[5GTE-16V]Nieuwe auto gekocht!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Merijn.V
Contacteer:

Riël schreef:Tellerafwijking nauwkeurig bepalen met behulp van stopwatch:

tellen: 1...2....3....4....5................18....19....en bij 20 druk je de stopwatch weer af. Als je teller
Mooi verhaal, maarruh....heb je die paaltjes wel eens nagemeten? :D Met een geeikt meetlint?
5 GT 16V schreef:Het tellerverschil is dus 6 km/h met de 7 km van de banden! is 13 km!! vin ik aardig wat!!

Volgens mij kan je niet tellen. Als je teller 7 km teveel aangeeft omdat ie onnauwkeurig is en je banden geven 6 km te weinig aan, dan is je km-afwijking netto 1 km, op voorwaarde dat je geen tegenwind hebt en je je voet langgenoeg stil kan houden...... :lol: Wat een bullsjit.

Als je een flits ziet ben je gewoon de lul. Als je kmtellen 13 km te snel aangeeft, zul je automatisch minder snel een flits zien. Geeft ie 13 km te weinig aan, zul je automatisch vaker een flits zien.

Maar laten we maar ergens anders over lulluh :D
Riël
Über-Spammer

Merijn.V schreef:
Mooi verhaal, maarruh....heb je die paaltjes wel eens nagemeten? :D Met een geeikt meetlint?
Nee, is 't zo erg? :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

bla bla bla wank wank wank toss toss toss.

Die van mij gaat harder als de jouwe.
nietes
welles
nietes
welles
.....

(N)

Al moet ik zeggen dat LE-Man hier ook wel een beetje om vraagt met zulke uitspraken...

GA gewoon lekker met zn allen tegen mekaar racen.
Dan worden dit soort (zinloze) discussies meteen beslecht!
En t is nog veeeel leuker ook! :)

succes!
GTE 16v
Contacteer:

mij maakt het geen donder uit hoe hard ie gaat.. hijs sneller dan een gte :) daar ging het me om! en goed, kwa uiterlijk heb ik nog wat te doen! maar de lak is nog zeer mooi! alleen de deur en achterklep isniet zo heel mooi, maar dat komt wel goed! ik heb gewoon een project auto wat ik leuk vind! klaar.. hij is daarbij ook snel.. leuk! maare jeroen.. het wordt tijd dat je eens over je ego gaat groeien... en ik vraag bthew niet om dit soort uitspraken! die krijg ik! maarjah, het is toch altijd niet goed heh! dus! maar ik zit er niet mee hoor.. ik weet gewoon dat ie snel is!
Mrtn
Car: R5GTT

kom op jongens, rommelen op het forum heeft geen zin, strax komt er een lockje op, wat zonde zou zijn.

Kzal eens informeren of ik een RTCsprintdag kan regelen >-) (mbt vergunningen dan)
Mrtn = Maarten
Ollie

Staan de zelf gemaakte fotootjes niet meer online?
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Mrtn schreef:kom op jongens, rommelen op het forum heeft geen zin, strax komt er een lockje op, wat zonde zou zijn.

Kzal eens informeren of ik een RTCsprintdag kan regelen >-) (mbt vergunningen dan)
(Y) doen!

Maar waar had je de sprintjes gedacht, op de openbare weg of weet je een leuk plekje? Circuit afhuren is iets duur denk ik :)
Mrtn

dat weet ik eigenlijk nog niet :lol:

dus ideeen zijn welkom (Y)
Mrtn = Maarten
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Wil je het goed doen met tellers enzo, of gewoon "wie wint er", en/of met stopwatches dus.

En hoe lang? 1/4 mile?

(is een nieuw topic niet handiger? :) )
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Probeer de airstrip van Drachten te huren. :)
Job-turbo
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Probeer de airstrip van Drachten te huren. :)
Daar kun je wel perfekt sprinten :p

Maar we mogen dat volgens mij niet zomaar gaan afhuren om er op te gaan sprinten. Moeten we ook een vergunning regelen enzo. Het makkelijkste is om je gewoon in te schrijven voor de aangegeven data. Maar ja dat is het niet alleen Renault natuurlijk.... :p
GTE 16v
Contacteer:

Mrtn schreef:kom op jongens, rommelen op het forum heeft geen zin, strax komt er een lockje op, wat zonde zou zijn.

dat zal wel vetjes zijn! goed plan! (Y)
5 GT 16V

Wat nog wel betaalbaar is het MIdland circuit in lelystad, wel klein maar kan er een hoop lol hebben. (Y) hier kan je ook leuk sprintjes doen op het ronde parcours met 2 tot 4 auto's of wedstrijdjes doen in het kleine baantje wat door de ovaalbaan heen loopt.

En een voordeel is doordat het circuit klein is worden niet extreem hoge snelheden gehaald waardoor blikschade laag blijft!!
GTE 16v
Contacteer:

5 GT 16V schreef:Wat nog wel betaalbaar is het MIdland circuit in lelystad, wel klein maar kan er een hoop lol hebben. (Y) hier kan je ook leuk sprintjes doen op het ronde parcours met 2 tot 4 auto's of wedstrijdjes doen in het kleine baantje wat door de ovaalbaan heen loopt.

En een voordeel is doordat het circuit klein is worden niet extreem hoge snelheden gehaald waardoor blikschade laag blijft!!
we gaan gewoon GEEN blikschade maken denk!! :wink:
Roy
Moderator

Zeker vorig jaar niet op de circuit in Lleystad geweest tijdens het franse auto-sport festival??

Toen reed een clio RS een klein beetje schade :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
Mrtn

klein knikje in het dak ja :lol:

kzal even wat connecties bellen deze week :wink:
Mrtn = Maarten
roeland twingo
Contacteer:

Roy schreef:Zeker vorig jaar niet op de circuit in Lleystad geweest tijdens het franse auto-sport festival??

5gt-16V heeft op lelystad (nou niet zelf dan) ook een 5gtt met de alpine club helemaal kort gereden, dus hij weet wel een beetje hoe het circuit in elkaar steekt. :wink: :lol: :lol:
Twingo te koop!!!!
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Kijk! dAt zijn plannen!
Beetje daden ipv woorden.
GA ik liever lelystad rond dan rechtuit op Drachten.
Kijken of al die snelle wagens hier ook een beetje een bocht door kunnen komen.
Lijkt me leuk! :)
jeroen.k

Menno schreef:Als die teller van een R19 is, dan rij je in werkelijkheid redelijk wat harder dan de teller aangeeft. 110 echte km's bij 100 op de teller, heb ik ooit eens gemeten.
Is dat alleen bij een teller van een 19 in een 5? Of in het algemeen? Mijn 19 druk ik op de teller namelijk door tot 220 als ik niet verder ga dan 6500 rpm. Zou ik dan 230-240 rijden??? Nee toch? :S
Menno

roeland twingo schreef:
Roy schreef:Zeker vorig jaar niet op de circuit in Lleystad geweest tijdens het franse auto-sport festival??

5gt-16V heeft op lelystad (nou niet zelf dan) ook een 5gtt met de alpine club helemaal kort gereden, dus hij weet wel een beetje hoe het circuit in elkaar steekt. :wink: :lol: :lol:
Bedoel je niet toevallig mijn 5je?
rev it like a rental
GTE 16v
Contacteer:

roeland twingo schreef:

haha! jah, gtt op 2 wielen :worship:
GTE 16v
Contacteer:

Menno schreef:
roeland twingo schreef:

Bedoel je niet toevallig mijn 5je?
nee, 5gt-16V(jeroen) heeft nog een ex-rally auto(GTT) zijn oom zat lekker te raggen, alleen zag een hobbel in de bocht overhet hoofd, wieletje omhoog, en toen had hij de keuze, of vangrail! of dak! koos toch maar voor de vangrail! maar inmiddels is hij weer strak!
Menno

aja, dat verhaal heb ik gehoord, dat was net die ENE keer dat ik er niet was :(

Doorgaans heeft m'n 5je 't erg naar z'n zin daar >-)
rev it like a rental
GTE 16v
Contacteer:

Menno schreef:aja, dat verhaal heb ik gehoord, dat was net die ENE keer dat ik er niet was :(

Doorgaans heeft m'n 5je 't erg naar z'n zin daar >-)
ben jij dan zo'n rampen toerist :p
5 gte / gt

Even voor de duidelijkheid het was niet de oom van 5 gt 16v maar een vriend van hun en gte 16v weet er niks van die heeft het allemaal alleen maar gehoort wat er gebeurt is.(opschepper)
roeland twingo
Contacteer:

5 gte / gt schreef:Even voor de duidelijkheid het was niet de oom van 5 gt 16v maar een vriend van hun en gte 16v weet er niks van die heeft het allemaal alleen maar gehoort wat er gebeurt is.(opschepper)
chill out Daan, we gaan niet in details treden en opnieuw beginnen met kan#%eren.... :wink: :wink:
Twingo te koop!!!!
GTE 16v
Contacteer:

5 gte / gt schreef:Even voor de duidelijkheid het was niet de oom van 5 gt 16v maar een vriend van hun en gte 16v weet er niks van die heeft het allemaal alleen maar gehoort wat er gebeurt is.(opschepper)
tjah, vriend what ever... komt op het zelfde neer toch! en dan heb ik het gehoord! klopt toch of nie?!
GTE 16v
Contacteer:

hee daan! waneer gaat dat hok van jouw op de weg verschijnen?! je moet toch eerdaags WEER afrijden..
GTE 16v
Contacteer:

hee maarem! kan deze onzin kappen! het was gewoon een topic-je van mij auto, en niet onze "ruzie" want jij schijnt ruzie met mij te hebben! maar ik niet met jouw! dus! :)
5 gte / gt

Ik hou niet van onzin verhalen vertel het gewoon zoals het is en niet anders de waarheid duzz
Riël
Über-Spammer

Idd, lijkt me beter dat hier een beetje de aandacht op 1 iets gehouden wordt!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
5 gte / gt

Okay dar heb je helemaal gelijk in
GTE 16v
Contacteer:

5 gte / gt schreef:Ik hou niet van onzin verhalen vertel het gewoon zoals het is en niet anders de waarheid duzz
wat is er onzin aan! het klopt toch! maargoed! back on-topic!
Plaats reactie