Ik dacht bij het leysdream weer maar goed dak ff lees anders had ik daar gestaan met mijn vrienden

Nee lisa rijd met mij meeHooliead schreef:Jij rijd lekker mee met lisa niet liegen]
Hooliead schreef:Is het trouwens bj de mac????
Ik dacht bij het leysdream weer maar goed dak ff lees anders had ik daar gestaan met mijn vrienden
chris-mc schreef:Zo ik was om 2 uur thuis,zegt wel wat over de gezelligheid,het was weer echt zoals van ouds,de aftermeeting ook btw.we hebben weer het nodige voorbij zien waggelen,huppelen,stuiteren ect..![]()
Tot de volgende keer allen...
Elke week is niet verstandig denk ik, we kunnen het beter 1 x in de maand doen ofzo.chris-mc schreef:hier nog 1![]()
er wordt bij de RMCC gevraagt waneer de Volgende F.N.ZN er weer is.doen we het weer om de 2 weken,of elke week??
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Elke week is niet verstandig denk ik, we kunnen het beter 1 x in de maand doen ofzo.chris-mc schreef:hier nog 1![]()
er wordt bij de RMCC gevraagt waneer de Volgende F.N.ZN er weer is.doen we het weer om de 2 weken,of elke week??
RenaultclioII16v (Peter) schreef:De vrijdag voor Full speedDan kunnen we 3 dagen meeten...
MartinGTT schreef:wil wel, maar hij rijdt nog nie
Wel in Veldhoven (bij eindhoven).Steefzz schreef:Klopt het dat er aanstaande of volgende week vrijdag weer een FN meeting bij de MAC in Roosendaal is???