saffie....niet dus
We zijn lekker aan het sleutelen, ging allemaal redelijk goed en rap, spoorstang hadden we eindelijk vervangen, remleiding vervangen, alleen de aandrijfas moest er nog uit en er opnieuw in, komt er ineens
een volksfiets polo aan kachelen.
Ze moesten me buurjongen hebben, die zoeken ze al een tijdje ergens voor dus kzie ze vaker de laatste tijd.
Ze stappen uit en een van die lullo's zegt tegen zun collega, handel jij dat ff af dan regel ik dit ff.
Hij begon dus te zeiken over milieu vervuiling e.d.
Hij kijken onder de auto, lag wel wat remolie, begon meteen over boetes van 1500 tot 3500 te praten, gemeente moest de hele straat eruit halen, afgraven en opnieuw vullen en betegelen dan, die kosten bla bla bla.
Dat gebeurde allemaal om 14.00 en hij wou ons tot 15.30 geven om de boel op te ruimen en schoon te maken
en de auto moest weg zijn. We hebben alles keurig schoon gespoten met gewoon water, en de auto weer zover mogelijk dicht gemaakt.
De parkeerplaats is schoner dan ie was toen ik hier kwam wonen paar jaar trug maar evengoed zitten er vlekken, maar de parkeerplaatsen zijn dan ook al meer
dan 20 jaar oud.
Mijn vraag is dan dus ook, kunnen ze me iets maken nu
de parkeerplaats is netjes en de auto staat helemaal dicht met alle schermen op de parkeerplaats op een krik aan 1 kant omdat de aandrijfas dus los is.
De auto is APK gekeurd tot september en is verzekerd dus mag hij er staan volgens mij.
Ze zijn trouwens nog niet geweest om te kijken zoals z e zouden doen, dus of het is allemaal bluf geweest of ze komen een andere keer kijken.
Dit betekent wel dat ik niet kan sleutelen

iemand die hier iets meer ervaring mee heeft, meer over weet??
Sorry voor de lange post, maar met het hele verhaal is het meestal wat duidelijker en moest dit
ff kwijt omdat ik super baal want als hun niet waren langsgekomen was me saffie nu weer goed