Twingo Bewerken

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Renault-Twingo-Dave

Hallo ik heb een Renault Twingo hij is nog helemaal standaard ik ga er nog een nieuwe uitlaat onder zetten volgende week een dubbele naast elkaar met het laatste stukkie omhoog.
Maar verder ziet mun auto er nog gewoon uit, te gewoon weet iemand misschien een simpele maar ook redelijk goedkope en mooie mannier om de uitstraling wat beter te maken?

Groetjes
Dave

http://www.geocities.com/auto_dave_twin ... Twingo.JPG
Kopieer de link en plak hem bij adres anders doet hij het niet :(
Laatst gewijzigd door Renault-Twingo-Dave op do 8 apr 2004 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Hey Dave!

welkom bij de club! stel jezelf ff voor in het wie-is-wie topic als je wil: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 37#1410937

Maakt niet uit dat je auto nog standaard is, er zijn ZAT manieren om een twingo te tunen! Je begint zelf al met een uitlaat, een mooie combinatie daarbij is een "openluchtfilter" van bv K&N of iets dergelijks.

Ik weet niet hoe je auto eruit ziet, want de plaatjes doen het niet, maar als je geen gespoten bumpers hebt is het mooi om die te (laten) spuiten.

Kijk ook even hier: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 59#1411559 genoeg mooie twingo's van onze eerste echte twingo meeting :D

Op het forum vind je iig genoeg tips en trucs ;)
* Stefan T-SPORT *
Renault-Twingo-Dave

Ja die bumpers zijn niet gespoten misschien wel een leuk idee om te doen ja bedankt.
Ik snap ook niet helemaal de kleurencombinatie van de Renault Twingo,
Ik heb een geel/oranje twingo en daar zitten mintgroene knopjes in en bij blauwe Twingo’s zitten gele knopjes.

Ik wil ook andere knopjes blauwe of grijs/zwart maar ken ze nergens vinden en bij Renault betaal je er teveel voor (student haha) kan iemand me hier ook mee helpen ;)

Groetjes
Dave
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Uit welk bouwjaar komt ie?

En met die knopjes bedoel je denk ik die van het intrieur?? Ik weet niet of je die los kunt kopen :s

Maar anders moet je ze ook zelf spuiten, kan wel met een spuitbus en goed voorbewerken met een primer. Een nadeel is dat je wel de witte afbeeldingen die erop staan kwijt bent (bv voor achteruitverwarming).
* Stefan T-SPORT *
Renault-Twingo-Dave

Hij komt uit ’93
Ja ik bedoel die van het interieur die knopjes zitten overal door de hele auto haha ik dacht zelf ook al over spuiten maar gaat dat niet bladeren ofzo die verf die ergaat?
Stefan S.

Niet spuiten, maar gewoon effe naar de sloop en een paar knopjes scoren :wink:
Renault-Twingo-Dave

tsjah ik ben me gek aan het zoeken naar die knopjes :S verschillende slopen al afgereden mensen zijn te zuinig op hun Twingo ofzo :smile:

Ik ga maar is het telefoonboek erbij pakken en afbellen om te vragen of ze een Twingo hebben :wink:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Renault-Twingo-Dave schreef:tsjah ik ben me gek aan het zoeken naar die knopjes :S verschillende slopen al afgereden mensen zijn te zuinig op hun Twingo ofzo :smile:

Ik ga maar is het telefoonboek erbij pakken en afbellen om te vragen of ze een Twingo hebben :wink:
waar kom je wegdan?? het scheelt als mensen dat weten, dan zijn er nog wel eens wat die tips voor je hebben :wink:
Stefan S.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar hier in Twente, kun je echt alle kleuren krijgen op de sloop :D
Renault-Twingo-Dave

Ik kom uit Amsterdam

Ik hoop dat deze foto het wel doet:
Hij doet het niet maar als je bij die link nog een keer op enter drukt dan doet hij het :evil: beetje vaag en je kan de foto ook vergroten.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Geocities vind linken niet zo leuk... :) Als je er rechtstreeks naartoe surft doet ie het wel.
twinny

Renault-Twingo-Dave schreef:Hallo ik heb een Renault Twingo hij is nog helemaal standaard ik ga er nog een nieuwe uitlaat onder zetten volgende week een dubbele naast elkaar met het laatste stukkie omhoog.
Maar verder ziet mun auto er nog gewoon uit, te gewoon weet iemand misschien een simpele maar ook redelijk goedkope en mooie mannier om de uitstraling wat beter te maken?

Groetjes
Dave

Kopieer de link en plak hem bij adres anders doet hij het niet :(
Hoi Dave,

Welkom bij de club (Y)
Ik ben zelf ook pas lid en ben ook net begonnen met het tunen van mijn twingo :D

Wat ik persoonlijk ook al een hele verbetering vind zijn witte knippers en ramen blinderen, ziet je twingo er gelijk een stuk stoerder uit!!!

Ben benieuwd hoe je uitlaat er uit gaat zien en hoe hij gaat klinken.

Probeer eens wat pics op de site te krijgen want die link :@ :@ :@ krijg het niet voor elkaar.
Be TuNeD Be TwInGo
Renault-Twingo-Dave

Hallo,
Ja daar dacht ik zelf ook al aan om witte of zwarte knipperlichten te nemen dat ziet er sowieso mooier uit dan dat oranje en boos kijkers wil ik er ook op mun motorkap is een beetje vervaagt door de zon dus dan moet ik mun hele motorkap laten spuiten en als ik dat doe kan ik doe boos kijkers er ook op laten lassen haha.

Dat blinderen van mun ramen lijkt me ook wel stoer.

Zo ongeveer is die uitlaat ik hoop dat ze hem morgen (vrijdag) binnen krijgen
http://www.geocities.com/auto_dave_twingo/UCRM68.gif
Ik laat mun uitlaat door een vriend van me maken hij had het ook met zun Clio gedaan gewoon mun einddemper eraf halen een recht pijpje eraan lassen en dan een eind las stukje dan heb je alleen een katalysator en verder geen demper haha dus als het goed is moet hij het goed doen haha

PS: Als je op die foto klikt dan doet hij het niet maar dan zie je bij ADRES bovenin wel die link staan dan druk je op die link zodat je wat tekst weg kan halen dat moet je dan niet weg halen maar gewoon op enter drukken dan doet hij het.
twinny

mooie uitlaat (Y)

Ik heb ook een dtm besteld maar dan een ovale! bij mij gaat hij er 27 april onder (Y) :lol:

Als je je motorkap laat spuiten is het idd wel mooi als je gelijk booskijkers last :worship:

Als ik het zo hoor heb je binnenkort toch al een heel behoorlijke twingo!!!

Ben je ook nog van plan om te gaan verlagen????
Be TuNeD Be TwInGo
GeniustheGzA

Ik, beter gezegd iemand die ik ken, zoek een rechte pijp voor onder een twingo. Dus vanaf spruitstuk tot einddemper. Weet iemand waar je ergens tegen een fatsoenlijke prijs hier aan kunt komen? aub pm of mail met antwoord.

Thanx (Y) (Y) (Y)
Renault-Twingo-Dave

ja bij mij is het dan ook 1 recht stuk er zet net voor de demper een rare bocht dus hij moet gewoon een twingo uitlaat zoeken en dan er mee gaan klote :wink:

ik weet niet of hij er nog is ik wilde hem niet is tever om hem op te halen voor €40 kon ik hem halen:
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... o&oudei=60

PS: twinny heb jij ook foto's van jou auto of dingen eraan veranderd?
twinny

Renault-Twingo-Dave schreef:
Check voor een paar :foto: mijn ledenprofiel

Ik heb zelf witte knippers, rial velgen met 195/45/r14 toyo`s met 0.5mm spoorverbreders achter, ramen 20% rondom geblindeerd met een zonneband ook 20% met daarop een RENAULT sticker, clubstickers op de zijramen, traanplaat matten, neon inside en heb mijn uitlaat besteld en gelijk een k&n openluchtfilter. >-)

Na de zomer worden mijn bumpers gespoten en ga ik hem verlagen. Tussendoor wil ik ook nog booskijkers en een start maken met de ICE. 8)

Voor foto`s PM ff je emailadres :smile:
Be TuNeD Be TwInGo
Renault-Twingo-Dave

twinny schreef:
Renault-Twingo-Dave schreef:
Check voor een paar :foto: mijn ledenprofiel

Ik heb zelf witte knippers, rial velgen met 195/45/r14 toyo`s met 0.5mm spoorverbreders achter, ramen 20% rondom geblindeerd met een zonneband ook 20% met daarop een RENAULT sticker, clubstickers op de zijramen, traanplaat matten, neon inside en heb mijn uitlaat besteld en gelijk een k&n openluchtfilter. >-)

Na de zomer worden mijn bumpers gespoten en ga ik hem verlagen. Tussendoor wil ik ook nog booskijkers en een start maken met de ICE. 8)

Voor foto`s PM ff je emailadres :smile:
Ziet er vet uit,
Helemaal die geblindeerde ramen wat koste dat?
Ik ben ook opzoek naar velgen maar ken ze niet vinden of ze zijn heel duur.
Ik heb vandaag gebeld voor mun uitlaat maar was nog niet binnen ik wacht al 2 weken maar nu heb ik maar een grotere besteld haha 76mm was die eerste nu 90mm dus ziet er al wat beter uit .
Ik wil ook anders spiegels hebben lijkt me er ook wel leuk uitzien
~thijs~
Contacteer:

PM deze jonge man even over tinten http://www.renault-tuning.com/profile.p ... file&u=608 :wink:
Renault-Twingo-Dave

~thijs~ schreef:PM deze jonge man even over tinten http://www.renault-tuning.com/profile.p ... file&u=608 :wink:
Bedankt (Y)
twinny

:[/quote]

Ziet er vet uit,
Helemaal die geblindeerde ramen wat koste dat?
Ik ben ook opzoek naar velgen maar ken ze niet vinden of ze zijn heel duur.
Ik heb vandaag gebeld voor mun uitlaat maar was nog niet binnen ik wacht al 2 weken maar nu heb ik maar een grotere besteld haha 76mm was die eerste nu 90mm dus ziet er al wat beter uit .
Ik wil ook anders spiegels hebben lijkt me er ook wel leuk uitzien[/quote]

Hoi Dave,

Mijn raampjes kosten 195 euries en de zonneband 20 eurie.

Die gozer heeft al mijn ramen eruit gehaald en de folie zit dus tot in de rubbers (Y)

check de site van http://www.steenhoek.tk

groeten
Be TuNeD Be TwInGo
John B
Contacteer:

He Twinny is die foto van jou twingo op de Zinkweg genomen ??????
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

John B schreef:He Twinny is die foto van jou twingo op de Zinkweg genomen ??????
jepz
dat had ik ook al es aan hem gevraagd :P
John B
Contacteer:

dennisvr schreef:
John B schreef:He Twinny is die foto van jou twingo op de Zinkweg genomen ??????
jepz
Binnenkort eindelijk dus een plaatsgenoot die bij de club zit :D :D :D
Hoe weet jij dat Dennis ???????

(zal hierna niet meer offtopic gaan solly :p )
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

John B schreef:
dennisvr schreef:
jepz

kom ook nog wel eens in OB ;)
twinny

dennisvr schreef:
John B schreef:
dennisvr schreef:
jepz

Jaja hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Binnenkort een meeting in OB hahaha :lol:
Be TuNeD Be TwInGo
John B
Contacteer:

twinny schreef:
dennisvr schreef:
John B schreef:
dennisvr schreef:
jepz

Jaja hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Binnenkort een meeting in OB hahaha :lol:
Done :smoke:

We noemen het de FNO (Y)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

John B schreef:Done :smoke:

We noemen het de FNO (Y)
Niet nog een FNO. Er zijn er al 2, wordt gek met een 3e erbij. :wink: