clio 2003
Hallo, ik wil een clio 2003 met schade gaan kopen maar heb nog een paar vragen. Oa is het veel werk om een nieuwe dashboard airbag te monteren( alleen bovendeel airbag vervangen?) en wat komt hier verder bij kijken als ik deze wil aansluiten, springt de nieuwe er dan niet meteen weer uit, hoe werkt dat? alle info welkom.
-
Nee bovenste plaat van het dshboard moet eraf, en dan kan je zo bij de unit. Maar het kan gevaarlijk werk zijn, en daarna moet de airbag uitgelezen worden met de Clip. Wil je het echt veilig doen, dan moeten alle airbags vergrendelt worden, en de accupool eraf.
Hoe zit het met de rest van de schade?
Clio 1.4 S strak in de lak!
Hallo Robert, het gaat om een 1.6 16v initiale uitvoering met 15000km, de schade is aanzienlijk ik tweifel ook erg. Linker spatbord, voorbunper, gril, koplampen motorkap, rechter spatbord, boven rechter achterwiel zit nog een flinke deuk zal dus rondom gespoten moeten worden, verder is de airbag in dashboard open en side-airbag is open motorruimte ziet er verder goed uit dus voornamelijk schroefwerk!Robert Clio S. schreef:Nee bovenste plaat van het dshboard moet eraf, en dan kan je zo bij de unit. Maar het kan gevaarlijk werk zijn, en daarna moet de airbag uitgelezen worden met de Clip. Wil je het echt veilig doen, dan moeten alle airbags vergrendelt worden, en de accupool eraf.
vraagprijs is 6500, nog aan de hoge kant.Wat denk jij ervan? spuitwerk moet ik uitbesteden de rest moet zelf lukken maar zal het zich lonen? Ben bang dat ik toch een 4500 aan onderdelen en spuitwerk kwijt zal zijn. Laat mij je mening maar weten en alvast bedankt! VINNY
Realiseer je ook dat er in de Initiale uitvoering Xenon lampen zitten, dit zijn ook niet de allergoedkoopste om te vervangen, verder lijkt me de prijs van 6.500 euro wat aan de hoge kant..
Al met al zou ik het goed overdenken. Het zal een kostbare klus worden, die m.i. niet zonder een dosis professionele hulp (airbags!!) kan.
In ieder geval succes!
Al met al zou ik het goed overdenken. Het zal een kostbare klus worden, die m.i. niet zonder een dosis professionele hulp (airbags!!) kan.
In ieder geval succes!