Clio16v's verkopen niet goed op dit moment....?
Steven... ik PM je wel evenSteven schreef:Ow ah ik hou het niet meer bij, pardon
Marko, kun je me wat meer specifieke info mailen?
Dan ga ik het even in overleg nemen.
Huizen is ook niet zo ver vanaf B'wijk, dus komt mooi uit.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zal hem vanavond is ff uithorenMarko schreef:Jij bent ook van harte welkom Frits...Bart V is een vriend van mij...hij heeft altijd de auto onderhouden.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
maatje van heeft ook zijn clio 16V op marktplaats staan een williams blauwe met speedline velgen voor 3500 en nog geen 140 gelopen maar niemand heeft intresse zal idd wel aan d eeconomie liggen

<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Dat bedoel ik... Prijs is hoog dus kunnen mensen niet betalen... En als de prijs te laag is vertrouwens ze het niet...mark -19- 16v schreef:maatje van heeft ook zijn clio 16V op marktplaats staan een williams blauwe met speedline velgen voor 3500 en nog geen 140 gelopen maar niemand heeft intresse zal idd wel aan d eeconomie liggen

Als ik interesse had zou minstens die velgen erbij willen hebben! Staat goed onder een Clio! 

Die staat ook op ons lijstjemark -19- 16v schreef:maatje van heeft ook zijn clio 16V op marktplaats staan een williams blauwe met speedline velgen voor 3500 en nog geen 140 gelopen maar niemand heeft intresse zal idd wel aan d eeconomie liggen

45? Een 16v staat standaard toch op 195-50-15?Marko schreef:Grote probleem...dan moet de prijs weer omhoog...velgen zijn half jaar oud met nieuwe toyo's 195/45/15evo schreef:Als ik interesse had zou minstens die velgen erbij willen hebben! Staat goed onder een Clio!
Ja maar dat is niet mooi...!!Steven schreef:45? Een 16v staat standaard toch op 195-50-15?Marko schreef:Grote probleem...dan moet de prijs weer omhoog...velgen zijn half jaar oud met nieuwe toyo's 195/45/15evo schreef:Als ik interesse had zou minstens die velgen erbij willen hebben! Staat goed onder een Clio!
En geduld! Hij staat al 4 dagen op marktplaats! 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ja ik kan er over mee praten. ik heb m'n clio 16v een half jaar te koop gehad. en uiteindelijk voor weinig weggedaan. d'r was dan ook wel hier en daar wat mis. als ik jouw was zou ik geen prijs bij de marktplaats advertentie zetten. daar gaan ze standaard toch 1000 euro onder zitten. gewoon kijken wat ze er voor bieden.
Ik ga ook niet in op biedingen...mesnen moeten me maar mailen of bellen...dat beschouw ik als serieuze intresse... Niet van de flapdrollen die zonder de auto in het echt et hebben gezien gaan bieden...Johan schreef:ja ik kan er over mee praten. ik heb n'm clio 16v een half jaar te koop gehad. en uiteindelijk voor weinig weggedaan. d'r was dan ook wel hier en daar wat mis. als ik jouw was zou ik geen prijs bij de marktplaats advertentie zetten. daar gaan ze standaard toch 1000 euro onder zitten. gewoon kijken wat ze er voor bieden.
Ik zou zeggen dat het slecht gaat met de economie. Want heb zelf een garage met me pa en der komen vaak mensen die steeds meer vragen of het zo goedkoop mogelijk mag en dit en dat. En ze vragen nu meer rond dat is me wel opgevallen. Heb zelf een omgebouwde clio staan op marktplaats eerder voor 5750 en nu voor 5500. IN augustus is de blok er uitgeweest met bak. Dus heb hem ff mooi gereviseerd. distriem koppelingset zuigerveren drijfstanglagers spanrol meelooprollen en nog veel meer. Ik wou dat ik geen problemen met de auto kreeg dus heb hem ook laten spuiten. Nieuwe achterschermen erin maar alleen een gedeelte dat nodig was enzo. Strak gemaakt voorkant zijkant achterkant alles mooi laten doen. En dan nog de andere dingen die ik er in heb gezet rolkooi spiegels enz enz (zie foto). Ik vind dat ik een goeie prijs voor mijn clio vraag want hijs egt in topstaat. Supermooi gewoon maar heb liever een williams maar weet niet of mensen zo gauw mijn auto willen kopen omdat er ook maar 2 mensen in kunnen. Een omgebouwde clio verkopen is dus nog extra moeilijker. Omdat mensen eigenlijk zelf al die leuke spullen erop willen zetten. Daarom maarjah motor gereviseerd en laten spuiten doen ze zelf denk ik niet hahaha. Maarjah ik geniet er zolang ik kan nog wel van 

[/url]http://www.marktplaats.nl/index.php3?g= ... t&ID=58348
ik weet niet hoe je een link er neer moet zetten maarjah dit is mijn advertentie dus van me clio.
ik weet niet hoe je een link er neer moet zetten maarjah dit is mijn advertentie dus van me clio.
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g= ... t&ID=58348 ZO hopen dat het zo lukt mensen.. heheh thnx jasper
Sja jij hebt em al geheel omgebouwd en dat moet maar in de smaak vallen.
Verder geeft iemand in 1x 5500 uit, waarvoor je ook al veel andere auto's in wat mindere staat kan kopen (een goedkope Willy bijv.)
Dus das sowieso lastig, ik zou zeggen maak em weer standaard (zover dat kan) verkoop de extra onderdelen en probeer zo toch nog in de buurt van je vraagprijs te komen.
No offence verder hoor
Verder geeft iemand in 1x 5500 uit, waarvoor je ook al veel andere auto's in wat mindere staat kan kopen (een goedkope Willy bijv.)
Dus das sowieso lastig, ik zou zeggen maak em weer standaard (zover dat kan) verkoop de extra onderdelen en probeer zo toch nog in de buurt van je vraagprijs te komen.
No offence verder hoor

ziet er vet uitEmad schreef:http://www.marktplaats.nl/index.php3?g= ... t&ID=58348 ZO hopen dat het zo lukt mensen.. heheh thnx jasper

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/74_clio.JPG%20[/img] Nou hier was de foto dan. 
Kheb hem zondag kunnen bewonderen! Zekers een strakke Clio! (op een paar punten na die ik zeker anders zou doen)
Ik ben die kerel met die blauwe Clio!
Inmiddels is m'n auto naar de spuiter! Dus straks weer strak!
Enne 106 GTI
Ik ben die kerel met die blauwe Clio!

Inmiddels is m'n auto naar de spuiter! Dus straks weer strak!

Enne 106 GTI

Laatst gewijzigd door evo op do 8 apr 2004 16:55, 3 keer totaal gewijzigd.
..
Laatst gewijzigd door Remco_Rs op do 8 apr 2004 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit is echt een hele mooi clio... geen twijfel over mogelijk... en je vraagt er ook een terechte prijs voor denk ik..Het is gewoon moeilijk op dit moment...Ook al denk ik als je met mijn clio hetzelfde zou doen dat je niet op de 5500 uitkomt qua kosten...
Jah is ook wel zo maar stel dat deze orgineel was en niks aan gedaan was dan zou ik hem voor rond de 2200 wegdoen. Maar reken maar uit was het kost om een motor compleet te reviseren. En dan moet je nog eens rekenen wat het kost om een auto mooi strak te maken en te laten spuiten. En dan komen die onderdelen erbij die ik erin heb gebouwd. Maar ik weet dat het een goeie auto is en stel dat ik hiernaa een williams koop dan weet ik niet tot hoe lang dat blokkie het gaat houden en waneer die begint te roesten en daarom hoef mijn auto niet perse weg omdat ik weet dat er niks aan mankeert. Maar een williams is tog wel beter.
, Maar als me ik me auto niet had laten spuiten dan was ie goedkoper geweest en hadden ze hem sneller gekocht. Maar toen wou ik hem niet verkopen dus vandaar. Maarjah de zomer komt er aan (hoop ik) en dan is het lekker toeren in een renault 

Sja geld wat je in een auto stopt zie je nooit meer geheel terug.
Ik heb nu al de aanschafwaarde overscheden qua onderhoud aan de GTT dat ik em in 1,5 jaar heb. Begint nu langzaam maar zeker weer een beetje betrouwbaar te worden
Maar als ik em verkoop zie ik daar bijna nix meer van terug.
Tis een hobby en hobby's zijn duur moet je maar dneken
Ik heb nu al de aanschafwaarde overscheden qua onderhoud aan de GTT dat ik em in 1,5 jaar heb. Begint nu langzaam maar zeker weer een beetje betrouwbaar te worden

Maar als ik em verkoop zie ik daar bijna nix meer van terug.
Tis een hobby en hobby's zijn duur moet je maar dneken

Ik miste al iets aan de auto!Emad schreef:Hij mist alleen de mooie witte rally velgen. Dat zou hem zeker mooi staan. Iemand die een adresje kent voor witte velgen?

Heb je foto van?