Dat "wat vinden jullie" sloeg meer op de manier van montageTom schreef:"Wat vinden jullie":
Laat ik zeggen dat ik merijn zijn mening deel

Zo ben ik niet weg van de duitse styling, zover dat nog niet bekend was

Dat "wat vinden jullie" sloeg meer op de manier van montageTom schreef:"Wat vinden jullie":
Laat ik zeggen dat ik merijn zijn mening deel
Bas RSI (moersleutel) schreef:Hé Erik,
is dat die zelfde spioler als die bij K-tec op de side staat?
In dat geval kan die orriginele spoiler eraf en plaats je deze op de klep, kan je ook nog naar beneden afstellen.
Ik heb m 2e hands gekocht van Lenny, maar hij kost nieuw 139,- euro bij Autostyle.Maarre wat kost zo'n spoilertje nou???
Ik weet het ........Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:wanneer ga je hem keuren , apk loopt nog tot 7-4-2004... dus verlopen oppassen met rijden dus..
Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:pas dan ff op met die tourtocht , meestal bij zulke dingen vaak controle daarop en verzekering etc.
Ik zal maar oppassen Erik, je kan zo brokken maken of iets dergelijks.Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:tja je bent onverzekerd als je rijd zonder apk al is t een week
Er is alleen kans op een boete, bij een ongeluk doen ze er niet moeilijk overRobertR19 schreef:Ik zal maar oppassen Erik, je kan zo brokken maken of iets dergelijks.Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:tja je bent onverzekerd als je rijd zonder apk al is t een week