Ben aant twijfelen of ik dus een pijp in mijn lege kat las, of dat ik van de lege kat de koppelstukken af haal en daar een pijp aan vast las.
Waarom ik dus een pijp in een kat zou willen :
Ik heb gehoord dat de politie ook onderweg wel eens APK keuringen doet, hebben jullie daar wel eens van gehoord ?? Vandaar een pijp in mijn kat, dan kan ik nog een smoes verzinnen dat me kat kapot is.
Mocht hij dus teveel zooi uitstoten enzo.
Nu is een kat dus niet verplicht bij mijn auto ( bouwjaar 1992 ) dus waarom dan niet gewoon een pijp ertussen ?
Wat zouden jullie doen, aangezien de APK onderweg ( kat met pijp erin ) of gewoon een pijp.
pijp in kat of pijp
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
APK onderweg is volgens mij onzin, vooral de uitstoot meten kunnen ze niet eens onderweg denk ik...en als er geen U9 op je kenteken hebt staan hoeft er niet eens een kat onder, dus dan zou ik zeggen...gooi er een pijp op
Staat er wel U9, tsja, dan moet je wel je kat bewaren voor de keuring 

ze controleren alleen je banden, verlichting, accu en papieren!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Accu moet vast staan.Ollie schreef:Wie controlleert je accu???
Project: GTT Blue Sport
nee, maar wel ofdat hij vast zit! heb al een controle meegemaakt(2x toe) ze meten je profiel op, kijken naar verlichting enz..Ollie schreef:Heb jij de politie al eens gezien terwijl ze bij een controlle nagaan of je accu in orde is?
Net bij garage geweest
Volgens hun mag de politie dus geen APK doen, en kunnen ze er niks van zeggen als er geen kat onder zit en wel U9 opstaat.
Ze zouden alleen kunnen zeuren als er teveel herrie uitkomt.
Dusss dat wordt gewoon een pijp, en met apk 4 boutjes los en vast en ik heb "opeens"weer een kat
Volgens hun mag de politie dus geen APK doen, en kunnen ze er niks van zeggen als er geen kat onder zit en wel U9 opstaat.
Dusss dat wordt gewoon een pijp, en met apk 4 boutjes los en vast en ik heb "opeens"weer een kat

Jhaa, uhhhmmm
Dan is de garage ook fout, want je auto voldoet niet meer aan de omschrijving zoals die is gegeven op de autopapieren. En dit is strafbaar.Twister schreef:Net bij garage geweest