Ik ben voor mijn 5 opzoek naar andere el raambediening.(alleen de berijders kant)
Nou vroeg ik me dus af of die van een clio,19, of andere modellen misschien ook zouden passen.
Anders ga ik hier naar de sloop en dan kan ik ze ook daar vanaf halen.
Het gaat dus ook om de rail die binnen in de deur zit en ook om de motortjes.
Weet iemand misschien of dat kan?
Ik hoor het wel.
Vr. gr. Edwin
Vraagje? Andere El. raambediening voor een 5 Gt Turbo
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
^^ Iemand misschien?
JA IK
dat gaat niet passen medeRTCer
de rails van een clio en 19, 2-en 4 deurs verschillen ook.
Voor de 5 heb je echte rails vóór de 5 nodig, andere passen dus niet. pak ook geen rails van een 5deurs, want die past ook niet. Bij de 5 zijn de motoren wel uitwisselbaar.

dat gaat niet passen medeRTCer

Voor de 5 heb je echte rails vóór de 5 nodig, andere passen dus niet. pak ook geen rails van een 5deurs, want die past ook niet. Bij de 5 zijn de motoren wel uitwisselbaar.
Mrtn = Maarten
Die van een 5 5-deurs passen wel heb ik er ook in zitten!Mrtn schreef:JA IK![]()
dat gaat niet passen medeRTCerde rails van een clio en 19, 2-en 4 deurs verschillen ook.
Clio 16v.....
-
- Contacteer:
Bedankt voor de tips.
Misschien nog mensen een idee met een paar kleine aanpassingen hoe je het misschien anders kunt oplossen
Misschien nog mensen een idee met een paar kleine aanpassingen hoe je het misschien anders kunt oplossen

dan zit het er niet goed in, want de rails zijn veel kleinerVosje schreef:Die van een 5 5-deurs passen wel heb ik er ook in zitten!Mrtn schreef:JA IK![]()
dat gaat niet passen medeRTCerde rails van een clio en 19, 2-en 4 deurs verschillen ook.
kheb 5deurs rails in een 3deurs Clio gebouwd, maar de rails zijn echt een stuk korter waardoor de flex erbij aan te pas moest komen. net zo bij de 5, kheb 't zelf eens gehad

Mrtn = Maarten
mmm kan het verschil niet echt merken precies dezelfde aansluitingen! ze doen het iig goedMrtn schreef:dan zit het er niet goed in, want de rails zijn veel kleinerVosje schreef:Die van een 5 5-deurs passen wel heb ik er ook in zitten!Mrtn schreef:JA IK![]()
Voor de 5 heb je echte rails vóór de 5 nodig, andere passen dus niet. pak ook geen rails van een 5deurs, want die past ook niet. Bij de 5 zijn de motoren wel uitwisselbaar.![]()
kheb 5deurs rails in een 3deurs Clio gebouwd, maar de rails zijn echt een stuk korter waardoor de flex erbij aan te pas moest komen. net zo bij de 5, kheb 't zelf eens gehad

Clio 16v.....
ik heb ze ook liggen, van het weekend gaan ze erin 
rattestaart volgeragd met lekkere vette jus en de motorretjes gesmeerd, rails lekker schoon en vet, raamrubbers invetten en zwiep zwap gaan met die ramen

rattestaart volgeragd met lekkere vette jus en de motorretjes gesmeerd, rails lekker schoon en vet, raamrubbers invetten en zwiep zwap gaan met die ramen

Immer wieder die verdammte Holländer
en voor een cabrio zijn ze ook nog eens andersMrtn schreef:JA IK![]()

-
- Contacteer:
kga morgen naar de sloop, dus zal het morgen wel zien.