Hoi,
Mijn 1916V is verlaagd met verlagingsveren, alleen de vraag is WAT voor veren dit zijn.
Ze zijn fel/fluoricerend geel, (niet het koni geel) en er staat 1916V VA op. Ze verlagen ongeveer 4 cm, en moet zeggen dat de wegligging bijzonder goed is met originele schokdempers. Maar iemand enig idee WAT voor veren dat kunnen zijn???? Ik zal er vanmiddag een foto van maken.
Gr Bart
Welke veren zijn dit???
-
bijna 100% zeker dat het Apex veren zijn, en die zijn idd erg goed! Heb ze onder mijn Clio16v gehad en nu ook onder mijn GTT, en in de toekomst wellicht ook onder mijn 1916v 

-
ik denk dat het paas-geel is.
H&R veren zijn het, heb ze er ook onder 

i.c.m. Koni geel, HARD man............. 

Yep, zijn de H&R veren (-40mm) 'k heb precies dezelfde, alleen dan in combi met Koni geel.
-
- Car: Renault Clio III RS
Zijn h&r veren niet rood? In de meeste boeken die ik heb liggen staan ze erin met de kleur rood?Rob 16v schreef:Yep, zijn de H&R veren (-40mm) 'k heb precies dezelfde, alleen dan in combi met Koni geel.
'k heb ze vorig jaar nieuw gekocht en er zaten garantiebewijzen bij van H&R, misschien een ander type ofzo??
H&R hanteert allemaal verschillende kleuren voor verschillende types . Kwestie van een beetje minder saaiheid in het magazijn te hebben denk ik