar mijn mening.Tom schreef:wat vinden jullie van dit lijstje?
Zaterdag
- Sfen 5 alpine
- Paul (twingo turbo)
- Douwe (Twingo)
- Maus (clio V6)
- Ray 5GTT DarkMobile
- Maurice (blauwe GTT)
- .... (19 16V)
- Hans (EBS turbo)
- Hugo 21 Turbo voor 100%
- Kevin (megane)
Zondag
- Sfen 5 alpine
- Ray 5GTT DarkMobile
- Ivo (GTT BS)
- Paul (twingo turbo)
- Maus (Clio V6)
- Maurice (blauwe GTT)
- .... (19 16V)
- Hans (EBS turbo)
- Bart V (19 16V cabrio)
- Emiel (19 16V cabrio)
Laat ik duidelijk zijn het is een tof idee alleen vindt ik wel dat je dan een lid moet vinden die vrijwillig zijn plaats op geeft zodat de Megane er kan staan. Het grote verschil tussen ons en andere clubs is juist dat we proberen zoveel mogelijk leden de kans te geven om een weekend op zoiets als speed te staan en het gaat dus om de leden en niet om te show te kunnen stelen ten opzichte van andere clubs.Renaultrob schreef:Ten eerste ik ben lid!
Ten tweede als die auto er komt te staan wat niet gebeurt is een goede reclame voor de club:
Renault Tuning Club presenteert Renault's nieuwe aanwinst de Megane Renault Sport 2.0 16V Turbo.
Greetz.
Robert - Jan
Idd.Roy schreef:Blijkbaar wel. Douwe geeft aan er zondag ook te willen staan maar word gepasseerd door iemand die er vorig jaar al stond.
Euh niet lullig bedoelt maar omdat jij er geen voorstander van bent betekend niet dat je die regel maar overboord kan gooien en dat is wel wat je doetTom schreef:persoonlijk ben ik nooit vóór die regel geweest.
@Mrtn Zoals je ziet heb ik zoiets op pagina 1 voorgesteld dus ben helemaal met je lijst eensDouwe schreef:Persoonlijk zou ik zeggen dat je "vaste" plaatsen moet maken dus bijvoorbeeld:
2 clio's
2 5'jes
2 Megane's
2 Twingo's
2 Renaul 19's
Afhankelijk van wat het aanbod qua type's is. Ik denk dat het voor het publiek interessanter is om 5 totaal verschillende type's te zien en van elk weer twee totaal verschillende voorbeelden van wat je er van kunt maken. Dan om van 1 type er 4 neer te zetten. (Ik bedoel hoofd type's niet ook nog een onderscheid tussen GTT/GTE 16V/Williams) Zijn er van een bepaald type geen of maar 1 mooi voorbeeld (die komt) dan kun je altijd die plaats nog naar een ander type schuiven.
Als dat qua aanbod nodig isMrtn schreef: kan er strax DEMOCRATISCH gepollt worden
dtune_stefan schreef:[negeer modus/]Mrtn schreef:bv de Twingo, daar wordt je mee doodgegooid tegenwoordig binnen de clubkhad eigenlijk verwacht dat er meer meiden binnen de club zouden komen met zo'n wagentje....