cupra spoilerlip?
-
- Contacteer:
........waar te kopen en hoe te monteren............
Laatst gewijzigd door le mouton noir (sandy) op za 17 apr 2004 11:31, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
domme vraag,maar past ie dan?Jasper16v schreef:dealer idd
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wat niet past is pas te maken.le mouton noir schreef:domme vraag,maar past ie dan?Jasper16v schreef:dealer idd

En als je even een search doet zal je ook de beschrijving vinden van hoe ie pas te maken is.
Bestelnummer is als het goed is 6k0805903e en kost rond de 35 euro, weet de prijs nu niet precies omdat de prijzen omhoog zijn gegaan.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
phoe he dit is al zo vaak besproken, echt al tig topics aan gewijd volgens mij.
Maar ja boeie

Maar ja boeie

-
- Contacteer:
ja en?!! ik ben nieuw hier. doe ff een linkie danP@TB@D schreef:phoe he dit is al zo vaak besproken, echt al tig topics aan gewijd volgens mij.
Maar ja boeie![]()

http://www.renault-tuning.com/search.phple mouton noir schreef:ja en?!! ik ben nieuw hier. doe ff een linkie danP@TB@D schreef:phoe he dit is al zo vaak besproken, echt al tig topics aan gewijd volgens mij.
Maar ja boeie![]()
![]()
en dan met je toetsenbord cupra spoilerlip invullen
succes

Goede instelling, ga je vast veel vrienden mee scoren op de sitele mouton noir schreef:ja en?!! ik ben nieuw hier. doe ff een linkie danP@TB@D schreef:phoe he dit is al zo vaak besproken, echt al tig topics aan gewijd volgens mij.
Maar ja boeie![]()
![]()

-
- Contacteer:
ja,heb ik gedaan,krijg drie honderd zoveel posts??????Bram schreef:http://www.renault-tuning.com/search.phple mouton noir schreef:ja en?!! ik ben nieuw hier. doe ff een linkie danP@TB@D schreef:phoe he dit is al zo vaak besproken, echt al tig topics aan gewijd volgens mij.
Maar ja boeie![]()
![]()
en dan met je toetsenbord cupra spoilerlip invullen
succes
Waarom nog zoeken dan, het is toch overduidelijk dat je een SEAT cupra lip kunt kopen bij de SEAT dealer
Kort samengevat wat in de andere topics erover staat:
Bij de SEAT dealer kopen, rond de 33 euri. NIET, ik herhaal NIET op marktplaats ofzo, daar worden ze verkocht voor 75 euri of iets in die richting
Monteren is kwestie van creatief klungelen, schroeven en buigen
In het midden vastzetten en dan naar de buitenkant toe werken. Kan allemaal zonder verhitting, gewoon goed vastbouten! En dan hou je links en rechts een stukkie over en dat zaag je dan vrolijk af...

Kort samengevat wat in de andere topics erover staat:
Bij de SEAT dealer kopen, rond de 33 euri. NIET, ik herhaal NIET op marktplaats ofzo, daar worden ze verkocht voor 75 euri of iets in die richting

Monteren is kwestie van creatief klungelen, schroeven en buigen

-
- Contacteer:
oke oke .t'is gewoon een vraag !(k'wil alles altijd precies weten) sorry 

-
- Contacteer:
oke bedankt jongens 

-
- Contacteer:
ik kom niet op de site om veel vrienden te maken,maar voor goeie(en serieuze) adviezen....maatje!, waar een mens zich niet druk om kan maken:Ddtune_stefan schreef:Goede instelling, ga je vast veel vrienden mee scoren op de sitele mouton noir schreef:ja en?!! ik ben nieuw hier. doe ff een linkie danP@TB@D schreef:phoe he dit is al zo vaak besproken, echt al tig topics aan gewijd volgens mij.
Maar ja boeie![]()
![]()
Laatst gewijzigd door le mouton noir (sandy) op vr 16 apr 2004 15:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Dde search is niet perfect, maar je moet er een beetje mee leren werken. Ik zoek op een keyword (of meerdere), dan rolt er een lijst met topics uit. Dan open je een topic, doe je ff ctrl+f (zoeken) op het keyword en dan zie al snel of een topic relevant is voor jou. En zo ff door gaan 

-
- Contacteer:
dat bedoel ik(thx jasper) goed en duidelijk adviesJasper16v schreef:Dde search is niet perfect, maar je moet er een beetje mee leren werken. Ik zoek op een keyword (of meerdere), dan rolt er een lijst met topics uit. Dan open je een topic, doe je ff ctrl+f (zoeken) op het keyword en dan zie al snel of een topic relevant is voor jou. En zo ff door gaan

-
- Moderator
- Car: Megane
hier stond iets onnuttigsle mouton noir schreef:ja en?!! ik ben nieuw hier. doe ff een linkie danP@TB@D schreef:phoe he dit is al zo vaak besproken, echt al tig topics aan gewijd volgens mij.
Maar ja boeie![]()
![]()
-
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heeft er iemand een foto van?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
niet van een cupra lip op een clioOlijnsma schreef:Heeft er iemand een foto van?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lijkt wel stoer idd
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
ziet er echt strak uit guys