Iedereen heeft het altijd over 1 europa, nou laten ze dan eens beginnen met de prijzen gelijk te stellen. Want ik geloof dat je in Nederland bijna over de hoofdprijs voor moet betalen.
En als er gedemonstreerd gaat worden dan ben ik er bij
We halen eorm veel handtekeningen op met een grootscheepse actie, eventueel gaan we langs de deuren. Alleen groen links aanhangers tekenen niet, voor de rest iedereen.
Vervolgens gaan we aangekondigd bij de media vanuit utrecht met een gangetje van 50 km/u over de snelweg naar den haag (immers: langzaam rijden is brandstof besparend, brandstof is duur, dus vandaar niet sneller als 50 km/u) met iedereen die mee wil rijden. Het moeten natuurlijk wel veel auto's zijn. Uit solidariteit voor de rest van het verkeer blijven we gewoon over de rechterbaan rijden, zodat men er eventueel langs kan en dus geen financiele schade oplopen (transportbedrijven). Eventueel luid toetert naar mate we den haag naderen.
Lijkt me wel een goed plan maar dan wel over alle banen breed.
Laat die file maar lekker lang worden.
Of 1 baan open houden.
Er moet minimaal een file van een kilometer of 25 komen.
Ja, maar dan moet je de organistaie heel goed leggen, anders komen de transportbedrijven enz gelijk achter je aan om de kosten te claimen denk ik...de rest van de zakenlui in hun Benzjes en Beemers kunnen me echt niks interesseren...
Maarja als je de acties van een paar jaar terug ng terughaald, daar gingen de vrachtwagens zelf ook de weg blokkeren...en daarmee kwamen ze wel in het nieuws
Maik (WOOFER) schreef:niet onder de naam van RTC maar gewoon als automobilist.
Daar moet je echt mee uitkijken, want als je zoiets doet komen ze vanzelf wel hier uit als ze gaan zoeken...en dan krijgt de RTC strax alles op zn dak en das uiteraard niet de bedoeling...
Gewoon meerdere clubs aanschrijven, zullen vast ook geinteresseerd zijn. Wordt het een bijzondere actie.
Dat het begint bij de RTC maakt niet uit. Er zijn vast meerdere mensen die het verhogen van de prijzen zat worden, alleen hebben ze het lef niet om actie te ondernemen. Iemand moet ze over de drempel zetten, en daarom moet er ergens begonnen worden. Waarom zou de rtc nou de schuld krijgen? Wij zijn toch gewone mensen die actie ondernemen? Dat we bij de rtc zitten maakt daarvoor niks uit. De rtc hoeft er als club ook niet officieel achter te staan toch?
Jerk schreef:Lijkt me wel een goed plan maar dan wel over alle banen breed.
Laat die file maar lekker lang worden.
Of 1 baan open houden.
Er moet minimaal een file van een kilometer of 25 komen.
en als die dan ook allemaal meerijden naar denhaag
zitten we goed
Weetje wat je in amerika betaald aan benzine.Dollar 1.26 per gallon. 1 gallon is bijna 4 liter. En wat je in irak en daarzo in de buurt betaald voor 10 liter benzine is zelf nog goedkoper dan 1 liter water. Nederland is DUUUR
Joost (DoubleYou) schreef:Concreet: gaan we wat doen of blijven we "lullen"?
quackemoly, martijng, jerk, maik, enz, pm maar ofzo
Ik doe zeker ook, mee. Misschien is het wat om met meerder clubs dit te verdelen over meerdere snelwegen, de A4 bijvoorbeeld, de A12 zoals genoemd, de A13, en dan eventueel een groepje parkeren op het binnenhof, niet met draaiende motoren of luide muziek (dat helpt niets, en wekt alleen maar agressie)
Ik wil ook zeker mijn steentje bijdragen en eventueel helpen met organiseren en ander clubs te contacteren.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
qauckemoly schreef:Ik vind het langzaam rijden wel een strak plan:
Als volgt:
We halen eorm veel handtekeningen op met een grootscheepse actie, eventueel gaan we langs de deuren. Alleen groen links aanhangers tekenen niet, voor de rest iedereen.
Vervolgens gaan we aangekondigd bij de media vanuit utrecht met een gangetje van 50 km/u over de snelweg naar den haag (immers: langzaam rijden is brandstof besparend, brandstof is duur, dus vandaar niet sneller als 50 km/u) met iedereen die mee wil rijden. Het moeten natuurlijk wel veel auto's zijn. Uit solidariteit voor de rest van het verkeer blijven we gewoon over de rechterbaan rijden, zodat men er eventueel langs kan en dus geen financiele schade oplopen (transportbedrijven). Eventueel luid toetert naar mate we den haag naderen.
Zo, ben ik mijn creativiteit even kwijt.
Is het niet zo, dat je blij kunt zijn als je al 50 km/h kunt rijden over de A2
We kunnen ook een hoop rotzooi op het kruispunt bij de geuselt storten, dat werkt!! Is gisteren wel bewezen Vond ik trouwens wel een knap aso aktie, vooral de reden
Rémi clio ph3 schreef:We kunnen ook een hoop rotzooi op het kruispunt bij de geuselt storten, dat werkt!! Is gisteren wel bewezen Vond ik trouwens wel een knap aso aktie, vooral de reden
En dat is dan ook niet onbestraft gebleven, want dat hele kamp staat nu vol met ME, met bulldozers en alles!
Rémi clio ph3 schreef:We kunnen ook een hoop rotzooi op het kruispunt bij de geuselt storten, dat werkt!! Is gisteren wel bewezen Vond ik trouwens wel een knap aso aktie, vooral de reden
En dat is dan ook niet onbestraft gebleven, want dat hele kamp staat nu vol met ME, met bulldozers en alles!
En terecht , waarom zouden wij voor elke mugge scheet afgestraft worden, en die mensen door aso te doen, alles mogen
Ok, maar vergeet niet dat we een reden moeten hebben om naar den haag te rijden: De handtekeningen.
Die kan iedereen wel alvast gaan verzamelen. Ik zal even een formulier maken, die iedereen uit kan printen, waar dan handtekeningen op kunnen. Of gaan we het electronische doen? iemand die dit misschien kan realiseren. En mensen die contact hebben met andere clubs deze alvast op de hoogte stellen. Als bij een hele hoop stands op rosmalen over twee weken deze formulieren liggen, halen we zo duizenden hantekeningen op.