Hellow,
Omdat laatst mijn uitlaat gescheurd was moest ik een hele nieuwe pijp onder mijn auto dus heb ook maar gelijk een andere einddemper genomen. Ik heb nu een sportpijp vanaf mijn kat van LASER naar een nieuwe einddemper, ook van LASER, van 90 mm.
Hij moet alleen nog even doorbranden. Want alles is vernieuwdd! Het geluid is nu niet echt super. Alleen beetje zwaar maar voor de rest niet echt denderend.
Ik hoop dat dit nog veranderd, heeft er iemand ervaring met LASER uitlaten en o.a. met Twingo's?
[Twingo] Nieuwe Laser uitlaat met sportpijp!
-
ziiieeeeen! 

-
Heb ik nu ook met die dubbele Peco. Toen ie er net onder zat mwah, beetje dof geluid maar niet echt spectaculair. Als de motor nu warm is, tering hé, dan weten ze twee dorpen verderop dat ik er aan kom.
Inclusief de plofjes en knalletjes.
-
Onder mijn GTE zit ook een Laser vanaf de kat. Maakt een super geluid al hij warm is. Bijna ideaal
wel icm een open filtertje 

Yo thanx ik zie het al weer!
Eerst lekker inbranden heb gehoord dat dat kan varieren tussen de 300 - 500 - en 1000 km. dus dat komt wel goed. Gewoon hoge toeren blijven rijden
Powerfiltertje zet ik er vanavond wel weer ff op dus helaas Andre die verkoop ik niet meer.
De foto's zal ik van de week ff maken en uploaden. (tenminste dat doet P@tb@ad altijd voor mij
)
Wordt vervolgd!
Eerst lekker inbranden heb gehoord dat dat kan varieren tussen de 300 - 500 - en 1000 km. dus dat komt wel goed. Gewoon hoge toeren blijven rijden

Powerfiltertje zet ik er vanavond wel weer ff op dus helaas Andre die verkoop ik niet meer.
De foto's zal ik van de week ff maken en uploaden. (tenminste dat doet P@tb@ad altijd voor mij

Wordt vervolgd!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Opa ik woon in Zwijndrecht en hoor je toch echt niet hoor. Als mijn geluidje wat beter is kom ik wel eens ff buurten. Of gewoon op een eerstvolgende meeting.André ter Velde schreef:Heb ik nu ook met die dubbele Peco. Toen ie er net onder zat mwah, beetje dof geluid maar niet echt spectaculair. Als de motor nu warm is, t@ring hé, dan weten ze twee dorpen verderop dat ik er aan kom.
Check ff topic FRIDAYNIGHTMEETING ROTTERDAM. misschien straks een in Dordrecht!
Renault Twingo