zum beispiel:dtune_stefan schreef: Vorig jaar was er ook een paintbrusher aanwezig
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/website/tankdop.jpg[/img]
zum beispiel:dtune_stefan schreef: Vorig jaar was er ook een paintbrusher aanwezig
- jitse alpine a610Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:www.renault-freunde-oberhausen.de
Pinkstertreffen Gronau
30-05-2004:
zeker:
- Maarten (R5 GTTi ph.2)
- edwin19 (R19 cabrio)
- marcel16v (R19 16v ph.1)
- robertR19 (R19 16v ph.1)
- Bart V (R19 16V Cabrio)
- michel 16V (Clio 16V)
- Robclio16v (Clio 16V)
- Twingoturbo
- Stefan (Twingo)
- Vosje (R5GTE)
misschien:
- maik (woofer) (R5 GTT ph.1)
- Sander101 (Clio RS)
- Jasper16v (clio 16v)
- Joost (DoubleYou) (Express GTT)
- Jan-Geert (Renault 4)
- Panoramix (R25 V6 turbo)
Grmbl....-Ray- schreef:ik meen 40 euro.... op me clio zat er ook 1, moek ff zoeken voor een foto.
op de 5L komt er geen, daar zit nu een mega vette KPN groene tankdop op
Alleycat schreef:Grmbl....-Ray- schreef:ik meen 40 euro.... op me clio zat er ook 1, moek ff zoeken voor een foto.
op de 5L komt er geen, daar zit nu een mega vette KPN groene tankdop op
Ik heb dat ook laten doen toen, een mooi gestileerd renault-teken met een horizon met sterren. Alles goed en wel een paar uur op zitten wachten. Tot het begon te regenen, toen kreeg ik hem mee, maar "de verf is nog nat en er moet nog blanke lak overheen."
Dus dat heb ik thuis gedaan. Dagje laten rusten, kon niet meer wachten en heb het klepje erop gezet. Wat klopt er niet? Hij zat verkeerdom. Dus die eikels spuiten niks anders dan tankdoppen de hele dag, maar die van mij spuiten ze fout....![]()
Dus je komt wel GTET?!catrinus schreef:Omdat ik niet met de rtc er heen gaedwin19 schreef:ey catrinus, waarom sta je niet meer op de lijst???
Precies ... dat geweldige dorp, metropool in NL, groeikern van Nederlanddtune_stefan schreef:Ja Glanerbrug, traditie moet je hoog houden