haai ik hoor de laatste tijd gerammel achter in m'n clio, en t'word steeds erger!
alles nagekeken: hoedenplank,schokdempers,kunststof delen,achterklep iemand een idea Le Mouton Noir
Kijk eens bij de achterklep binnenin, daar zit een kunststof rooster dat is vast geklikt, deze kunnen wel eens losschieten... Ik heb de mijne vandeweek alleemaal vastgeklikt en kep nu geen gerammel meer... Anders zouk het niet weten! Succes d'r mee
Ik heb ook wel eens een rammltje gehad op hobbelige wegen, bleek dat er een veertje wat de remblokken achter vast houdt weg was en daarom rammelde de blokken dus een beetje.
robclio16V schreef:Ik heb ook wel eens een rammltje gehad op hobbelige wegen, bleek dat er een veertje wat de remblokken achter vast houdt weg was en daarom rammelde de blokken dus een beetje.
ook niet heb net nieuwe remmen (schijven + blokken) ook het reserve wiel nagekeken,zit muurvast kan het niet aan de achteras liggen?
le mouton noir schreef:ook niet heb net nieuwe remmen (schijven + blokken) ook het reserve wiel nagekeken,zit muurvast kan het niet aan de achteras liggen?
hoe kom je zo in eens bij de achteras? en wat zou er in die achteras moeten rammelen?? het enige wat je wel na kan trekken zijn de bouten, maar ik verwacht niet dat die los trillen bij jou. die zitten normaal goed vastgeroest.
Waar je wel naar zou kunnen kijken of je uitlaat niet tegen je achterbrug aan "klappert" zo niet te zien behalve op een brug. dan andere rubbers monteren en het moet over zijn.
le mouton noir schreef:ook niet heb net nieuwe remmen (schijven + blokken) ook het reserve wiel nagekeken,zit muurvast kan het niet aan de achteras liggen?
hoe kom je zo in eens bij de achteras? en wat zou er in die achteras moeten rammelen?? het enige wat je wel na kan trekken zijn de bouten, maar ik verwacht niet dat die los trillen bij jou. die zitten normaal goed vastgeroest.
Waar je wel naar zou kunnen kijken of je uitlaat niet tegen je achterbrug aan "klappert" zo niet te zien behalve op een brug. dan andere rubbers monteren en het moet over zijn.
GR.Frits
nee uitlaat is helemaal vrij ,vorige week nog op de brug geweest achteras(het moet toch iets zijn) maar toch bedankt.......sandy
[/quote] hee!! en wat voor probleem?
en wat was de oplossing/reparatie?[/quote]
die torsie staaf was dood en heeft en heeft hem laten vervanguh wat het hem gekost heb weet ik niet.
maar laat het ff checkuh voordat je ergens geld instopt
pierre schreef:rammeltjes in renaults zijn normaal en erg, heel erg moeilijk te vinden en te verhelpen.
Als het dan over is komt er weer een nieuwe rammel.
Ik kan het weten want ik heb al 400.000 km gedaan met mijn renault 5.
ja bij een 5 is het normaal maar niet bij een clio ??