warmlooptijd 5gtt ?
-
Ik denk dat dat wel normaal is. Maar je koelvloeistoftemp is niet zo belangrijk als je olietemperatuur.Je olie moet warm zijn en dat wordt hij niet echt snel met alleen maar stationair lopen. Precies weet ik het ook niet..
grtz Bram
grtz Bram
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
En dan zou dit logisch zijn:Vospower schreef:Precies weet ik het ook niet..
Heb veel Belgische familie, maar echt belgs verstaan blijft moeilijkIemand anders nog meer suggesties ?? Want ik denk echt dat er iets niet goed is...

Die 15 minuten zegge ni veel zanne kerel. Als ik 's morgen rustig nort werk rijd, dan is men koelwater al op 4-5 minuten op temperatuur, maar de motor zelf zit toch eerst rond de 20 minuten aan een goei tempke vind ik.jens schreef:kda moest ik weten of da normaal was dat em op 15 min op bedr. temp stond merci hé manne ?
Beter ni te veel lette op uw water, mor eerder op oliedruk/temp(alst der in zit toch)
Schilt ook veel van otto tot otto.
-
Het ollie, wel een beetje on-topic heOllie schreef:Gloeiende glimlach, typ eens Nederlands man![]()
![]()

- Geert Claes
jamo das van da beirechoems toltje da die klapt, da moete kenne of ge verstoot der niks van!
Nu ff serieus, die temperatuur kan inderdaar op 15 min stationair zijn. Olietemeratuur, dat duurt langer.

Nu ff serieus, die temperatuur kan inderdaar op 15 min stationair zijn. Olietemeratuur, dat duurt langer.