qauckemoly schreef:Ok, maar vergeet niet dat we een reden moeten hebben om naar den haag te rijden: De handtekeningen.
Die kan iedereen wel alvast gaan verzamelen. Ik zal even een formulier maken, die iedereen uit kan printen, waar dan handtekeningen op kunnen. Of gaan we het electronische doen? iemand die dit misschien kan realiseren. En mensen die contact hebben met andere clubs deze alvast op de hoogte stellen. Als bij een hele hoop stands op rosmalen over twee weken deze formulieren liggen, halen we zo duizenden hantekeningen op.
Misschien een idee als je met Danny overlegd en eventueel een aantal formulieren bij jullie in de autoshop plaatst? Ook daar kun je veel mensen mee bereiken.
Ligt er even aan wat Danny ervan vindt, maar denk wel dat ie het ok gaat vinden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Goed idee, dat in de shop. Zal wel even vragen, is vast goed. Dan mijn collega's even warm laten lopen om zoveel mogelijk handtekeningen te krijgen. Ik heb een vakkenlijst gemaakt. Er moet nog even een uitleg bij over het hoe en wat van de actie. Weet iemand toevallig waaruit het bedrag voor een liter precies bestaat? dus hoeveel aczijns en kwartje van kok enzo?
Hmm, ik krijg de lijst vanuit hier niet online. Kan ik hem naar iemand sturen die hem online kan zetten?
qauckemoly schreef:Ja, Double-You, Robert is my real name.
Goed idee, dat in de shop. Zal wel even vragen, is vast goed. Dan mijn collega's even warm laten lopen om zoveel mogelijk handtekeningen te krijgen. Ik heb een vakkenlijst gemaakt. Er moet nog even een uitleg bij over het hoe en wat van de actie. Weet iemand toevallig waaruit het bedrag voor een liter precies bestaat? dus hoeveel aczijns en kwartje van kok enzo?
Hmm, ik krijg de lijst vanuit hier niet online. Kan ik hem naar iemand sturen die hem online kan zetten?
stuur hem maar naar mij toe Robert
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
ff 1 ding, ik wil voorlopig de naam RTC nergens zien bij dit initiatief. Heb het verder niet gevolgd, maar het bestuur zal toch ff moeten overleggen als de naam RTC gebruikt gaat worden.
Zou mooi zijn als je ook een aantal transportbedrijven achter je krijgt, zij lijden er tenslotte ook onder met dieselprijzen die toch ook hoger zijn geworden de laatste tijd. Met vrachtwagens kan je de zooi pas écht ontregelen
dennisvr schreef:ff 1 ding, ik wil voorlopig de naam RTC nergens zien bij dit initiatief. Heb het verder niet gevolgd, maar het bestuur zal toch ff moeten overleggen als de naam RTC gebruikt gaat worden.
De naam RTC zal nergens gebruikt worden. We maken alleen gebruik van het forum als medium, maar STATEMENT: het blijft een aktie opgezet door individuen!
END STATEMENT
Denk overigens wel dat er redelijk wat agressief volk op je afkomt die vooraan in de file staan, dr zijn helaas genoeg mensen die gewoon zonder klagen de benzineprijzen accepteren, en gewoon naar huis willen i.p.v in de file staan door een stel idioten die de weg blokkeren.
Daarom zeg ik dat je alleen met vrachtwagens een kans maakt, anders word het volgens mij 1 grote rel, zeker als er politie komt.....en die komen zeker weten.
Bart V schreef:Denk overigens wel dat er redelijk wat agressief volk op je afkomt die vooraan in de file staan, dr zijn helaas genoeg mensen die gewoon zonder klagen de benzineprijzen accepteren, en gewoon naar huis willen i.p.v in de file staan door een stel idioten die de weg blokkeren.
Daarom zeg ik dat je alleen met vrachtwagens een kans maakt, anders word het volgens mij 1 grote rel, zeker als er politie komt.....en die komen zeker weten.
Dingen waar je ff rekening mee moet houden dus.
Als je van te voren iedereen informeert, alle overheid instanties en alles, dan valt het reuze mee, mensen kunnen er rekening mee houden, en alles is veel gemoedelijker.
Nou, ik denk dat een lange rij op alleen de rechterbaan wel een aardige uitkomst bied...dan valt het toch heel erg op en de rest heeft er nagenoeg geen last van...
En je kunt de media en de politie inlichten, maar niet zeggen waar en wanneer je de actie gaat voeren...kunnen ze ook niet vantevoren bepalen waar ze heen moeten...
dennisvr schreef:ff 1 ding, ik wil voorlopig de naam RTC nergens zien bij dit initiatief. Heb het verder niet gevolgd, maar het bestuur zal toch ff moeten overleggen als de naam RTC gebruikt gaat worden.
De RTC wordt er helemaal buiten gehouden
gaat iedereen de nummerplaat houders en de rtc stikkers van zijn auto pulken
lijkt mij dat er veel rtc ers meerijden
Ja, ze zijn wel van de club, maar dat wil niet zeggen dat de RTC er direct iets mee te maken heeft...daar zullen wel de nodige afspraken over worden gemaakt
Luister, zoals ik al in mijn plan had gezet, het is niet de bedoeling een enorme file te veroorzaken. Het maakt al genoeg indruk als er honderd auto's 50 km/u op de rechterbaan gaan rijden van utrecht naar den haag. Iedereen kan passeren, alleen is er slechts een baan beschikbaar. Lijkt me niet onredelijk. Wat betreft die RTC stickers, daarom moeten we dus zoveel mogelijk andere clubs achter ons hebben staan en dat die ook meerijden, zodat je een mengeling krijgt van auto clubs. Dat maakt indruk.
Toen ik een paar jaren terug een bijbaantje had bij de Elf pomp, was de euro nog 1 GULDEN 80...
Amerikaanse autoclubs heeft g1 zin lijkt mij. Als die meedoen in de file, krijgen ze juist een reactie van 'moet je maar een zuinige wagen kopen ipv een zuipende amerikaan!'
Rene (Mr. TX) schreef:
Amerikaanse autoclubs heeft g1 zin lijkt mij. Als die meedoen in de file, krijgen ze juist een reactie van 'moet je maar een zuinige wagen kopen ipv een zuipende amerikaan!'
Dat is wel een beetje een vooroordeel De Subaru Impreza 2003 van een kennis van me zuipt nog meer dan een 1979 Corvette
Maar inderdaad, die reputatie hebben amerikaanse wagens wel en mensen in een file zullen er niet zoveel zin in hebben om daar over te denken.
Je moet bij je topic van de peugeotgticlub wel even vermelden dat het om een handtekeningen actie gaat, en dat de handtekeningen vervolgens op de door jouw vermelde manier aan worden geboden aan Minister Peijs, want zo snappen ze het niet helemaal lees ik...
Mensen, Olijnsma is op dit moment bezig om de handtekeningen formulieren en de uitleg daarbij online te zetten. Zodra het erop staat plaatst hij hier een link. Ik stel voor dat de mensen die clubs aanschrijven deze link erbij vermelden. Hier staat duidelijk wat de actie precies inhoudt en wat er moet gebeuren. Succes!
Je moet bij je topic van de peugeotgticlub wel even vermelden dat het om een handtekeningen actie gaat, en dat de handtekeningen vervolgens op de door jouw vermelde manier aan worden geboden aan Minister Peijs, want zo snappen ze het niet helemaal lees ik...
Oh ja, was ik vergeten...sorry..is inmiddels toegevoegd
qauckemoly schreef:Mensen, Olijnsma is op dit moment bezig om de handtekeningen formulieren en de uitleg daarbij online te zetten. Zodra het erop staat plaatst hij hier een link. Ik stel voor dat de mensen die clubs aanschrijven deze link erbij vermelden. Hier staat duidelijk wat de actie precies inhoudt en wat er moet gebeuren. Succes!
Ik heb op mijn website een link gemaakt voor de actie.
qauckemoly schreef:Mensen, Olijnsma is op dit moment bezig om de handtekeningen formulieren en de uitleg daarbij online te zetten. Zodra het erop staat plaatst hij hier een link. Ik stel voor dat de mensen die clubs aanschrijven deze link erbij vermelden. Hier staat duidelijk wat de actie precies inhoudt en wat er moet gebeuren. Succes!
Ik heb op mijn website een link gemaakt voor de actie.