Deze zitten in mijn hoedenplank, er is dus beter voor in mijn hoedenplank begrijp ik?olijnsma schreef:Dees gaat niet passen in de deuren hoor, Juno.![]()
Ik sluit me bij Stefan aan, leuk om mee te beginnen. Maar nog niet echt serieus spul.

Deze zitten in mijn hoedenplank, er is dus beter voor in mijn hoedenplank begrijp ik?olijnsma schreef:Dees gaat niet passen in de deuren hoor, Juno.![]()
Ik sluit me bij Stefan aan, leuk om mee te beginnen. Maar nog niet echt serieus spul.
Hij weer met GZdtune_stefan schreef:Doorgaans spelen Ground Zero subs super in kleine gesloten kistjes. Mijn GZ 10"(GZRB 25X, 225W RMS) woofer speelt in een 18liter GZ kist. Zelf een 12" van GZ speelt in een gesloten kist van +/- 20 liter.
Maar dan komen we weer in die discussie dat iedereen een eigen smaak heeft. Maar het grote voordeel van GZ is dat het SQ kwaliteit is dat ook nog een heel hard kan en goed betaalbaar is
Maar waarom doe je het weg? Lijkt me goed spul, dus dan hoeft het toch niet weg, lijkt mij.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik weet natuurlijk niet wat er in jouw prijsklasse zit maar nieuw koste hij een jaar geleden 350,-
Dus ik zit nu te denken aan 200,-.
Ook heb ik nog een ideale versterker voor.
Dat is een RF versterker die gebrugd op 4 Ohm 100 W rms geeft met een max vermogen van 450W per kanaal.
Laat maar ff weten als je intresse hebt...
Maar waarom doe je het weg? Lijkt me goed spul, dus dan hoeft het toch niet weg, lijkt mij.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik weet natuurlijk niet wat er in jouw prijsklasse zit maar nieuw koste hij een jaar geleden 350,-
Dus ik zit nu te denken aan 200,-.
Ook heb ik nog een ideale versterker voor.
Dat is een RF versterker die gebrugd op 4 Ohm 100 W rms geeft met een max vermogen van 450W per kanaal.
Laat maar ff weten als je intresse hebt...
Zelf vind ik het 3x niets, maar ik ben ook aardig verwend qua audiogebiedJuno schreef:Weet iemand of dit wat is? Kan deze jongen voor 175 kopen. Doen?
http://www.infinitysystems.com/caraudio ... SL&Cat=PSU
Hoor graag van jullie.