Succes ermee!

in het zelfde straatjes alleen ietsjes verder.Merijn schreef:P@TB@D: Waar zijn die laatste foto's gemaakt??
niet me teksten jatten droplulOllie schreef:Vet cool, vet cool
heel goed maik je mag met B met een aanhanger met laadgewicht rijden zolang die niet boven de 750 kg uit komt....Dat weegt alleen de GTT al!Maik (WOOFER) schreef:want je mag wel met aanhanger rijden, zolang hij maar niet te zwaar is
HOOOO STOP!Merijn schreef:Uhm... Die moet je me effe uitleggen.PaDtje schreef:whaaaa cool man ,congrats... En nu onderdelen overbouwenO sorry ,shhhht (ik zeg niks meer). Kom binnenkort wel weer ff een bakkie doen.
Grts Patrick
2 merijnen zijn er hier en je doet het nu net verkeerd omPaDtje schreef:HOOOO STOP!
Hoeveel merijnen zijn er op dit forum??
Dan zit ik misschien de verkeerde voor me te halen. Je woont nu toch in Delft?
hem kennende zal dat wel mee vallenPaDtje schreef:Hehehe oepsie...
Sorry voor de merijn die zich misschien beledigd voelt
Met een Patrol red je het nog niet. Alle tandemassers hebben minimaal (over het algemeen, uitzonderingen nagelaten) 2000 kg laadvermogen. Dan moet er dus al een auto voor van minimaal 2000 kilo, Totale combi weegt dan meer als 3500, dus mag niet.Martijn *Baccara* schreef:Rijbewijs B
Aanhangwagen t/m 750 kg
Geeft de bevoegdheid tot het besturen van een personenauto met een aanhangwagen die, inclusief laadvermogen, niet meer weegt dan 750 kg.
Aanhangwagen meer dan 750 kg
In bepaalde gevallen is het bovendien toegestaan een zwaardere aanhangwagen dan 750 kg. te trekken met alleen rijbewijs B. Daar zijn echter twee voorwaarden aan verbonden:
de aanhanger mag, inclusief laadvermogen, niet meer wegen dan de ledige massa van het trekkende motorvoertuig;
de toegestane maximum massa van de totale combinatie mag niet meer zijn dan 3500 kg.
Bron: http://www.cbr.nl
Dus een Patrol ervoor zetten, dan mag het met B.