Ja dat was erg jammer, maar die dingen zijn hartstikke duur. Van een 360 Modena is het optioneel om zo'n logo op de zijkant van het scherm te krijgen. Zo'n logo kost 350 euro per stuk. Zo'n logo op je motorkap zal wel iets goedkoper zijn.Bram schreef:Mooie motorkapJammer dat het logotje er niet meer op zat he
Terug naar de auto:
Heb uitgedacht hoe de happer erin komt, ben er nog steeds niet overuit. Eerst een tweedehands motorkap bestellen en de luchthapper uitdeuken, dan kan ik pas echt beslissen waar die komt.
Vandaag is de distributie vervangen. Netjes op tijd, want de scheurtjes begonnen erin te komen. Half jaartje langer rijden en ik had nieuwe klepjes mogen kopen denk ik. Volgende week een nieuw ashoesje (voor de keuring was die afgekit, maar is nu echt op) en een nieuwe remslang en dan is echt al het technische klaar, en dus is de auto helemaal klaar op 2 ovale boxen en die motorkap na dan. Maar de motorkap is bijzaak, lekker op m'n gemakje een beetje hobbien.
Vandaag de versnellingsbak keerring vervangen. Kwaaltje van Renault dat ze altijd gaan zweten waar de schakelas vanaf je pook de bak in gaat. Vervangen voor een nieuwe. Schakelt nu hartstikke kut, maar dat duurt een dag, dan is het netjes ingesleten. Ook gelijk beide ashoesjes vervangen van de linker aandrijfas. Debuitenste was kapot, de binnenste zweette en ging kapot tijdens het verwijderen. Die moest weg anders kon de buitenste er niet af. De rubberen pakking zweet van mijn carterpan, die schroef ik er volgende week onderuit. Zo gebeurt, en dan kunnen we eindelijk weer verder met de audio.