Kan ik onder een clio met 1400cc alle veerpoten zetten.
De sloop zegt van wel,maar ik weet het het niet zeker.
Van een kant is nl een kort stukje van de veer afgebroken en is daarop apk afgekeurd.
Op de sloop ligt nog een veerpoot,maar hij weet niet of deze van een clio 1.2 of 1.4 afkomt.
Wie weet of ik deze poot kan gebruiken.
Michiel
Veerpoot clio mexx bj 96
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
goeie dag, en welkom op de site.
zou je je voor willen stellen in >>DIT<< topic.
Als je de veerpoten wil vervangen vervang ze dan beide, ze kunnen het niet altijd aan om er maar 1 te vervangen.En waarom zou je een complete veerpoot over willen zetten als het met een setje veren ook kan?
En laat ik nu net nog een setje veren voor je hebben liggen van een 1.8
Stuur maar een PM als je meer info wil.
GR.Frits[/url]
zou je je voor willen stellen in >>DIT<< topic.
Als je de veerpoten wil vervangen vervang ze dan beide, ze kunnen het niet altijd aan om er maar 1 te vervangen.En waarom zou je een complete veerpoot over willen zetten als het met een setje veren ook kan?
En laat ik nu net nog een setje veren voor je hebben liggen van een 1.8
GR.Frits[/url]
Project: GTT Blue Sport
-
Ik weet ook dat je beter beide kunt vervangen.
Maar dit is niet mijn auto en zij wil haar clio alleen door de apk heen hebben.
Het vervangen van de hele poot gaat dan het snelst en is meestal het goedkoopst.
Ik zou dus graag willen weten of iedere clio poot past of dat ik ook nog ergens speciaal op moet letten.
Ik had mij in het verleden als eens voorgesteld maar dat was van voor de migratie van de site.Ik was dat even vergeten.Bij mijn profiel in de rtc ledenlijst kon je al wel zien wie ik was en waar ik woon,nu dus ook onder het bedoelde topic
Michiel
Maar dit is niet mijn auto en zij wil haar clio alleen door de apk heen hebben.
Het vervangen van de hele poot gaat dan het snelst en is meestal het goedkoopst.
Ik zou dus graag willen weten of iedere clio poot past of dat ik ook nog ergens speciaal op moet letten.
Ik had mij in het verleden als eens voorgesteld maar dat was van voor de migratie van de site.Ik was dat even vergeten.Bij mijn profiel in de rtc ledenlijst kon je al wel zien wie ik was en waar ik woon,nu dus ook onder het bedoelde topic
Michiel
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als het haar alleen om de apk gaat moet het passen, haar rij eigenschappen kan je wel omzeep helpen maar die zijn nu ook niet geweldig met 1 gebroken veer. dus ja het zou moeten kunnen.Michiel Zijlma schreef:
Project: GTT Blue Sport